Problem z prześlizgiwaniem 2-3 3-4 Podpowiedź

Skrzynia biegów i sprzęgło

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
korni8808
Posty: 184
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 01:50
Lokalizacja: Jawor

Post autor: korni8808 »

2. Tak, trzeba zdjąć miskę(radzę nie rozbierać go na oślep bo będzie problem z poskładaniem)
3. Nie dobrze
4. Jeżeli zapnie się Lock-up to nie spadają(przy wysokim biegu i wysokiej prędkości, nie wiem dokładnie na którym biegu, całe 5 dni mam w210). Można hamować silnikiem używając blokady maksymalnego przełożenia 4-3-2
WDB2102701B094646
SD C4
gaju
Posty: 4
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 20:33
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gaju »

Mówiąc Lock-up masz na myśli właśnie używanie ręczne blokady przełożenia czy jest to jakaś fukcja o której nie słyszałem?
Awatar użytkownika
korni8808
Posty: 184
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 01:50
Lokalizacja: Jawor

Post autor: korni8808 »

gaju pisze:Mówiąc Lock-up masz na myśli właśnie używanie ręczne blokady przełożenia czy jest to jakaś fukcja o której nie słyszałem?
"(...)w pojazdach osobowych wprowadzono powszechnie w latach 80. układy dodatkowego sprzęgła mechanicznego (lock-up) w konwerterze itp., które przy stabilnej jeździe szosowej (mały moment przenoszony, brak zmian obrotów) i szeregu innych warunków, spinają pompę czy konwerter czysto mechanicznie, co znacznie poprawia ekonomię przy jeździe autostradowej."

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Automatycz ... ieg%C3%B3w
gaju
Posty: 4
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 20:33
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gaju »

Dzięki za wyjaśnienie. Z tego co wyczytałem jest to element, który również należy sprawidzić i w razie potrzeby wymienić?
Luksor
Posty: 48
Rejestracja: 22 sie 2015, o 10:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Luksor »

Witam,
Posiadam (własciwie mój tata) Mercedesa W210 E320 kupionego 3 tygodnie temu. Samochod jest wspaniały jednak niestety zaczely sie robic powazne problemy, które dziś sięgly zenitu. Samochód przechodzi w tryb awaryjny (prawdopodobnie) bardzo czesto dodatkowo skrzynia ma poślizg przy zmianie z 3 na 4 bieg (czytam w internecie bardzo duzo od tygodnia także tutaj natknąłem sie na ten temat). Samochód dodatkowo kopci przy dodawaniu gazu to tez może znalazłby się ktoś kto zna rade na to . Ponieważ to jest auto mojego taty jest on wściekły i załamany bo wydał duzo pieniędzy na diagnozy o wartości jakiejś solidnej naprawy. Pochodze z trójmiasta niewątpliwe, że skrzynia jest do wymiany (tak twierdza "specjaliści" z Grabówka zajmujący się automatami ze względu na ten drobny poślizg. Według ich cennika jest to interes zbyt drogi na dzień dzisiejszy dla mnie (3.500 regeneracja skrzyni). Bardzo chciałbym pomóc tacie by samochód posłużył. Stąd też pytanie czy są tu osoby na tyle obeznane w temacie, które mogłyby nakierować/pomóc z tymi problemami?.
Dodatkowe moje pytania na które chciałbym także uzyskac odpowiedź :
Chciałbym kupić filtry powietrza poneiważ nawiew działa nie najlepiej, chciałbym wiedzieć jak zdemontować i gdzie kupić takie filtry do nawiewu w środku.
Dodatkowo podświetlenei klamek nie działa z prawej strony z przodu i z tyłu, być może ktoś przerabial ten temat i potrafi powiedzieć wprost co to może być.
Najważniejsze dla mnie (mój tata to straszna katarynka telefoniczna podczas jazdy) - jest wbudowany telefon Nokii niestety nie uruchamia się i nie wiem jak dostac sie do złącz żeby sprawdzić co tam właściwie jest, gdy próbowałem jakoś odkręcić to "kopytko" i próbując je ściągnąc tata powstrzymał mnie, że coś urwe. Więc pisze z pytaniem jak to zdemontować i byc może uruchomić w nowszej formie - Nokia N70 lub jakas starsza mogła by pasować jeśli będzie tam złącze tzw CARK (tak sie nazywa o ile sie nie myle)
Bede wdzięczny jesli znajdą się odpowiedzi na moje pytania/problemy :)
Pozdrawiam.
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Luksor pisze:Bede wdzięczny jesli znajdą się odpowiedzi na moje pytania/problemy
są na forum, trzeba poszukać.
Luksor pisze:filtry powietrza
w kabinie silnikowej
kabinowy w kabinie w schowku pasażera jest na forum.
Luksor pisze: poneiważ nawiew działa nie najlepiej
tzn? słabo wieje? może to tzw "jeżyk"?
Luksor pisze:Dodatkowo podświetlenei klamek nie działa z prawej strony z przodu i z tyłu, być może ktoś przerabial ten temat i potrafi powiedzieć wprost co to może być.
a nie ma podświetlenia tylko z tyłu?

sprawdzałeś bezpieczniki?
demontowałeś tapicerkę?
Luksor pisze:mój tata to straszna katarynka telefoniczna podczas jazdy
ty też :padam:
Luksor pisze:wbudowany telefon Nokii niestety nie uruchamia się
jest na forum, poszukaj.
Luksor pisze: byc może uruchomić w nowszej formie - Nokia N70 lub jakas starsza mogła by pasować jeśli będzie tam złącze tzw CARK (tak sie nazywa o ile sie nie myle)
Nie da się, jest na forum.


pamiętej, jedno pytanie jeden temat :hyhy:
Luksor
Posty: 48
Rejestracja: 22 sie 2015, o 10:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Luksor »

Dziękuję za odpowiedzi ale nie wszystkie mnie usatysfakcjonowały, przekierowano mnie żebym skopiował treśc to skopiowałem .
Nawiew "jeżyk" czyli co?
Co do telefonu, nie mogłem znaleźć jak go zdemontowac/uruchomić/sprawdzić oraz CARK 91 wygląda przynajmniej z końcówka do telefonu podobnie jak do Nokii na przykład N70 dlatego tak pomyślałem...
Bezpieczniki sprawdze dziś, nie demontowałem tapicerki jeszcze, czy nie uszkodza sie poduszki powietrzne? widze że jest taki plasticzke "SRS Airbag". Podświetlenine nie działa z prawej strony z tyłu i przodu.

A jeden temat jedno pytanie to bym ponabijał ich mnóstwo a to chyba nie o spam chodzi, google dobrze indeksuje w jednym temacie wyszuka wszystkie zapytania :)
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Luksor pisze:Nawiew "jeżyk" czyli co?
viewtopic.php?t=4804&highlight=je%BFyk

:hyhy:
Luksor
Posty: 48
Rejestracja: 22 sie 2015, o 10:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Luksor »

AAa nieeee , to jest ok regulować można. Wieje mocniej jak sie chce tylko z przodu na szybe kiepsko a z tyłu dla siedżacych z tyłu praktycznie NIC zupełnie NIC można sie ugotowac z tyłu naprawde klima nic nie daje gdy z przodu wieje w miare miło z tylu kompletnie nic wieje jakby było ustawione nawet nie na 1 ale na 0.5 "biegu" wentylatora z 5 poziomów .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości