[ w140 ] Problem z odpalaniem S500 :/ !!! W140
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[ w140 ] Problem z odpalaniem S500 :/ !!! W140
WITAM
Niedawno nabyłem W140 S500 z 1994 roku z instalacją gazową PRINSA
3 dni jeździł bez zarzutu i wczoraj Mnie zaskoczył, w trakcie powolnej jazdy zgasł mi i miałem strasznie problem z odpaleniem, gdy w końcu odpaliłem przełączyłem na benzynę to po 500m zaczął mi się strasznie dusić (na gazie też) gaz miałem wciśnięty w podłogę i jechałem jakieś 20km/h.
Po dłuższym odstaniu odpalił bez zarzutu i czasem gasł przy przełączaniu na gaz.
Po jakiś 6h gdy chciałem wyjechać z pracy, nie mogłem go już odpalić, po kilku próbach odpalił ale po jakiś 2min silnik zaczął się strasznie dusić, nie równo chodzić aż w końcu zgasł (było to na benzynie). W pierwszej chwili wstępnie z mechanikiem ustaliliśmy czujnik położenia wału, ale to niestety nie to, komp nie pokazał żadnych błędów z tym związanych
Od jutra dalej będzie szukał przyczyny.
Jak myślicie, co to może być ?? Pompa paliwa ?
Mój VIN : WDB1400511A175690
Niedawno nabyłem W140 S500 z 1994 roku z instalacją gazową PRINSA
3 dni jeździł bez zarzutu i wczoraj Mnie zaskoczył, w trakcie powolnej jazdy zgasł mi i miałem strasznie problem z odpaleniem, gdy w końcu odpaliłem przełączyłem na benzynę to po 500m zaczął mi się strasznie dusić (na gazie też) gaz miałem wciśnięty w podłogę i jechałem jakieś 20km/h.
Po dłuższym odstaniu odpalił bez zarzutu i czasem gasł przy przełączaniu na gaz.
Po jakiś 6h gdy chciałem wyjechać z pracy, nie mogłem go już odpalić, po kilku próbach odpalił ale po jakiś 2min silnik zaczął się strasznie dusić, nie równo chodzić aż w końcu zgasł (było to na benzynie). W pierwszej chwili wstępnie z mechanikiem ustaliliśmy czujnik położenia wału, ale to niestety nie to, komp nie pokazał żadnych błędów z tym związanych
Od jutra dalej będzie szukał przyczyny.
Jak myślicie, co to może być ?? Pompa paliwa ?
Mój VIN : WDB1400511A175690
Ostatnio zmieniony 7 sty 2015, o 23:04 przez CREAMTEAM, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie nie mógł się rozpędzić i umarł że nie dało się odpalić i nie dojechałem na Regulską o własnych siłach, pojechał na lawecie, okazało się że kable do wyrzucenia, kopułki i palce wszystko bardzo trudno dostać i swoje kosztuje, kable 900 zł firmy NGK
Audi 80 1.8 JN + LPG-zezłomowana
Audi A8 4.2 ABZ + LPG
Mercedes W140 400SE + LPG
Mazda 626 GE 1.8 z LPG
Audi A8 4.2 ABZ + LPG
Mercedes W140 400SE + LPG
Mazda 626 GE 1.8 z LPG
Padnięty jest przepływomierz
Orientujecie się o jakich numerach powinien być przepływomierz zamontowany u Mnie ?
Orientujecie się o jakich numerach powinien być przepływomierz zamontowany u Mnie ?
Ostatnio zmieniony 14 cze 2014, o 22:09 przez CREAMTEAM, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long
JEST ---> Karawan AMG W210 320 CDI
WDB2102261A975555
BYŁ ---> W140 S500 Long
JEST ---> Karawan AMG W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Niestety wszystko co w zamyśle było przewidziane dla odpowiedniej klienteli, niestety będzie boleć. Jak moja R-kę kupowałem to mimo że ma tylko 130 tkm to na pakiet startowy poszło prawie 4k.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
No i dziś zgłupiałem...albo mój mechanik nie do końca przyłożył się do sprawdzenia auta (robił to na dzień przed urlopem)
Podjechałem do innego znajomego żeby jeszcze skonsultować tą awarię (wolę się upewnić niż wydać 2000zł za samą przepływkę)
Przeczyścił mi przepustnicę i samochód chodzi idealnie za 2 dni wstawiam go do niego na cały pakiet startowy plus dokładne sprawdzenie przepływki i przepustnicy...
Teraz auto chodzi bez zarzutu, nie dławi się, nie spadają obroty ani nie gaśnie.
I bądź tu człowieku mądry...
Podjechałem do innego znajomego żeby jeszcze skonsultować tą awarię (wolę się upewnić niż wydać 2000zł za samą przepływkę)
Przeczyścił mi przepustnicę i samochód chodzi idealnie za 2 dni wstawiam go do niego na cały pakiet startowy plus dokładne sprawdzenie przepływki i przepustnicy...
Teraz auto chodzi bez zarzutu, nie dławi się, nie spadają obroty ani nie gaśnie.
I bądź tu człowieku mądry...
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long
JEST ---> Karawan AMG W210 320 CDI
WDB2102261A975555
BYŁ ---> W140 S500 Long
JEST ---> Karawan AMG W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości