Cieknąca Pompa wtryskowa 3.0 TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- grzegorz2404
- Posty: 80
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 14:19
- Lokalizacja: Żarów
Witam
Pojawił się u mnie podobny problem-plama pod autem.
Wyśledziłem, że cieknie spod tego czarnego elementu, na połączeniu z obudową pompy, ok jedna kropla na 20 s.
Dodatkowo w wężykach pomiędzy filtrem a pompą są bańki powietrza.
Na postoju, przy pracującym silniku, można wyczuć czasami jak silnik się "telepie", może to jest spowodowane tym powietrzem w przewodach paliwowych?
Co można z tym zrobić? I czy można to zrobić samemu?
(Dla jasności fotki, wypiąłem wtyczkę)
Z góry dzięki z podpowiedź.
Już sobie odpowiedziałem :-) .
Proszę tylko o podpowiedź, czy można tę uszczelkę wymienić samemu, czy obowiązkowo do warsztatu?
Pojawił się u mnie podobny problem-plama pod autem.
Wyśledziłem, że cieknie spod tego czarnego elementu, na połączeniu z obudową pompy, ok jedna kropla na 20 s.
Dodatkowo w wężykach pomiędzy filtrem a pompą są bańki powietrza.
Na postoju, przy pracującym silniku, można wyczuć czasami jak silnik się "telepie", może to jest spowodowane tym powietrzem w przewodach paliwowych?
Co można z tym zrobić? I czy można to zrobić samemu?
(Dla jasności fotki, wypiąłem wtyczkę)
Z góry dzięki z podpowiedź.
Już sobie odpowiedziałem :-) .
Proszę tylko o podpowiedź, czy można tę uszczelkę wymienić samemu, czy obowiązkowo do warsztatu?
WDB2100251A430070
E 300 TD automat
E 300 TD automat
- grzegorz2404
- Posty: 80
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 14:19
- Lokalizacja: Żarów
Ok, dzięki.
Jutro dzwonię do serwisu do Wrocławia.
Numer katalogowy tego oringu to: 0219977548, cena ok.8 zł brutto
[ Dodano: 2010-07-22, 09:31 ]
Witam
Otrzymałem oring.
Oczywiście znając wymiary, można było coś dopasować ze standardowych oringów. Podaję więc wymiary: 12x2,5
Dzisiaj się biorę za wymianę
Znalazłem ten sam temat na innym forum. Szczegółowo opisane rozwiązanie
http://www.peachparts.com/shopforum/sho ... p?t=166865
Jutro dzwonię do serwisu do Wrocławia.
Numer katalogowy tego oringu to: 0219977548, cena ok.8 zł brutto
[ Dodano: 2010-07-22, 09:31 ]
Witam
Otrzymałem oring.
Oczywiście znając wymiary, można było coś dopasować ze standardowych oringów. Podaję więc wymiary: 12x2,5
Dzisiaj się biorę za wymianę
Znalazłem ten sam temat na innym forum. Szczegółowo opisane rozwiązanie
http://www.peachparts.com/shopforum/sho ... p?t=166865
WDB2100251A430070
E 300 TD automat
E 300 TD automat
Panowie mam ten sam problem.Czujnik gaszenia (czy jak to się tam nazywa) zdemontowałem i pomiędzy tym czujnikiem a pompą nie było żadnej uszczelki, był tylko oring na króćcu tego czujnika ,co wchodzi w pompę.Rozumiem ,że pomiędzy czujnikiem a pompą też powinna być uszczelka?
pozdr
p.s a tak nawiasem to demontaż jest prosty.Dla wygody polecam zdjęcie dolotu (chyba z 10 śrub torx i jedna przy egr na imbus).Czujnik trzyma się na 3 śrubach(też torx).
pozdr
p.s a tak nawiasem to demontaż jest prosty.Dla wygody polecam zdjęcie dolotu (chyba z 10 śrub torx i jedna przy egr na imbus).Czujnik trzyma się na 3 śrubach(też torx).
210, 97, 300T TD Avantgarde
wdb2102251a531813
wdb2102251a531813
I tak ma właśnie być, oring na króccu zaworu gaszenia.Arturo pisze:Panowie mam ten sam problem.Czujnik gaszenia (czy jak to się tam nazywa) zdemontowałem i pomiędzy tym czujnikiem a pompą nie było żadnej uszczelki, był tylko oring na króćcu tego czujnika ,co wchodzi w pompę.
Cudze chwalicie, swego nie znacie...
Mamy na forum świetny poradnik jak uszczelnić ten zawór :arrow: viewtopic.php?t=9764
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Dokładnie mi też w tym samym miejscu leciało!I to będzie przyczyna na 100%.Tylko jakie 2 "bolczyki" nalezy wybić ,żeby ten czujnik rozebrać? A już chciałem kupić nowy czujnik :lol: .Nie dam zarobić nikomu, sam zrobię jak tylko dowiem się ,co z tymi "bolczykami" :-P
Fabek oczywiście plusik (nie mam zdolności "szukania" ,a może to brak cierpliwości? :mrgreen: )
pozdr ;-)
p.s. już wiem jakie "bolczyki" .pozdr
Fabek oczywiście plusik (nie mam zdolności "szukania" ,a może to brak cierpliwości? :mrgreen: )
pozdr ;-)
p.s. już wiem jakie "bolczyki" .pozdr
210, 97, 300T TD Avantgarde
wdb2102251a531813
wdb2102251a531813
- przemekcrx
- Posty: 166
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
- Lokalizacja: WLKP Stawiszyn
podłacze sie do tematu, mam silnik 2.5 td i mam pytanie bo wymienialem oringi na sekcjach i z ciekawosci wyciagnalem tez zaworki i te jakby tulejki pod nimi takie z otworami i moje pytanie brzmi w jakiej pozycji wlozyc te tulejki, w ktora strone otworami czy to bez roznicy? chodzi mi o element nie oznaczony na rys na 1 str ktory jest pod zaworkiem nr 107
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY
Re: Cieknąca Pompa wtryskowa 3.0 TD
Witam wszystkich serdecznie mam mały problem dotyczący mercedesa . Jest to mercedes w 140 300td i szukając po internecie forach znalazłem tylko tutaj podobny problem chodzi o ten niesforny (gaszak) cieknie z pod niego i mam pytanie dotyczące czy wystarczy go odkręcić wymienić ten o ring i po sprawie nic się nie stanie
Re: Cieknąca Pompa wtryskowa 3.0 TD
Tak,nic się nie stanie przy wymianie oringu na gaszaku.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości