SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Tak - jdnakze poluzowanie zaciskow na wtryskiwaczach, czynnosc te znacznie przyspiesza.stanleym210 pisze:A to nie są już układy samo odpowietrzające się.?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Podniesiene tylu i napelnienie zbiornika do pelna robi duza roznice w odpowietrzaniu 300ty.
Jak wymienialem wezyki paliwowe, to ustawilem auto w garazu a po robocie zepchnalem na zjazd. Dzieki roznicy poziomow silnik zaskoczyl za 1szym raze i po paru czknieciach zaczal chodzic rowno. Nigdy nie zgasl.
Jak wymienialem wezyki paliwowe, to ustawilem auto w garazu a po robocie zepchnalem na zjazd. Dzieki roznicy poziomow silnik zaskoczyl za 1szym raze i po paru czknieciach zaczal chodzic rowno. Nigdy nie zgasl.
Pany
coś mi turbo słabo chodzi (dłuuuugo stało), ale źeśmy je jakoś ruszyli. teraz raz działa, raz nie, raz gorzej raz ciut lepiej czuć, ale z pewnością nie tak jak powinno.
na kompie wyszło- podciśnienia.
czy ktoś może przesłać mi jakiś schemat, lub poznznaczać gdzie są takie najbardziej oczywiste miejsca, lub pokazać gdzie idą podciśnienia w silniki 2,7 cdi?
wszelkie wskazówki (co zdemontować by łatwiej dotrzeć etc) mile widziane
dzięki panowie.
coś mi turbo słabo chodzi (dłuuuugo stało), ale źeśmy je jakoś ruszyli. teraz raz działa, raz nie, raz gorzej raz ciut lepiej czuć, ale z pewnością nie tak jak powinno.
na kompie wyszło- podciśnienia.
czy ktoś może przesłać mi jakiś schemat, lub poznznaczać gdzie są takie najbardziej oczywiste miejsca, lub pokazać gdzie idą podciśnienia w silniki 2,7 cdi?
wszelkie wskazówki (co zdemontować by łatwiej dotrzeć etc) mile widziane
dzięki panowie.
Obstawiam że Westgate nie pracuje tak jak powinno
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- donki_szot
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 cze 2014, o 16:45
- Lokalizacja: Bydgosz/Warszawa
Westgate to calkiem mile osrodki na FlorydziePiasek pisze:Obstawiam że Westgate nie pracuje tak jak powinno
http://en.wikipedia.org/wiki/Westgate_Resorts
Natomiast bledy podcisnienia moga dotyczyc wastegate, moga intercoolera, moga innych rzeczy.
Bez wiadomosci numery bledu mozemy dlugo bladzic.
Mam 50% zbiornika paliwa.Kajtek1 pisze:Podniesiene tylu i napelnienie zbiornika do pelna robi duza roznice w odpowietrzaniu 300ty.
Jak wymienialem wezyki paliwowe, to ustawilem auto w garazu a po robocie zepchnalem na zjazd. Dzieki roznicy poziomow silnik zaskoczyl za 1szym raze i po paru czknieciach zaczal chodzic rowno. Nigdy nie zgasl.
Nie odkręcałem przewodów od wtrysków bo nie mam miejsca aby się tam dostać.
Od wczoraj siedzę w Pyskowicach i próbuję gnoja zapalić.
Od 10 rano do tej pory.
Już na 2 akumy kręcę ale to już są padła.
Przydał by się ktoś w pobliżu z dobrymi kablami i jakimś dieslem.
WojtekS85,
Naładuj aku raz jeszcze, weź kogoś do pomocy i tubę plaka. Tylko najlepiej nie wymarźniętego, żeby lepiej rozpylał. Jeden kręci, drugi psika w dolot - z umiarem, najpierw krótkimi seriami, aż zacznie łapać (dolot w 300 TD jest dość długi), potem wiecej, żeby nie za dużo od razu, bo go zalejesz albo krzywdę zrobisz.
Czasem tak jest, że możesz kręcić w nieskończoność, a nie chce się sam odpowietrzyć, bo obroty na rozruszniku za małe.
Dostęp do wtryskiwaczy masz po odkręceniu plastikowej pokrywy silnika, na kilka śrub na imbus.
Naładuj aku raz jeszcze, weź kogoś do pomocy i tubę plaka. Tylko najlepiej nie wymarźniętego, żeby lepiej rozpylał. Jeden kręci, drugi psika w dolot - z umiarem, najpierw krótkimi seriami, aż zacznie łapać (dolot w 300 TD jest dość długi), potem wiecej, żeby nie za dużo od razu, bo go zalejesz albo krzywdę zrobisz.
Czasem tak jest, że możesz kręcić w nieskończoność, a nie chce się sam odpowietrzyć, bo obroty na rozruszniku za małe.
Dostęp do wtryskiwaczy masz po odkręceniu plastikowej pokrywy silnika, na kilka śrub na imbus.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości