Przeplywomierz 3.2 cdi Pomocy.. !

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kosting
Posty: 28
Rejestracja: 28 kwie 2010, o 09:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Przeplywomierz 3.2 cdi Pomocy.. !

Post autor: kosting »

Witam.. ostatnio w moim 3.2 cdi rozladowal sie akumulator...z racji tego ze spieszylo mi sie do pracy.. probowalem ze 4-5 x odpalic go szybko po krótkim naladowaniu.. bylo tylko (trrrr) brak pradu.. nie wiem czy nie zrobilem jakiegos zwarcia tym.. ? skoro zara jakos po tej sytuacji moje auto kopci jak szlak na czarno .. (tak jak by brakowalo mu powietrza) kreci sie do 3 tys obrotow i koniec.. hmm czas na diagnostyke... jade na komputer i wychodzi.. (przeplywomierz) podpieli drugi nowy i to samo.. podpieli trzeci to samo poprostu nawet na zaplonie odpalonym nie da sie wyrzucic bledu... gdzie szukac usterki.. ? naderwalem delikatnie oslonke od przewodu od przeplywki zeby zobaczyc czy cos z nim nie jest.. na 1 rzut oka nie widze nic.. moze wy cos podpowiecie?? Pozdrawiam
kostingg
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

Może po 2 drugiej stronie przepływki coś strzeliło.
kosting
Posty: 28
Rejestracja: 28 kwie 2010, o 09:23
Lokalizacja: Bolesławiec

przeplywka

Post autor: kosting »

Po drugiej stronie?? tzn gdzie?
kostingg
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Podawaj numer bledu a nie bajki ktore Ci "fachowcy" nagadali.
Rysiek
Posty: 398
Rejestracja: 18 maja 2008, o 21:24
Lokalizacja: prawie Koronowo

Post autor: Rysiek »

Przy odpalonym silniku na wtyczce przepływomierza (oczywiście podłączonej):
Pin 2 - +12V
Pin 4 - +5V
Pin 5 - od 0V do 5V (rośnie/maleje w zależności od obrotów)

Jeżeli chcesz sprawdzić połączenie przepływomierza z komputerem to wyciągnij z gniazd obie wtyczki (w komputerze druga od błotnika) i przeleć pary omomierzem (oporność powinna być poniżej jednego ohma):
P2 - K11
P3 - K34
P4 - K1
P5 - K24
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest :)

"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
gabarson
Posty: 39
Rejestracja: 2 lut 2014, o 11:52
Lokalizacja: NIEMCY/andrespol

Post autor: gabarson »

jeżeli masz prostokątną wtyczkę 5 pinową to między 2 a masą 12V między 4 a 3 5V jet to napięcie czujnikana na wtyczce (stacyjka włączona do pomiaru). przy włączonym silniku wtyczka zapięta między stykami 5 i 3 1V+-0.02 ale zdjętej rurce dolotowej na podłączonej 1,2 do 1,6V a na zwiększonych obrotach 3,8-4,4 V dane takie znalazłem na forum i rzeczywiście jak przepływomierz sprawny takie wartości powinien pokazywać
<cienki 0.7,polonez 1.5 i, polonez 2.0/90r, nissan primera 1.6/95, toyota cressida 2.2/82,audi C3 2,3/88, ford taunus 2.0/79, ,MB W210 WDB2102261B414671 Avangarde 3,2/01,ford explorer II EB 4.0/95 jest ML W164 500 2005r Darek 504276202(najpierw sms)
kosting
Posty: 28
Rejestracja: 28 kwie 2010, o 09:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Problem z przeplywka ROZWIAZANY

Post autor: kosting »

Witam.. uplynelo kilka dni .. no i znow musialem o pomoc zglosic sie do Pana z Zebrzydowej :)
Przyczyna bledu ''przeplywki'' byl zabity EGR, klapki na kolektorze wgl nie pracowaly jak powinny.. przytykalo je.. auto dzis odebralem.. jezdzi jak 8 lat temu kiedy je kupilem =P Pozdrawiam i dziekuje.. Temat uwazam za Zamkniety
kostingg
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości