Czasami to mnie ciekawi, czy dałoby się napisać książkę "jednozdaniową" :shock:leman246 pisze: Mialem kiedys problem z moim nissanem almera 1.8 se automat(poprzednie autko) nic nie wskazywalo na jakis problem z aku zapalala bez zadnych problemow ale ktoregos pochmurnego dnia poczatek jesieni automat nie przelaczal biegow blokada na 3cimi ani w gore ani w dol ,szybkie tankowanie ponowne odpalenie automat dziala poprawnie , i tak coraz czesciej wariowalo ,obrazilem sie na almerke na ok trzy tyg nie podchodzilem nawet do niej, przeprosilem astre II diesel (koszmar),wkoncu postanowilem przepalic almere i zonk aku padniety poszlo na kable ,automat o dziwo zadzialal bezproblemowo czego zreszta i tak nie kojarzylem z aku,wymienilem aku na nowy i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu problem z automatem zniknal almera smiga po dzien dzisiaj ani jednej blokady a gotowy bylem juz nawet na wymiane ASB tylko przypadek mnie przed tym uchronil ,i tak sobie mysle czasami ze moze ten nasz nieszczesliwy sterownik TEMIC (SAM) jest poprostu tak wrazliwy na jakiekolwiek wachniecia napiecia? ale to tylko takie moje rozwazania.pozdrawiam leman246 e240 Avntgarde 98r
problem z szybami i szyberdachem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
:-D :-D :-D
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, o 18:55 przez okular, łącznie zmieniany 1 raz.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
Wczoraj prywatnie rozmiawiałem z gościem, który od 20 lat zajmuje się akumulatorami. I miał bardzo dobrą opinię o naszej Centrze. Więc na pewno to chyba nie to.MichalZSlupsk pisze:to raczej nie aku, ja wymieniłem na nowy, centra futura 100Ah 950 chyba, i dalej to samo...
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
- silenthill82
- VIP
- Posty: 26
- Rejestracja: 10 lip 2008, o 20:46
- Lokalizacja: JASŁO
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
Panowie, ja zacząłem od spryskania modułu SAM kontaktem, następnie moduły sterowania szybami w drzwiach przednich (w tylnych nie ma), gdyż przewody w kostkach wchodzacych do tych modułów lubią sie utleniać, i faktycznie były całe zielone, potem rozebrałem słupek ( ściągamy uszczelkę drzwi przednich i tylnych, pod nią są zatrzaski) i na dole przy słupku w plastykowych osłonach znajdują sie przewody z kostkami, tam równiez miedź sie utleniała, również przeczysciłem i spryskałem kontaktem, analogicznie lewa strona, tam jednak było czysciutko. i ...narazie spokój;) pozdrawiam
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
Czy moduł SAM (chodzi mi o ten w skrzynce z bezpiecznikami pod maską) wyjmowałeś ze skrzynki, czy wystarczy wszystko spryskać bez wyjmowania modułu?MichalZSlupsk pisze:Panowie, ja zacząłem od spryskania modułu SAM kontaktem, następnie moduły sterowania szybami w drzwiach przednich (w tylnych nie ma), gdyż przewody w kostkach wchodzacych do tych modułów lubią sie utleniać, i faktycznie były całe zielone, potem rozebrałem słupek ( ściągamy uszczelkę drzwi przednich i tylnych, pod nią są zatrzaski) i na dole przy słupku w plastykowych osłonach znajdują sie przewody z kostkami, tam równiez miedź sie utleniała, również przeczysciłem i spryskałem kontaktem, analogicznie lewa strona, tam jednak było czysciutko. i ...narazie spokój;) pozdrawiam
Piotr
MB 210 E220 CDI Classic COMBI 1998r.
MB 210 E220 CDI Classic COMBI 1998r.
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
od góry jest tylko część z bezpiecznikami, dopiero jak wyciagniesz moduł zobaczysz kostki. takze moim zdaniem z góry nie ma co pryskać, bo to nic nie da. trzeba wyjąć, odpiąc kostki od spodu i dobrze wszystko przeczyscic i spryskać. pozdrawiam
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
Jak mogę się dostać do modułu sterowania szybami w przednich drzwiach? Czy trzeba zdejmować boczki?MichalZSlupsk pisze:Panowie, ja zacząłem od spryskania modułu SAM kontaktem, następnie moduły sterowania szybami w drzwiach przednich (w tylnych nie ma), gdyż przewody w kostkach wchodzacych do tych modułów lubią sie utleniać, i faktycznie były całe zielone, potem rozebrałem słupek ( ściągamy uszczelkę drzwi przednich i tylnych, pod nią są zatrzaski) i na dole przy słupku w plastykowych osłonach znajdują sie przewody z kostkami, tam równiez miedź sie utleniała, również przeczysciłem i spryskałem kontaktem, analogicznie lewa strona, tam jednak było czysciutko. i ...narazie spokój;) pozdrawiam
Dzięki
220D Classic 97
WDB2100041A429139
WDB2100041A429139
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
Przeglądnąłem kable i wtyczki w listwie z prawj strony auta (drzwi przednie i tylnie) - wszystkie kable, kostki suche, czyste ok, jednak nie znalazłem "szyny CAN" jak ona wygląda i gdzie jest?
Pozostaje mi wyjąć moduł SAM - moja skrzynka na bezpieczniki jest pęknięta i nie mam osłony pod silnikiem i zderzakiem - może to jest powód.
Pozostaje mi wyjąć moduł SAM - moja skrzynka na bezpieczniki jest pęknięta i nie mam osłony pod silnikiem i zderzakiem - może to jest powód.
Piotr
MB 210 E220 CDI Classic COMBI 1998r.
MB 210 E220 CDI Classic COMBI 1998r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości