E 300 TD lipa6
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Panowie dzięki za opinie
Macie rację to są małe koła,bo 17'' do oka stanowczo za małe
Dodatkowo wizualnie pomniejsza je rant i czarny kolor środka felgi
I na nic moje tłumaczenie,że na żywca wygląda to dużo lepiej(kto widział ten wie)
Jest jednak alternatywa
P.S
I faktycznie BORBET'y BS są często montowane przez golfiarzy
Macie rację to są małe koła,bo 17'' do oka stanowczo za małe
Dodatkowo wizualnie pomniejsza je rant i czarny kolor środka felgi
I na nic moje tłumaczenie,że na żywca wygląda to dużo lepiej(kto widział ten wie)
Jest jednak alternatywa
P.S
I faktycznie BORBET'y BS są często montowane przez golfiarzy
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Dzięki
To może jakieś podobne były jakieś??Damian86 w210 pisze:Felgi widziałem na innym oku ????
Teraz lepiej
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Sama końcówka do wspawania.Niby z dyfuzorem ,ale ja jakoś basu nie słyszęAutoholik pisze:Fajna 300-seta na fajnym pakiecie i ładnym kole . Ten wydech to tylko końcówka sama czy cały tłumik jest sportowy , jakiś inny efekt daje ?
taka:
http://www.tlumikisportowe.com/94,koncowka-zz2x260.html
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Tak to mniej/więcej wyglądaSebaTDS pisze:Wstaw jakieś zdjęcia od tyłu, tak aby dokładnie końcówkę było widać, i jeżeli możesz to z boku tył auta, tak aby było widać linie tylnego zderzaka i końcówki.
niestety mój fon lepszej jakości nie zrobi
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
wtrącę się! mam 290-tkę i szlag mnie trafia jak jeden debil drugiemu debilowi mówi: wiesz... masz juz 220tys nalatane zmień półsyntetyk na minerał... no kto takich debili produkuje? neostrada? ja kupiłem swojego jak miał właśnie 220tys km i poprzedni właściciel mi dał jeszcze butelkę po magnatecu półsyntetyku!!! od razu go wyjebałem i zalałem pełen syntetyk castrol edge turbodiesel... do dzisiaj silniczek mruczy mimo że ma oryginalne 380tys km!!! i dalej lata na pełnym castrolu edge!!! w nysie zrobiłem to samo!!! nie wiedziałem co w nim jest ani nawet ten co go sprzedawał nie potrafił powiedzieć! wypierdoliłem shit zalałem pełen castrol i mruczy silnik do dziś mimo ze podobno awaryjny pieprzony francuski 1,9 a latam nim już 1,5 roku!
chcecie mieć silniki w dobrej kondycji? nie lejcie nigdy minerału!!! to było dobre w W123 ale nie w tej klasy silnikach!!!! w tej klasy silniku półsyntetyk świadczy o złym stanie silnika lub złym stanie świadomości właściciela!!
podam przykład sprzed miesiąca! W211 2,2CDI... każdy powie że przypadek! ale kolega zmienił syntetyk na półsyntetyk. Nacieszył się swoim niezawodnym motorem niecały tydzień!!!!
Po prostu półsyntetyk juz nie dociera wszędzie a minerał to juz nie dociera nigdzie!!! i poszły panewki ale co tam! jego tan operacja kosztowała chyba 8 tys zł ale przecież każdego tu na to stać!
pokutuje opinia u waszych dziadków i wujów że olej ma uszczelniać silnik... w starych zajechanych egzemplarzach może i to sie troszkę sprawdzało... ale takie wartości jak film olejowy, wyższa temp pracy, rzadkość oleju nie przeceni minerała nad syntetykiem... no chyba że silnik to śmietnik....
chcecie mieć silniki w dobrej kondycji? nie lejcie nigdy minerału!!! to było dobre w W123 ale nie w tej klasy silnikach!!!! w tej klasy silniku półsyntetyk świadczy o złym stanie silnika lub złym stanie świadomości właściciela!!
podam przykład sprzed miesiąca! W211 2,2CDI... każdy powie że przypadek! ale kolega zmienił syntetyk na półsyntetyk. Nacieszył się swoim niezawodnym motorem niecały tydzień!!!!
Po prostu półsyntetyk juz nie dociera wszędzie a minerał to juz nie dociera nigdzie!!! i poszły panewki ale co tam! jego tan operacja kosztowała chyba 8 tys zł ale przecież każdego tu na to stać!
pokutuje opinia u waszych dziadków i wujów że olej ma uszczelniać silnik... w starych zajechanych egzemplarzach może i to sie troszkę sprawdzało... ale takie wartości jak film olejowy, wyższa temp pracy, rzadkość oleju nie przeceni minerała nad syntetykiem... no chyba że silnik to śmietnik....
Ostatnio zmieniony 5 maja 2015, o 07:44 przez jarecki500, łącznie zmieniany 5 razy.
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Ja z mineralnego przeszedłem na półsyntetyk, na pełen już nie zdążyłem bo MB sprzedałem.
W Seacie od razu zalałem pełen, nie zastanawiałem się co było wcześniej. Jeździ i buczy
jarecki500, popieram!
W Seacie od razu zalałem pełen, nie zastanawiałem się co było wcześniej. Jeździ i buczy
jarecki500, popieram!
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
przypadekjarecki500 pisze:podam przykład sprzed miesiąca! W211 2,2CDI... każdy powie że przypadek! ale kolega zmienił syntetyk na półsyntetyk. Nacieszył się swoim niezawodnym motorem niecały tydzień!!!!
Generalizujesz - ten silnik mógł mieć milion kilometrów i wyszło najzwyklejsze zmęczenie materiału. Jak ma obrócić panewę to możesz nawet ori MB oliwę zalać - i tak obróci.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Podobno "najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" więc postanowiłem działać i tępić rudą w zarodku
Wczołgałem się pod swoja damę i ją zakonserwowałem
Najpierw wydrapałem i wyszlifowałem,tam gdzie rudzielec zaczął się pokazywać do gołej blachy
Miejsca wyszlifowane pokryte Cortaninem F
Potem podkład epoxydowy (niestety nie dostałem reaktywnego)
I na koniec konserwacja BlachoGum-em
Tylne drzwi pod uszczelkami(z góry i z dołu) wydrapane do gołej blachy i Cortanin,podkład,lakier baza i konserwacja.Dodatkowo zabezpieczone od wewnątrz preparatem do profili zamkniętych.
Plan na następny tydzień to nadkola,progi oraz przednie drzwi.
Wczołgałem się pod swoja damę i ją zakonserwowałem
Najpierw wydrapałem i wyszlifowałem,tam gdzie rudzielec zaczął się pokazywać do gołej blachy
Miejsca wyszlifowane pokryte Cortaninem F
Potem podkład epoxydowy (niestety nie dostałem reaktywnego)
I na koniec konserwacja BlachoGum-em
Tylne drzwi pod uszczelkami(z góry i z dołu) wydrapane do gołej blachy i Cortanin,podkład,lakier baza i konserwacja.Dodatkowo zabezpieczone od wewnątrz preparatem do profili zamkniętych.
Plan na następny tydzień to nadkola,progi oraz przednie drzwi.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości