Mercedes dymi i nie może ustabilizować pracy silnika.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Mercedes dymi i nie może ustabilizować pracy silnika.
Witam mam Mercedesa E z 1998r kombi z silnikiem 3.0 diesel 177km,
problem pojawia sie tym że po odpaleniu 10-15s wszystko ładnie chdzi później silnik
zaczyna sie kolebotać (tak jakby nie pracował jeden z tłowków, tak jakby nie
mogł zastartować) porobi tak 20-50s i wszystko normalnie chodzi.
A do tego jest drugi problem bo moja gwiazda cały czas dymi na siwo ,
W autku były wymienione węźyki paliwowe, powietrze nie idzie przez nie (wyraźnie widać)
Proszę o pomoc, miał ktoś z was już takie problemy, Pomocy!
problem pojawia sie tym że po odpaleniu 10-15s wszystko ładnie chdzi później silnik
zaczyna sie kolebotać (tak jakby nie pracował jeden z tłowków, tak jakby nie
mogł zastartować) porobi tak 20-50s i wszystko normalnie chodzi.
A do tego jest drugi problem bo moja gwiazda cały czas dymi na siwo ,
W autku były wymienione węźyki paliwowe, powietrze nie idzie przez nie (wyraźnie widać)
Proszę o pomoc, miał ktoś z was już takie problemy, Pomocy!
Ostatnio zmieniony 3 sty 2015, o 11:56 przez cezary336, łącznie zmieniany 1 raz.
...., a plynu chlodniczego ci ona nie bierze?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Od momentu zarejestrowania, w listopadzie na forum spędziłeś 1,5h - więc trochę mało czasu poświęciłeś na to szukanie. Przywitalni kolega nie odwiedził, nazwa tematu z kosmosu, nikt tego wyszukiwarką pod hasłem " wariuje " nie znajdzie. Brak jakichkolwiek kodów błędów - jak ktokolwiek ma pomóc bez podstawowych informacji zza klawiatury. Zmień nazwę tematu na coś sensownego.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Re: Mercedes dymi i nie może ustabilizować pracy silnika.
ile on ma przebiegu ? z 900 tys ? uszczelka pod glowicą, dymienie na siwo to woda w cylindrzecezary336 pisze:Witam mam Mercedesa E z 1998r kombi z silnikiem 3.0 diesel 177km,
problem pojawia sie tym że po odpaleniu 10-15s wszystko ładnie chdzi później silnik
zaczyna sie kolebotać (tak jakby nie pracował jeden z tłowków, tak jakby nie
mogł zastartować) porobi tak 20-50s i wszystko normalnie chodzi.
A do tego jest drugi problem bo moja gwiazda cały czas dymi na siwo ,
W autku były wymienione węźyki paliwowe, powietrze nie idzie przez nie (wyraźnie widać)
Proszę o pomoc, miał ktoś z was już takie problemy, Pomocy!
pytanie na siwo-biało czy siwo fioletowo ? smierdzi olejem silnikowym ?
te diesle są nie do zajezdzenia , chyba ze ewidetnie ktoś jeżdził bez oleju , albo pół zycia na pełnym bucie , mogło dojśc do przedmuchania uszczelki pod głowicą , jednak przy normalnej
eksploatacji bez wariacji , ten silnik pokazuje rogi jak ma ekstremalne przebiegi ,
ekstremalne czyt rzedu 900 tys i wyzej
1 sprawdz swiece zarowe
2 podjedz do dobrego mechanika niech sprawdzi kompresje na kazdym cyl
3 obserwuj czy nie ubywa ci chłodziwa
Miałem kiedyś 3.0td w210 i był tam podobny problem jak u Ciebie , to że się dziwnie telepał i nie łapał na jeden gar objawilo się że nie grzała któraś świeca żarowa i jeden cylinder nie łapał odrazu. Jeżeli dymi na siwo( nie biało) to znaczy że za bogata mieszanka, za mało powietrza dostaje, zacznij od podstaw: filtr powietrza w jakiej jest kondycji? może przepływka padnięta nie muli go? sprawdź ją odpinając i zobacz czy jest różnica, może wtrysk leje i też będzie dymił i do tego to dziwne zachowanie po odpalaniu, turbo się załącza? czy rury od intercoolera i sam intercooler są szczelne. EGR-u wydaje mi się że jeszcze w td nie było ale nie jestem pewien. Ale, że dymi na siwo obstawiałbym przepływkę.
egr to juz był w w124Tabaluga pisze:Miałem kiedyś 3.0td w210 i był tam podobny problem jak u Ciebie , to że się dziwnie telepał i nie łapał na jeden gar objawilo się że nie grzała któraś świeca żarowa i jeden cylinder nie łapał odrazu. Jeżeli dymi na siwo( nie biało) to znaczy że za bogata mieszanka, za mało powietrza dostaje, zacznij od podstaw: filtr powietrza w jakiej jest kondycji? może przepływka padnięta nie muli go? sprawdź ją odpinając i zobacz czy jest różnica, może wtrysk leje i też będzie dymił i do tego to dziwne zachowanie po odpalaniu, turbo się załącza? czy rury od intercoolera i sam intercooler są szczelne. EGR-u wydaje mi się że jeszcze w td nie było ale nie jestem pewien. Ale, że dymi na siwo obstawiałbym przepływkę.
nie jestem tego taki pewien , po drugie jaki sens było by niszczyc niezłą konstrukcje w wkładanie mu EGR ktory tylko nabroił w tych motorach zadnych korzysciTabaluga pisze:masz rację strzeliłem niezłą gafę, niektórzy nawet potrafili sobie dokładać jeśli go nie mieli-gdzieś słyszałem takie historie:)
Witam, sprawa jest taka, że moja gwiazda ma przejechane 350 tys. km,
świeca nie może to być bo jak jest ciepły to też telepota, auto cały czas dymi
na taki siwo-niebieski coś takiego, przepływka jest dobra bo autko ma
moc i śmiga aż miło(nie muli go).
świeca nie może to być bo jak jest ciepły to też telepota, auto cały czas dymi
na taki siwo-niebieski coś takiego, przepływka jest dobra bo autko ma
moc i śmiga aż miło(nie muli go).
Mercedes-Benz W210
E300TD Avantgarde
1998r. Kombi
E300TD Avantgarde
1998r. Kombi
Zacznij od podstaw - sprawdź kompresję. Bez tego to szukanie po omacku.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
dokladnie tak jak napisalem w pierwszym poscie, autor nie slucha !!! podstawa to kompresja silnik moze miec przejechane 1mln350 tys stad niedomaganie , przy 350 tys to pod maske sie nie zagląda przy tym motorze , jak jestes z kosciana to jest kilku mech w okolicach poznania tylko od MBelspasoo pisze:Zacznij od podstaw - sprawdź kompresję. Bez tego to szukanie po omacku.
cezary336, Ustaw klimatyzację na min, tak by załączyła się sprężarka, spowoduje to zmianę położenia listwy w pompie wtryskowej ( większa dawka paliwa na wtrysk ) .
Sprawdź czy zmieni się kultura pracy.
Czy ubywa płynu z układu chłodzenia?
Sprawdź czy zmieni się kultura pracy.
Czy ubywa płynu z układu chłodzenia?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 35 gości