Swap z M104 2.8 na 3.2
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Swap z M104 2.8 na 3.2
Witam,
Co prawda pytanie dotyczy W140 ale silnik ten sam co w okularach.
Jako że mam do zrobienia kilka rzeczy w silniku 2.8, myślę nad wymianą go na 3.2. Wymianie podlegałby sam słupek. Wiem że kwestia kompów i elektroniki powinna być ok, bo sprzęty z 2.8 będą tolerować większą pojemność (czy może nie?).
Teraz pytanie czy cały osprzęt silnika 3.2 będzie tak samo pasował jak do oryginalnego silnika? Wszelkie mocowania kolektorów, itp?
Robił ktoś taką manianę?
Co prawda pytanie dotyczy W140 ale silnik ten sam co w okularach.
Jako że mam do zrobienia kilka rzeczy w silniku 2.8, myślę nad wymianą go na 3.2. Wymianie podlegałby sam słupek. Wiem że kwestia kompów i elektroniki powinna być ok, bo sprzęty z 2.8 będą tolerować większą pojemność (czy może nie?).
Teraz pytanie czy cały osprzęt silnika 3.2 będzie tak samo pasował jak do oryginalnego silnika? Wszelkie mocowania kolektorów, itp?
Robił ktoś taką manianę?
Podlaczam się do pytania z tym ze musze wymienić silnik z 2.8 na 3.2
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, o 19:33 przez abramm, łącznie zmieniany 2 razy.
abramm, obstawiam że taniej i mniej problemowo będzie jednak zrobić to co masz niż odwalać rzeźbę a potem zmusić ją do pracy.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Nie jest to krzepiace co piszecie :-D Miałem nadzieję że kupno słupka i przełożenie gratow z mojego wyda się korzystniejsze a i ilosc kucy wzrośnie...
Szukając różnych informacji na ten temat natknąłem się na problem jednego z forumowiczów który wg VIN posiadał silnik 2.4 a okazało się że jednak siedzi 3.2 dlatego wydawało mi się to realne i do zrealizowania bez większych problemów...
Szukając różnych informacji na ten temat natknąłem się na problem jednego z forumowiczów który wg VIN posiadał silnik 2.4 a okazało się że jednak siedzi 3.2 dlatego wydawało mi się to realne i do zrealizowania bez większych problemów...
To nie Golf II że swapy podchodzą bezproblemowo. Tutaj jest za dużo elektroniki powiązanej, zależnej, komunikującej się po CAN.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Tak na szybko:
Pierścienie tłokowe - zestaw na jeden garnek u jednego z najdroższych dostawców części
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... tloka.html
Silnik
http://allegro.pl/mercedes-e320-w210-si ... 01639.html
Nie wiem nad czym chcesz się tutaj zastanawiać...
Pierścienie tłokowe - zestaw na jeden garnek u jednego z najdroższych dostawców części
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... tloka.html
Silnik
http://allegro.pl/mercedes-e320-w210-si ... 01639.html
Nie wiem nad czym chcesz się tutaj zastanawiać...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Jeśli nagar zablokował pierścienie i jest niska kompresja to osobiście spróbował bym zastosować np Liqui Moly Engine flush i później dobry olej syntetyczny np Valvoline lub Liqui Moly. Robiłem kiedyś takie eksperymenty na starym silniku transita, Wcześniej zużywał 0,4-0,5l ok 1000km (mimo nowych uszczelniaczy zaworowych) ,a po ok 0,5l na 10 000km.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości