Kierownica lekko skrzypi- doslownie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kierownica lekko skrzypi- doslownie
Witam, tak jak w temacie, problem nie jest ani uciazliwy ani nie jest zwiazany ze wspomaganiem, kierownica kreci sie lekko i wszystko dziala jak powinno, tylko skrzypi ;| nie jest to tez jakies bardzo glosne skrzypienie. Juz przy zakupie auta zwrocilem na to uwage. Skoro trafilem na to forum to postanowilem, ze zapytam. Ma ktos jakas rade jak by sie tego ewentualnie pozbyc?
-
- Posty: 899
- Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
- Lokalizacja: Wawa
Gdybyś poszukał to znalazłbyś co najmniej kilka wątków na ten temat. To przypadłość tego modelu. Ludzie coś tam próbują z tym robić, ale generalnie najlepiej podgłośnić radio albo się przyzwyczaić. Ewentualnie przejechać się skrzypiącym Civiciem i od razu lepiej...Mariusz pisze:CZasem i umnie slychac takie jakby ocieranie sie gumy o gume w zimniejsze dni, dzwiek jakby sie wydobywał przy samej kierownicy??? Mial ktos z tym problem?? Jak sie za to zabrac bo troche to wkurza??
Pozdrawiam,
nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98
Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98
Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Tworzywo środka wieńca może trzeć o obudowę kolumny... albo taśma airbagu/klaksonu się tak dziwnie układa, że też gdzieś trze - ja bym to sprawdził...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
witam! mi tez zaczelo popiskiwac delikatnie jak szybko obkrecam jak wolno to nie ,ale z tego co czytam to jakis plastik obciera ,a juz sie balem ze cos we wspomaganiu ,napiszcie czy od srodka kabiny to duzo rozkrecania zeby dojsc do tych elementow ktore obcieraja :-?
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
Piszczeć (lub zgrzytać) może w każdym punkcie w którym jest bezpośredni styk części ruchomej z nieruchomą. A tych punktów może być co najmniej kilkanaście. Zarówno na styku kierownicy z kolumną jak i wewnątrz tzw. "tasiemki" Tak więc nie wymagaj "uniwersalnego cudu" na tą dolegliwość - bo to po prostu niemożliwe. Czasami wystarczy zdjąć kierownicę i dokładnie obejrzeć zamontowanie osłony kolumny kierownicy i pozostałych ruchomych elementów. Wszystko musi być dokładnie na swoim miejscu - bez żadnych naprężeń i pokrzywień. I to najczęściej wystarcza.Mariusz pisze:Jesli ktoś może to niech opisze dokładnie jak usunąc tą usterke
Zeby odkrecic kierownice czy obudowe klapsonu z tylu kierownicy sa z lewel i prawej strony po dwie dziurki i zapewne tam sa srubki. Orientuje sie ktos czy to są torxy czy imbusy czy może krzyżak. Odkrecając te sruby dostane sie sie do jakiś czesci pracujacyc czy tylko do poduszki i klaksonu?Gerri pisze:Piszczeć (lub zgrzytać) może w każdym punkcie w którym jest bezpośredni styk części ruchomej z nieruchomą. A tych punktów może być co najmniej kilkanaście. Zarówno na styku kierownicy z kolumną jak i wewnątrz tzw. "tasiemki" Tak więc nie wymagaj "uniwersalnego cudu" na tą dolegliwość - bo to po prostu niemożliwe. Czasami wystarczy zdjąć kierownicę i dokładnie obejrzeć zamontowanie osłony kolumny kierownicy i pozostałych ruchomych elementów. Wszystko musi być dokładnie na swoim miejscu - bez żadnych naprężeń i pokrzywień. I to najczęściej wystarcza.Mariusz pisze:Jesli ktoś może to niech opisze dokładnie jak usunąc tą usterke
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Wybacz, ale to akurat możesz sprawdzić sobie sam... wystarczy obrócić kierownicą o 180 stopni :lol:Mariusz pisze:Orientuje sie ktos czy to są torxy czy imbusy czy może krzyżak.
Po odkręceniu tych śrub będziesz mógł odchylić poduszkę (środek kierownicy) i zobaczysz jej taśmę...Mariusz pisze:Odkrecając te sruby dostane sie sie do jakiś czesci pracujacyc czy tylko do poduszki i klaksonu?
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości