regulacja reflektorów-układ pneumatyczny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 cze 2008, o 07:52
- Lokalizacja: Słupsk
regulacja reflektorów-układ pneumatyczny
Witam, w moim okularze nie działa regulacja świateł mijania z kabiny, sprawdzałem i znalazłem uszkodzony przewód ciśnieniowy przy lampie, ale był urwany i nie mam pojęcia jak to poskładać do kupy. Może ma ktoś schamat zasilania pneumatycznego W210 E220D? Ostatnio nabyłem książkę wydawnictwa WKŁ o mercedesie W210, ale tam nie ma nawet słowem wspomniane, że coś takiego jest. Pomocy!
W123 300D 1981 ex
W210 E220D 1996 Elegance
W210 E220D 1996 Elegance
Hm...do prawej lampy idzie wezyk podcisnieniowy z rozdzielacza a z prawej lampy idzie wezyk do lewej lampy...a lampy juz same w sobie maja jakos rozprowadzone przewody podcisnienowe...
u mnie tez byl zonk po zakupie...nie dzialalo...poszperalem i okazlo sie ze przewod podcisnieniowy dochadzacy do prawej lampy byl odlaczony...jak wyjalem reflektor to sie okazlo ze wogole nie ma tej koncowki ktora laczy przewod z lampa...wzialem taki gumowy wezyk i nim polaczylem lampe z przewodem...tylko wezyk musi byc o malej srednicy (jakies 3-4mm) zeby dobrze sie zacisnal na wejsciu do lampy i na przewodzie podcisnienowym...po tej chalupniczej naprawie pozimowanie z kabiny zaczelo dzialac
przeczytaj ten topic...
viewtopic.php?t=134&highlight=regulacja+swiatel
sa tam zdjecia po ktorych da sie dojsc co, gdzie i jak
u mnie tez byl zonk po zakupie...nie dzialalo...poszperalem i okazlo sie ze przewod podcisnieniowy dochadzacy do prawej lampy byl odlaczony...jak wyjalem reflektor to sie okazlo ze wogole nie ma tej koncowki ktora laczy przewod z lampa...wzialem taki gumowy wezyk i nim polaczylem lampe z przewodem...tylko wezyk musi byc o malej srednicy (jakies 3-4mm) zeby dobrze sie zacisnal na wejsciu do lampy i na przewodzie podcisnienowym...po tej chalupniczej naprawie pozimowanie z kabiny zaczelo dzialac
przeczytaj ten topic...
viewtopic.php?t=134&highlight=regulacja+swiatel
sa tam zdjecia po ktorych da sie dojsc co, gdzie i jak
Witam wszystkich aktywnych forumowiczów i życzę powodzenia w poszukiwaniu odpowiedzi na wszelkie zagwozdki.
Wie ktoś z was gdzie mogę dostać plastikową końcówkę, która łączy lampę z fioletowym wężykiem od sterowania pneumatycznego reflektorów. Z góry dzięki za odp. i pozdro.
Wie ktoś z was gdzie mogę dostać plastikową końcówkę, która łączy lampę z fioletowym wężykiem od sterowania pneumatycznego reflektorów. Z góry dzięki za odp. i pozdro.
E220D W210 97r. Manual Classic
Spytaj w ASO...mi tez takie cos potrzebne jest ale poki co wezyk do lampy podlaczony jest przy pomocy ciasnego gumowego, zbrojonego wezyka i takie rozwiazanie tez daje rade...regulacja dziala jak nalezy...w wezyk jest wetkniety filetowy przewod i na koncuwke od lampy tez jest wepchniety...wszystko musi sie byc na scislo (mozna opaskami scisnac dla pewnosci) bo inaczej powietrze bedzie uciekac...Trecit pisze:Witam wszystkich aktywnych forumowiczów i życzę powodzenia w poszukiwaniu odpowiedzi na wszelkie zagwozdki.
Wie ktoś z was gdzie mogę dostać plastikową końcówkę, która łączy lampę z fioletowym wężykiem od sterowania pneumatycznego reflektorów. Z góry dzięki za odp. i pozdro.
Bardzo słusznie, KłosiakKlosiak pisze:Spytaj w ASO...mi tez takie cos potrzebne jest ale poki co wezyk do lampy podlaczony jest przy pomocy ciasnego gumowego, zbrojonego wezyka i takie rozwiazanie tez daje rade...regulacja dziala jak nalezy...w wezyk jest wetkniety filetowy przewod i na koncuwke od lampy tez jest wepchniety...wszystko musi sie byc na scislo (mozna opaskami scisnac dla pewnosci) bo inaczej powietrze bedzie uciekac...Trecit pisze:Witam wszystkich aktywnych forumowiczów i życzę powodzenia w poszukiwaniu odpowiedzi na wszelkie zagwozdki.
Wie ktoś z was gdzie mogę dostać plastikową końcówkę, która łączy lampę z fioletowym wężykiem od sterowania pneumatycznego reflektorów. Z góry dzięki za odp. i pozdro.
Dodam od siebie, że te mercedesowe plastikowe końcówki są w gruncie rzeczy zbędne.
O wiele szczelniejsze połączenie daje zastosowanie zwykłego wężyka gumowego o odpowiedniej średnicy i wciśnięcie go bezpośrednio na "fioletowy" wężyk oraz "nypel" w lampie (osobiście wciskałem to na wazelinę techniczną).
Ja użyłem do tego celu ściągniętej koszulki od starego przewodu mikrofonowego firmy Proel (gumowo-silikonowy). Ważne jest jednak, żeby nigdzie go nie "załamać".
Średnica odpowiednia i stuprocentowa szczelność... w przeciwieństwie do plastikowo-oringowych końcówek.
Zastanawiam się jeszcze nad zlikwidowaniem tego samego "chorego" patentu w układzie zasilania paliwem...
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Nie szukaj starego mikrofonuTrecit pisze:Dziękuje koledzy, idę szukać starego mikrofonu i heja :-)
Pójdź do najbliższego sklepu muzycznego i kup metr przewodu mikrofonowego za 4-6 zł...
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości