W210 by Piasek
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Oglądałem pewnie z 5 kpl przez ten czas... i podzielić je można było na 2 kategorie:
1) do gruntownej renowacji (za 500-600zł kpl kół (700zł z przesyłką) + ok 100-150zł sztuka renowacja)
2) spawane, uzupełniane i po poważnych naprawach (do których się nie nadawały) czyli nie do wyważenia nie wspominając o bezpieczeństwie.
U mnie głównym hamulcowym były opony które na łopatach miałem fabrycznie nowe a potem w bardzo dobrym i dobrym stanie. Cała reszta to albo bez opon (w stanie nr 2) albo stan nr 1 z oponami którym bliżej do plastiku niż do gumy było. Same zaś opony miały mocno naciągane 4,5mm które potem okazywały się być ledwo 3mm
Nikt Ci nie sprzeda felg które mają delikatnie obtarte ranty, wiadomo eksploatacja. Jak już sprzedawali to obje**ne tak że renowacja drugie tyle wyniesie o ile się uda bo nie trzeba być specem od felg żeby stwierdzić bez maszyny że felga 15 czy 16" na którą naklejone jest 180-240gr odważników jest po prostu krzywa i bije.
Były jakieś pojedyncze oferty gdzieś po Polsce rozrzucone gdzie dochodziły jeszcze koszty 100-150zł kuriera (raz zamówiłem, po zdjęciach idealne) a to co przywiózł nawet nie kazałem zdejmować z samochodu tylko odwieźć nadawcy. Potem idiota wydzwaniał mi z jakimiś pogróżkami, kretyn je**ny. Zdjęcia po-kopiowane nie wiadomo skąd a przysyła zupełnie co innego i opowiada że to na pewno w transporcie i to wina kuriera, a w ogóle to co się czepiam, to używane.
3/4 handlarzy części robi ten sam numer.
Jedne tylko pod Poznaniem znalazłem - po renowacji, nienaganne, bez problemu dowolnie przeze mnie wskazaną wrzucił na maszynę, perfekcyjna ale 1200zł kpl (bez opon !!) + drugie tyle kpl nowych opon a moje jak wystawiłem to każdy chciałby kupić ale za 800zł z przesyłka najlepiej... gdzie same opony 2,5tyś zł kosztowały.
1) do gruntownej renowacji (za 500-600zł kpl kół (700zł z przesyłką) + ok 100-150zł sztuka renowacja)
2) spawane, uzupełniane i po poważnych naprawach (do których się nie nadawały) czyli nie do wyważenia nie wspominając o bezpieczeństwie.
U mnie głównym hamulcowym były opony które na łopatach miałem fabrycznie nowe a potem w bardzo dobrym i dobrym stanie. Cała reszta to albo bez opon (w stanie nr 2) albo stan nr 1 z oponami którym bliżej do plastiku niż do gumy było. Same zaś opony miały mocno naciągane 4,5mm które potem okazywały się być ledwo 3mm
Nikt Ci nie sprzeda felg które mają delikatnie obtarte ranty, wiadomo eksploatacja. Jak już sprzedawali to obje**ne tak że renowacja drugie tyle wyniesie o ile się uda bo nie trzeba być specem od felg żeby stwierdzić bez maszyny że felga 15 czy 16" na którą naklejone jest 180-240gr odważników jest po prostu krzywa i bije.
Były jakieś pojedyncze oferty gdzieś po Polsce rozrzucone gdzie dochodziły jeszcze koszty 100-150zł kuriera (raz zamówiłem, po zdjęciach idealne) a to co przywiózł nawet nie kazałem zdejmować z samochodu tylko odwieźć nadawcy. Potem idiota wydzwaniał mi z jakimiś pogróżkami, kretyn je**ny. Zdjęcia po-kopiowane nie wiadomo skąd a przysyła zupełnie co innego i opowiada że to na pewno w transporcie i to wina kuriera, a w ogóle to co się czepiam, to używane.
3/4 handlarzy części robi ten sam numer.
Jedne tylko pod Poznaniem znalazłem - po renowacji, nienaganne, bez problemu dowolnie przeze mnie wskazaną wrzucił na maszynę, perfekcyjna ale 1200zł kpl (bez opon !!) + drugie tyle kpl nowych opon a moje jak wystawiłem to każdy chciałby kupić ale za 800zł z przesyłka najlepiej... gdzie same opony 2,5tyś zł kosztowały.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Wygląd wyglądem - mi chodziło o komfort jazdy
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
dałem 300 zł za nie na olx proste, w miarę sie prezentują, żeby była pełnia szcześcia trzeba je odświeżyć z wierzchu, bo ranty całe mają. Komfort na nich nich nie do porówniania co na 17 wcześniejszych. Generalnie poprostu wymieniłem tamten komplet za nowe opony i używki felgi. Teraz tylko szum powietrza słychać
S210 E240 02' LPG
W126 280SE 82' MegaSquirted
W126 280SE 82' MegaSquirted
Felga felgą ale kpl nowiutkich SportMaxx`ów w indeksie W kosztuje 2500zł a takie miałem założone.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
ano zgadza sie i tu zawsze dylemat czy nowe za 2500 proste czy za 500 nie wiadomo jakie a raczej wiadomo że krzywe. Ja do fury za 6kola nie wpakuje felg za 2500Piasek pisze:Felga felgą ale kpl nowiutkich SportMaxx`ów w indeksie W kosztuje 2500zł a takie miałem założone.
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
Co by trochę wątek podtrzymać, miałem psikusa ostatnio z instalacją LPG. Zaświecił edek na desce co by sprawdzić czy silnik jest Auto ma OBD wiec naprostrzym ELM-em odczytałem co tam się dzieje. Okazało się że jest błąd wtryskiwacza nr4-open circut. Wszystko opisane jest tu:
http://lpg-forum.pl/post662854.html#p662854
Poza tym śmigam dużo ostatnio autostradą i chyba zaczyna mi wyć delikatnie przy wyższych prędkościach dyfer. Więc w razie czeo zaczynam szukać dyfra z przełożeniem 1:3,67 i główką 100mm. W między czasie spróbuje jeszcze wymienić olej w tym co jest.
http://lpg-forum.pl/post662854.html#p662854
Poza tym śmigam dużo ostatnio autostradą i chyba zaczyna mi wyć delikatnie przy wyższych prędkościach dyfer. Więc w razie czeo zaczynam szukać dyfra z przełożeniem 1:3,67 i główką 100mm. W między czasie spróbuje jeszcze wymienić olej w tym co jest.
S210 E240 02' LPG
W126 280SE 82' MegaSquirted
W126 280SE 82' MegaSquirted
Mieciu nie ma się czego wstydzić dzielnie pokonuje kilometry i ma się dobrze
Przeprowadziłem badanie techniczne i serwis olejowy silnika, wszystkie filtry no i przedmuchałem chłodnice bo syfu nazbierało sie co nie miara- plus regulacja LPG- jeszcze tylko doreguluje na AFR przy dużym obciążeniu, bo mi w końcu LM-2 dotarł. W wyniku regulacji korekty LTFT mam ± 4% na obu bankach rózne od zera czyli praktycznie idealnie zmapowany. Podniosłem temp. zmiany paliwa bo przy tej pogodzie to nawet czasami minuty nie pochodził na benzynie i wskakiwał na podtlenek
Ostatnia trasa 1,5 tyś. km po Polsce i spalanie rzedu 10 litrów LPG nonstop z klimą w takie upały fakt, że jeżdżę bez szaleństw- zabudowany 60km/h i 120 km/h poza i nie przekraczam bo przeszła mi już dynamiczna jazda i byłem na urlopie-wycieczce po kraju. No i nie chciałem zaliczyc drogiej fotki z wakacji z pomarańczowego aparatu. Kombi pójdzie teraz na poprawki lakiernicze, potem bedzie konserwacja, ale to już kolejny etap.
Przeprowadziłem badanie techniczne i serwis olejowy silnika, wszystkie filtry no i przedmuchałem chłodnice bo syfu nazbierało sie co nie miara- plus regulacja LPG- jeszcze tylko doreguluje na AFR przy dużym obciążeniu, bo mi w końcu LM-2 dotarł. W wyniku regulacji korekty LTFT mam ± 4% na obu bankach rózne od zera czyli praktycznie idealnie zmapowany. Podniosłem temp. zmiany paliwa bo przy tej pogodzie to nawet czasami minuty nie pochodził na benzynie i wskakiwał na podtlenek
Ostatnia trasa 1,5 tyś. km po Polsce i spalanie rzedu 10 litrów LPG nonstop z klimą w takie upały fakt, że jeżdżę bez szaleństw- zabudowany 60km/h i 120 km/h poza i nie przekraczam bo przeszła mi już dynamiczna jazda i byłem na urlopie-wycieczce po kraju. No i nie chciałem zaliczyc drogiej fotki z wakacji z pomarańczowego aparatu. Kombi pójdzie teraz na poprawki lakiernicze, potem bedzie konserwacja, ale to już kolejny etap.
S210 E240 02' LPG
W126 280SE 82' MegaSquirted
W126 280SE 82' MegaSquirted
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości