W210 300TD by Imker

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Imker pisze:najbardziej niezawodna jest 200tka :) wół roboczy nie do zdarcia,ostatnio jak wracałem z Niemiec to jakieś 600km jechałem na 3 garach i gejzerem ropy z pod maski
Ty to nazywasz niezawodnością ? :rotfl:
U mnie po takim numerze już by sterczała w ogłoszeniu.
Mój Caddy`lak jest niezawodny. 8 lat, 170 tyś km przebiegu i ZERO, ZERO awarii a robiłem nim trasy po 6-7 tyś km jednorazowo :hyhy:
Okular fajny, słuszny piec (chociaż paliwożerność tego pieca mnie przeraża) ale miejmy nadzieję że jeszcze długo się pobujamy na takich cenach ropy (do wyborów parlamentarnych znaczy się)
Bezawaryjności i bezkorozyjności ;)
Imker
Posty: 158
Rejestracja: 5 sty 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Imker »

długo mnie nie było :)

od marca zeszłego roku oko zrobiło około 90 tyś km ( w między czasie spaliło hektolitry paliwa, zużyło niezliczoną ilość końcówek, drążków i innych pierdół :) )
niedawno zabrałem się za wymianę rozrządu rolek pasków i tym podobnych rzeczy.

teraz zabieram się za blacharkę - prawy błotnik , prawy próg , lewy też dla świętego spokoju, zderzak przedni i ogolna kosmetyka.

do auta wpadły felgi z w211, lampy tylne od polifta avy ( takie mi się podobają )

kilka fot na dzień dzisiejszy :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek


Dodatkowo wpadło jeszcze jedno oko :

S210 2.5 Turbodiesel Classic 150 KM z manualną skrzynią
Obrazek
Obrazek
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu

W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: rekin175 »

Jak oglądam ładne oczka jakoś mi się humor poprawia.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Piasek »

Ładne i jeżdżące... stary, w rok czasu natłuc 90 tyś km... Szacun.
Można wiedzieć czym się parasz że takie przebiegi kręcisz ?
Imker
Posty: 158
Rejestracja: 5 sty 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Imker »

latam po Europie, części samochodowe naprawy itp :)

moim W124 200D zrobiłem przez trochę ponad rok 130 tysi :) na 4 biegowej skrzynce :D
Obrazek
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu

W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Piasek »

Strach Ci normalnie samochodu na parę dni pożyczyć bo od razu z 10 tyś km na blacie przybędzie ;)
Nie myślałeś żeby przy takich przebiegach przesiąść się na coś co ... może mniej pali od 300TD ?
Imker
Posty: 158
Rejestracja: 5 sty 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Imker »

hehe :D:D

raz w miesiącu wymieniam olej ( co 10 tyś km ) czasem częściej :) do pomocy okularowi była 124'ka i S210 także jakoś się rozłożył przebieg

ale głównie jeżdżę 300tka , kosztami paliwa na razie się nie przejmuję, auto ma być wygodne i niezawodne.
Obrazek
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu

W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Muniek »

10 tysięcy miesięcznie? Ja tyle robię rocznie :) Przy założeniu 20 dni roboczych w miesiącu i średniej prędkości ~70km/h (ja taką uzyskuję na trasie) to na samej jeździe spędzasz ponad 7 godzin DZIENNIE :O
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Piasek »

Imker pisze: kosztami paliwa na razie się nie przejmuję
Takie typowo polskie myślenie...
90 tyś km przebiegu, policz koło 2L oszczędności na każdych 100km... to w skali miesiąca tylko masz połowę raty leasingowej za fabrycznie nową C-klasę (a za jakieś Astry, Meganki czy Focusy - całą)
No ale... kto bogatemu zabroni ;)
Imker
Posty: 158
Rejestracja: 5 sty 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Imker »

za paliwko płaci firma :) także wiesz :):)
poza tym wolę mieć większy silnik na takie przeloty ( czasem 1600 km na strzała )

od 3000km do 4000km tygodniowo
Obrazek
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu

W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Piasek »

Imker pisze: ( czasem 1600 km na strzała )
większe dystanse mniejszymi autami pokonują a spalanie takiego okulara z 3-setą TD pod maską zapewne porównywalne z dużym busem pokroju Master/Jumper/Boxer/Ducato
2-2,5 tyś km tygodniowo tylko po PL robi mój kumpel w przedstawicielce. Dotychczas Kią Ceed która paliła mało a od piździernika najnowszą Meganką 1.6DCI która pali jeszcze mniej a jest mocniejsza.
Średnie spalanie (na zimowych butach) 5,24L mu wychodzi, na letnich obstawia że w 5ciu się zamknie.
KIA miała 280 tyś km przebiegu jak ją oddawał i silnik NIEDOTYKANY ręką mechanika. Tylko czynności serwisowe i co 15cie olej.
Szrama
Posty: 463
Rejestracja: 31 maja 2010, o 23:25
Lokalizacja: Elbląg

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Szrama »

Piasek już nie bądź taka złotówa ;) Jak mu płacą za paliwo, a nie może rozliczyć kilometrówki w PLN'ach to co to za różnica ile spali, przynajmniej podróż w komfortowych warunkach ;) U mnie w firmie Cee'd SW ten najnowszy model 1.6 CRDI 128 KM przy normalnej jeździe pali średnio ok 5-5,5 litra na 100 km w trasie (nie piszę o jeździe emeryckiej bo przy takiej to niewiele ponad 4 l ON potrafi brać). Jak tylko pociśniesz go ponad 140-150 km/h to spalanie wzrasta momentalnie na komputerze a wskazówka zaczyna sporo szybciej opadać. Jako były posiadach E290 TD założę się że w 300TD nie odczujesz takich różnic w spalaniu czy to będziesz jechał 120, 140 czy 160 km/h o ile jazda będzie w miarę jednostajna. Ogólnie jestem zdania, że te wszystkie nowe silniki które mają coraz mniejsze pojemności, coraz mniej cylindrów a większą moc palą mało jedynie na papierze, albo podczas delikatnego obchodzenia się z nimi. Jak takie pogonisz to spalanie potrafi odbiegać bez problemu o 100% od norm producenta. I gdzie tu ta ekonomia ?

Ps. Imker sory z aOT.
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB ;)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: kid »

Wie co robi wybierając 300 td w trasę. Gra jak fortepian i zapierdziela. Tego nie doświadczysz wybierając jakąś skundloną benzynę na długą podróż.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: kakadu »

kid pisze:Tego nie doświadczysz wybierając jakąś skundloną benzynę na długą podróż.


Tym bardziej wybierając Kiję :kwasny: But w podłodze i 190 MAX. :hyhy:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Imker
Posty: 158
Rejestracja: 5 sty 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Re: W210 300TD by Imker

Post autor: Imker »

właśnie chodzi o szybki i bezawaryjny przelot :D


prędkości różne ( latem STAU goni STAU więc różnie to bywa )

ale średnio jak można to 180-190 km/h na lajcie, silnik nie okazuje przy tym najmniejszych oznak zmęczenia a trasę robię zazwyczaj w 2-3 dni, zależy co muszę załatwić.

teraz mam troszkę więcej czasu ( trzeba odpocząć :) )

z przygód w 300 tce

1. pięknięte 3 felgi stalowe (tak stalowe ) pękły między oczkami ( okazało się że kupiłem jakiś feler, były ORI )
2. rozszczelniła się chłodnica ( 400 km przejechane bez wody przy 35 st upale ) twarda sztuka bo nic się nie stało, chłodnice zamiast wymienić dałem pospawać przed wyjazdem;/;/;/ ( kto oszczędza dwa razy płaci )

poza tym przez ponad 90 tysi km nic :)

W S210 2.5 turbo

1. koło Hanoweru (DE ) dokładnie 622 km od domu, okazało się że przestaje ładować.

chwila namysłu 3 aku zapakowałem do 300sety, grube kable i jazda na pomoc, 300seta pojechała dalej w świat a ja wróciłem na 3 akumulatorach do PL :) jazda zimą bez trzymanki :) padał deszcz , nie włączałem wycieraczek, radia , ogrzewanie też z dup...., ale udało się wrócić , mało tego w dzień wyjazdu o 6 rano 2.5 TD miało przygodę, gościu rozwożący pieczywo przywalił w prawy tylny błotnik, ale dało 5 koła odszkodowania a szkody prawie żadne :)
Obrazek
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu

W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości