Ten cytat ayreon, ma bardzo duzo sensu.
Elektryczny wiatrak ma stale obroty. Przy niskim przeplywie powietrze - pomaga doladowac. Przy wyzszym przeplywie wiatrak ma za male obroty i hamuje.
Ciagle mam wrazenie ze mowa tu o ASB bo nawet wlasciciel Daci bedzie wiedzial ze w manualu obroty przy danej szybkosci nie moga sie zmieniac.
A tak wogole to coscie sie do Daci przyczepili?
Tam z niczego nie wynika, że tam jest ASB. I wątpię, ze tak jest. Jak by nie było, wnioski tam prezentowane są absurdalne moim skromnym zdaniem. Bo nawet przy ASB taka różnica (500 rpm) prędkości obrotowej przy jednostajnej jeździe na najwyższym biegu jest niemożliwa.
Zresztą poszukałem po necie i wygląda na to, że automat w Loganie był dostępny dopiero od pewnego roku i do silnika 1.6. Facet ma 1.4
Nie przyczepiliśmy, jakoś trafiłem na ten komiczny wątek w necie, wrzuciłem tu i zaczęła się dyskusja
na tej stronie http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic ... &start=100 gostek opisuje zmianę wlotu powietrza na szerszą i chyba tylko on sam wierzy w poprawę co da zmiana otworu z 50mm na 80mm skoro dalsza część rury ma 50mm
To dziala Toni.
Termodynamika ma swoje tricki.
Ci ktorzy maja troche doswiadczenia z hydraulika wiedza o tym.
Typowy przyklad ze masz wodomierz do domu 3/4" ale dom jest daleko od ulicy i przeplyw wody jest kiepski. Wkladasz za 3/4" wodomierzem rure o srednicy 1" i jest wyrazna poprawa.
Jeśli cienka rura ma jakąś przepustowość powiedzmy 100L na minute przy określonym ciśnieniu to zgrubienie miejscowe nic nie da. Będzie miała taką przepustowość jak najcieńszy jej odcinek. Koniec kropka.
Ignorujesz opory przeplywow tonidriver,
Pomysl troche .>>> dysza rozprezajaca na Twojej klimie ma 1 mm czy nawet mniej, a jakie masz srednice wezy i rur dolotowych?
Pozwoliłem sobie wkleić z forum Dacii. Gostek sobie dolot zrobił z rury od kibla i dołożył wiatrak od peceta. No po prostu nie wierzę co widzę. Awansował skubany z agrotuningu na meliorotuning
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF