E420 Zabrze - oględziny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E420 Zabrze - oględziny
Witam,
Jestem zainteresowany tym oto Okularem:
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... bd7ffa4e9c
Jego Vin to WDB2100721A280925
Sprzedaje gość , który jest w Niemczech ale auto stoi w Zabrzu u siostry.
Chce puscić auto przez komis znajomego w PL. Twierdzi , że nie ma umowy kupna gdyż jest zameldowany w Niemczech a tam gotówka do ręki i brief tylko są potrzebne.
Ma do Auta mały i duży Brief i 3 kluczyki (2+1 serwisowy).
Ponoć auto bez rdzy, w stanie bdb-bezwypadkowe (1 element lakierowany).
Oryginalny przebieg-wnętrze jak nowe.
Problem polega na tym, iż kilka razy słyszałem już takie zapewnienia i ani razu nie było tak jak sprzedający mówił...
Koledzy co sądzicie o tym samochodzie? Może któś miałby "po drodze" aby obejrzeć auto?
Jestem zainteresowany tym oto Okularem:
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... bd7ffa4e9c
Jego Vin to WDB2100721A280925
Sprzedaje gość , który jest w Niemczech ale auto stoi w Zabrzu u siostry.
Chce puscić auto przez komis znajomego w PL. Twierdzi , że nie ma umowy kupna gdyż jest zameldowany w Niemczech a tam gotówka do ręki i brief tylko są potrzebne.
Ma do Auta mały i duży Brief i 3 kluczyki (2+1 serwisowy).
Ponoć auto bez rdzy, w stanie bdb-bezwypadkowe (1 element lakierowany).
Oryginalny przebieg-wnętrze jak nowe.
Problem polega na tym, iż kilka razy słyszałem już takie zapewnienia i ani razu nie było tak jak sprzedający mówił...
Koledzy co sądzicie o tym samochodzie? Może któś miałby "po drodze" aby obejrzeć auto?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 sie 2015, o 17:16
- Lokalizacja: krk
wejdź sobie tutaj
masz podane wszystkie dokumenty i koszty
chyba że dostaniesz FAKTURE VAT MARŻA z tego komisu
ale coś mi się nie chce wierzyć 7500zł to za ile on go kupił ...
rozkodowany VIN w gratisie
masz podane wszystkie dokumenty i koszty
chyba że dostaniesz FAKTURE VAT MARŻA z tego komisu
ale coś mi się nie chce wierzyć 7500zł to za ile on go kupił ...
rozkodowany VIN w gratisie
Kod: Zaznacz cały
Order number 0 6 214 00776
Delivery date 12 11 1996
PAINT1 339 No code designation available
Interior color 201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
Engine 119985 12 013957
Gearbox 722625 00 171120
Parameter Value
200A LEATHER
201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
314 TELEPHONE D-NET STANDARD
339 No code designation available
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
431 3-POINT SEAT BELT REAR CENTER
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
682 FIRE EXTINGUISHER
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
774 SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
791 AMG-WHEELS: 18 INCH ALL-ROUND
807 AEJ 06/1/M/X
807 *1 722.6__ 19960119 AEJ 06/1/M/X
807 *2 210____ 19960905 YEAR OF MODIFICATION
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
w210 -sprzedane
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 sie 2015, o 17:16
- Lokalizacja: krk
96 rok, 130 tyś przebiegu, bezwypadkowy, bez rdzy za jedyne 7500, po opłatach jakieś 10-11 tyś. Nic tylko jechać i brać w ciemno
Rocznie wychodzi jakieś 6-7 tyś. Na co dzień jeżdżę służbowym samochodem w lecie staram się śmigać na moto a tylko jak muszę przesiadam się do służbówki. Więc MB więcej stoi a i tak w roku nie mogę zejść poniżej 12 tyś km.
A tak poważnie, to ciekawe co z nim nie tak.
Rocznie wychodzi jakieś 6-7 tyś. Na co dzień jeżdżę służbowym samochodem w lecie staram się śmigać na moto a tylko jak muszę przesiadam się do służbówki. Więc MB więcej stoi a i tak w roku nie mogę zejść poniżej 12 tyś km.
A tak poważnie, to ciekawe co z nim nie tak.
W210 E220 CDI Avangarde 2000r.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Czy gdybyś miał W210 bez rdzy z oryginalnym niskim przebiegiem, do tego byłbyś pewny że nic mu nie dolega. Sprzedałbyś go?yellowstone2012 pisze: To spróbuj go sprzedać za więcej sprowadzonego, do opłat i bez gazu.
Ja bym go trzymał pod kołdrą i jeździł w niedzielne słoneczne dni.
Nawet gdybym miał go na handel i faktycznie byłby taki super jak w ogłoszeniu to prawdopodobnie za te pieniądze kupiło by go kilku moich znajomych którzy fanami mb wcale nie są.
Tak jak ktoś napisał, ciekawe za ile go nabył sprzedający.
Aż sam jestem ciekaw tego egzemplarza, może jednak ktoś jest z okolic i go obejrzy.
W210 E220 CDI Avangarde 2000r.
Za swojego polifta dałem w kwietniu 16 z hakiem. AC,0C,rejestracja,podatek,nowe lato i masz 20 koła na dziś. Wiem że drogo ale wole zadbanego okulara za tą kasę niż padake W211.pawel85 pisze:17,5 za okulara przed liftem plus opłaty... litości!!mateusz_kr pisze:jakby kosztowal 17.5 to bym rozważał, skoro jest 7.5 to coś musi być nie tak odpuść sobie.
Zejdź na ziemię
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Koledzy ,
Sprawa jest już jasna, dziś wybrałem się (300km) obejrzeć auto.
Sytuacja wygląda następująco:
-zewnętrznie auto bez rdzy, ładny kolor, wszystko spasowane jak należy, progi całe
-auto ma w oryginale tylko maskę , dach i tylną klapę (odczyt z miernika ok. 110), drzwi, błotniki odczyty 170-230, bez szpachli. Na moje oko auto bez większych przygód.
-środek w stanie bdb bez przetarć, fotele nie wysiedziane, gałka/pedały i kierownica tak jak powinny być przy tym przebiegu
- cała elektryka sprawna, jedynie jedno światło mijania nie świeci-prawdopodobnie przepalona żarówka ksenonowa. Komunikat na komputerze o żarówce.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to niestety brak... Samochód odpalił, bez niepokojących objawów i wyjechał z garażu. Od początku trochę , minimalnie falowały mu obroty.
Na postoju próbowałem rozgrzać auto do włączenia się wiatraka, po około 20 min auto zaczęło wpadać w wibrację a z okolic katalizatora wydobywał się dym, nawet od wewnątrz do kabiny. Zajrzałem pod auto a tam katalizator/tłumiki rozgrzane do czerwoności. Zgasiłem auto ale dym się jeszcze wydobywał ok 30 min, zrezygnowałem z dalszego czekania.
Pierwsza myśl, że katalizator zatkany i stąd wibracje/nierówna praca ale niepokoiły mnie "czerwony wydech", szybki telefon do zaprzyjaźnionego mechanika , który stwierdził że prawdopodobnie któryś cylinder nie pracuje i puszcza czyste paliwo do wydechu...
Darowałem sobie temat. Niby ma gość do mnie zadzwonić jak zdiagnozuje i naprawi ale pozostał duży niesmak.
Ktoś z Was miał coś takiego w swoim Okularze?
Sprawa jest już jasna, dziś wybrałem się (300km) obejrzeć auto.
Sytuacja wygląda następująco:
-zewnętrznie auto bez rdzy, ładny kolor, wszystko spasowane jak należy, progi całe
-auto ma w oryginale tylko maskę , dach i tylną klapę (odczyt z miernika ok. 110), drzwi, błotniki odczyty 170-230, bez szpachli. Na moje oko auto bez większych przygód.
-środek w stanie bdb bez przetarć, fotele nie wysiedziane, gałka/pedały i kierownica tak jak powinny być przy tym przebiegu
- cała elektryka sprawna, jedynie jedno światło mijania nie świeci-prawdopodobnie przepalona żarówka ksenonowa. Komunikat na komputerze o żarówce.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to niestety brak... Samochód odpalił, bez niepokojących objawów i wyjechał z garażu. Od początku trochę , minimalnie falowały mu obroty.
Na postoju próbowałem rozgrzać auto do włączenia się wiatraka, po około 20 min auto zaczęło wpadać w wibrację a z okolic katalizatora wydobywał się dym, nawet od wewnątrz do kabiny. Zajrzałem pod auto a tam katalizator/tłumiki rozgrzane do czerwoności. Zgasiłem auto ale dym się jeszcze wydobywał ok 30 min, zrezygnowałem z dalszego czekania.
Pierwsza myśl, że katalizator zatkany i stąd wibracje/nierówna praca ale niepokoiły mnie "czerwony wydech", szybki telefon do zaprzyjaźnionego mechanika , który stwierdził że prawdopodobnie któryś cylinder nie pracuje i puszcza czyste paliwo do wydechu...
Darowałem sobie temat. Niby ma gość do mnie zadzwonić jak zdiagnozuje i naprawi ale pozostał duży niesmak.
Ktoś z Was miał coś takiego w swoim Okularze?
Obecnie W210 1997 r. 2.9 WDB2100171A575052
było W123,W124,W140,W220
było W123,W124,W140,W220
O masz a tak fajnie sie zapowiadało ;-)
w204 250c ;-)
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości