E320 CDI Silnik gwizdze
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Czyli bez katalizatora auto staje sie glosniejsze?Bo chodzi mi po glowie pozbycie sie katalizatora i nie wiem czy moze to autu zaszkodzic. A druga sprawa to,ze dzis i u mnie pojawil sie gwizd-pisk i to tak na chwile i znika,trwa to okolo 1-2sek. Jak ostro przyspieszam to co chwile tak popiskuje.Pojawia sie tez czasem przy zdjeciu nogi z gazu. No dziwny efekt ktory mnie zaniepokoil i wkurzyl. Oblukalem turbine i wszystko do okola i nic,bez obciazenia przy gazowaniu na jalowym biegu nie ma tego piszczenia.
W210 E290 turbodiesel classic kombi
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Nie mam 2 katów ,sam je wyciełem i auto nie gwiżdże. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Jesli nie ma zadnych przeciwskazan(praca turbiny,halas),a wrecz same zalety i nawet przyplyw mocy.Pozostaje jedna kwestia, czy wydlubac to ze srodka tej "puszki"czy wstawic w to miejsce rure,moze strumienice?
Jesli ktos bedzie zainteresowany-szukal inspiracji,w temacie ktory poruszylem:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ienica+tdi
Jesli ktos bedzie zainteresowany-szukal inspiracji,w temacie ktory poruszylem:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ienica+tdi
W210 E290 turbodiesel classic kombi
Witam,
Po wczesniej opisanych perypetiach z turbiną zrobiłem 15 tys km , w tym wiekszość po autostradach gdzie srednia pomiedzy tankowaniem utrymywala sie na wysokosci 116 km/h. a spalanie okolo 8 litrow na 100 km przy tych srednich (komp pokazywal okolo 7 l/100 km). No i pieknie ale..., znow przy dobrym docisnieciu kopci. wsadzilem nos pod maske i jedyne co mi podpadlo to ten czujnik na zdjęciu. Powiedzcie czy moze on miec wpływ na kopcenie i do czego służy to ustrojstwo.
CZUJNIK
Jest umieszczony na rurze podłaczonej do kolektora łaczącego turbine z intercoolerem. Jest caly upaprany w oleju jak na zdjęciu.
Dar_on
Po wczesniej opisanych perypetiach z turbiną zrobiłem 15 tys km , w tym wiekszość po autostradach gdzie srednia pomiedzy tankowaniem utrymywala sie na wysokosci 116 km/h. a spalanie okolo 8 litrow na 100 km przy tych srednich (komp pokazywal okolo 7 l/100 km). No i pieknie ale..., znow przy dobrym docisnieciu kopci. wsadzilem nos pod maske i jedyne co mi podpadlo to ten czujnik na zdjęciu. Powiedzcie czy moze on miec wpływ na kopcenie i do czego służy to ustrojstwo.
CZUJNIK
Jest umieszczony na rurze podłaczonej do kolektora łaczącego turbine z intercoolerem. Jest caly upaprany w oleju jak na zdjęciu.
Dar_on
re czujnik
witam serdecznie to jest czujnik doładowania wyjmij go wymyj rozpuszczalnikiem załóż , i napisz czy coś się zmieniło pozdrawiam konrad
srebrna avangarde 99 rok 3,2 cdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 20 gości