Raz odpala a raz nie-FILMY
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Raz odpala a raz nie-FILMY
Witam. Czytałem wiele postów na temat "nie odpalania" auta, ale coś nie mogę znaleźć pasującego problemu do mojego.
Kilka razy zdarzyło mi się, że próbując odpalić nic się nie dzieje, po przekręceniu kluczyka na zapłon, zapalają się wszystkie kontrolki na liczniku,nie ma piknięcia i nie kręci, po kilku takich próbach odpala. Dodam, że 10tyś km temu wymieniałem szczotki na rozruszniku oraz wymontowaną blokadę kierownicy. Nieraz mam tak,że w trakcie jazdy nagle wszystko gaśnie,zaraz zapalają się kontrolki i jest piknięcie i tak auto jedynie się toczy, z reguły udaje mi się po kilku razach po przekręceniu kluczyka odpalić i jadę dalej.
http://youtu.be/sXaG3fbkJuY
Na zimnym silniku jak odpali obroty wchodzą na 1500, po 2s schodzą na 1200-1300 obrotów i po 20s na 1000 obrotów, a kończy na 800-900 obrotach, tutaj zaczynają się małe milimetrowe wahania, wskazówka delikatnie buja się.Może to też ma jakiś wpływ.
http://youtu.be/rRpIKHa45qg
Kilka razy zdarzyło mi się, że próbując odpalić nic się nie dzieje, po przekręceniu kluczyka na zapłon, zapalają się wszystkie kontrolki na liczniku,nie ma piknięcia i nie kręci, po kilku takich próbach odpala. Dodam, że 10tyś km temu wymieniałem szczotki na rozruszniku oraz wymontowaną blokadę kierownicy. Nieraz mam tak,że w trakcie jazdy nagle wszystko gaśnie,zaraz zapalają się kontrolki i jest piknięcie i tak auto jedynie się toczy, z reguły udaje mi się po kilku razach po przekręceniu kluczyka odpalić i jadę dalej.
http://youtu.be/sXaG3fbkJuY
Na zimnym silniku jak odpali obroty wchodzą na 1500, po 2s schodzą na 1200-1300 obrotów i po 20s na 1000 obrotów, a kończy na 800-900 obrotach, tutaj zaczynają się małe milimetrowe wahania, wskazówka delikatnie buja się.Może to też ma jakiś wpływ.
http://youtu.be/rRpIKHa45qg
WDB2083471F059287
MB CLK 230, 98r.
MB CLK 230, 98r.
Sprawdzałeś przekaźnik K40?
viewtopic.php?t=24717
viewtopic.php?t=24717
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
Ja bym się tym nie przejmował, to nie falowanie obrotów. (mowa o filmie) A takie zachowanie jak opisujesz jest normalnebenzynka pisze:Na zimnym silniku jak odpali obroty wchodzą na 1500, po 2s schodzą na 1200-1300 obrotów i po 20s na 1000 obrotów, a kończy na 800-900 obrotach, tutaj zaczynają się małe milimetrowe wahania, wskazówka delikatnie buja się.Może to też ma jakiś wpływ.
Kolega może mieć rację, u mnie było to samo i w tym tkwił problem.Sprawdzałeś przekaźnik K40?
viewtopic.php?t=24717
W210 '95 300D
romek61 pisze:Sprawdzałeś przekaźnik K40?
viewtopic.php?t=24717
Rozumiem, że ten przekaźnik K40 jest w skrzynce tam gdzie się podłącza komputer, od strony pasażera?
W jaki sposób mam sprawdzić ten przekaźnik, ale tak "łopatologicznie" bo schematy, które są dodane do rozmowy w podanym linku to nic mi nie mówią.
Ile może kosztować ten przekaźnik, możecie koledzy podać numer tego przekaźnika
WDB2083471F059287
MB CLK 230, 98r.
MB CLK 230, 98r.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
benzynka, Łopatologicznie o już było szukaj .Nie zaśmiecaj od nowa.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Witam. Przepraszam za otwarcie tego wątku, ale myślę że skończę jak już zacząłem dla potomnych, bo teraz poprzez "szukaj" wpisując przekaźnik k40 mój wątek jest widoczny.
Wyjąłem ten przekaźnik czy moduł i wydaje mi się że jest dobry,ale po kolei:
1. Skrzynka diagnostyczna w CLK 230, rok produkcji 1998
2. Przekaźnik K40/4
3. Układ scalony przekaźnika K40/4
4. Zbliżenie nr.1 układu scalonego przekaźnika
5. ---"----
6. ---"----
7. Otwarta kostka-przekaźnik (relay)
8. ---"---
9. ---"---
Czy ktoś widzi coś do wymiany-naprawy?
Wyjąłem ten przekaźnik czy moduł i wydaje mi się że jest dobry,ale po kolei:
1. Skrzynka diagnostyczna w CLK 230, rok produkcji 1998
2. Przekaźnik K40/4
3. Układ scalony przekaźnika K40/4
4. Zbliżenie nr.1 układu scalonego przekaźnika
5. ---"----
6. ---"----
7. Otwarta kostka-przekaźnik (relay)
8. ---"---
9. ---"---
Czy ktoś widzi coś do wymiany-naprawy?
WDB2083471F059287
MB CLK 230, 98r.
MB CLK 230, 98r.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Oczywiście, że ten post czytałem jak i wiele innych :-)avandgarde pisze:benzynka, bardzo słabo szukałeś
viewtopic.php?t=9355&postdays=0&postorder=asc&start=0
1. Mam polutować wszystko co jest na płytce scalonej?
2. Wymiana tylko tej czarnej kostki-przekaźnika?
3. Wymiana całego modułu?
Tak dopytuje ponieważ jak będę musiał zacząć od lutowania to pojadę kupić lutownicę, jeżeli konieczna wymiana tej czarnej kostki to te pieniądze wydam na przekaźnik, a jeżeli to nie pomoże lub w moim przypadku to konieczne to wymienię cały moduł bo znalazłem w Koszalinie gościa który sprzedaje swoją CLK na części.
Z góry przepraszam jeżeli to za dużo dla odp i pozdrawiam wszystkich cierpliwych
WDB2083471F059287
MB CLK 230, 98r.
MB CLK 230, 98r.
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
Przelutuj dokładnie płytkę scaloną. U mnie nic nie było widać, jednakże przelutowanie dało pozytywny efekt Dodatkowo przeczyść papierem ściernym styki. Naprawa powinna pomóc. Pozdrawiambenzynka pisze:Oczywiście, że ten post czytałem jak i wiele innych :-)avandgarde pisze:benzynka, bardzo słabo szukałeś
viewtopic.php?t=9355&postdays=0&postorder=asc&start=0
1. Mam polutować wszystko co jest na płytce scalonej?
2. Wymiana tylko tej czarnej kostki-przekaźnika?
3. Wymiana całego modułu?
Tak dopytuje ponieważ jak będę musiał zacząć od lutowania to pojadę kupić lutownicę, jeżeli konieczna wymiana tej czarnej kostki to te pieniądze wydam na przekaźnik, a jeżeli to nie pomoże lub w moim przypadku to konieczne to wymienię cały moduł bo znalazłem w Koszalinie gościa który sprzedaje swoją CLK na części.
Z góry przepraszam jeżeli to za dużo dla odp i pozdrawiam wszystkich cierpliwych
W210 '95 300D
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości