elspasoo pisze:Szkoda tylko ,ze piszecie nie wiedząc nawet o czym. W211 to bardzo dobre auto jak się kupuje normalny doinwestowany sprzęt , a nie kręcone badziewie.
to poco zes sprzedal w211 i zes sie przesiadl na jakies gowno ?
nie , W211 nie jest dobrym mercedesem ! jest ładny , elegancki , rzuca sie w oczy i podoba sie niedzielnym przechodniom , to tyle z zalet w211
macbookpro pisze:
to poco zes sprzedal w211 i zes sie przesiadl na jakies gowno ?
R klasa to raczej nie gówno, a sprzedał bo zapewne potrzebował dużej i wygodnej limuzyny. Trochę piszesz jak potłuczony i to w wielu tematach. Bez urazy.
tak ja w moim opisie
mam "rke" bardzo zajefajny samochód (POLECAM na długie wyjazdy )
rodzinie oczywiście
3,2 cdi v6 4-matic pięknie się pędzi
jak bym miał kupic w211 (była pod uwagą)
tylko v6
mam starsze heble
ale doinwestowane auto
odda ci przyjemnosc jazdy
o kobiety trzeba dbac
MOJE MERCEDES
MB W210 3,0 TD Avangaede 1998
MB W210 2,9 TD Eleganc 1996
MB W210 3,0 D Clasic 1996
MB R320 4matic 2006 :-) (zony i dzieci)
jam oszalal na punkcie gwiazdy
Po prostu musisz kupić zadbane auto , oba poza obsługą SBC nie mają wad. W zasadzie poza egzemplarzami z 2002r i po przygodach nie ma problemów z korozją. Bardzo fajnie auto do weryfikacji przez SD (DAS,) mnóstwo informacji zacznie czytelniejsze niż W210. Ceny zadbanych sztuk są wysokie bo i auto jest warte swojej ceny. A czemu sprzedałem W211 i kupiłem "gówno" dwa razy droższe, bo jest mega kozak ,nie stoi na co drugim rogu i jak leci rozpędzony na lewym pasie to auta same zjeżdżają - macbook chociaż nie specjalnie jestem pewien czy to zrozumiesz
Gdyby w210 nie zżerał rudy , jeździł bym pewnie do dziś bo moja 300TD to była lalka. Jednak gdy lecisz w W211 250km/h i nie czujesz większych wątpliwości czy to auto daje sobie radę przy takiej prędkości o tyle w W210 przy 230 miałem prawie pełne gacie. Technologiczna przepaść między modelami jest ogromna. 211 nie jest najtańsza w utrzymaniu na właściwym poziomie, ale i tak znacznie ,podkreślam znacznie tańsza od W221 , W164 czy W251.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2014, o 23:06 przez elspasoo, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozwolę sie wtrącić. Miałem W203 2002r. C220CDI, zrobiłem nią ponad 65tyś km, sprzedałem po 3 latach bo ruda zaczęła wykwitać w wielu miejscach na raz. Bezawaryjność mojego egzemplarza była aż nudna, nic sie nie działo po za jednym epizodem z uszczelkami na pompie wtryskowej.
Od blisko 2 lat jeżdżę E320 CDI R6 z końca 2004r. Auto z polskiego salonu, calkiem wypasione, z airmatic włącznie. Na dzień dzisiejszy wymieniłem kompresor zawieszenia(1600zł) po 9 latach i (niby) 190kkm. Po kolejnych 25tyś km wymieniłem tylne amorki na nowe bilstein po 1200zł/szt. w Limaku. Biorąc pod uwagę że moje auto pochodzi z polskiego salonu, jeździło od nowości po polskich drogach, a wymienione części mialy nabite "04" to nie straszyłbym aż tak domniemaną awaryjnością Airmatica i CDI. Auto nie opadło mi nigdy nawet po 2 tygodniowym postoju.
Jestem daleki od wielbienia W211, ale to dobre i małoawaryjne auta, wiem bo znam dobrze kilka egzemplarzy.
Rozumiem obawy że pierwszy lepszy heniek nie zwiąże drutem airmatica, ani nie przedmucha wtrysku CDI, ale nie czarujmy sie, to nie jest auto dla kasjera z biedronki. To auto klasy premium i nawet po 12 latach od premiery eksploatacja nie jednemu wyczysci kieszeń z najniższej krajowej.
Moja rada: Podchodzić ostrożnie i szukać zadbanego, a wróże zadowolenia z długiej eksploatacji.
macbook swoimi mądrościami trochę przypomina mi wszystkim znanego użytkownika Kajtka jak się dba tak się ma, trzeba iść z postępem czasu i ostatni mercedes to był W124 a nie W210 kolego macbook
W211 nie jest dla każdego Kowalskiego, ale to chyba przyszły kupujący bierze pod uwagę kupując w211 a nie fiata pandę, że koszty utrzymania będą droższe. Jeśli ktoś jest świadom zakupu nie będzie zaskoczony jego serwisowaniem.
garnek337 staraj sie szukac egzemplarza od 2005r,maja sporo usunietych wad wnetrza macbookpro dlaczego polak uwaza prawdziwego mercedesa za ten na ktory go obecnie stac ?