e280 szarpie ,faluje ,kopci na zimnym,pomocy

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mieciu1234
Posty: 7
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
Lokalizacja: Otwock

e280 szarpie ,faluje ,kopci na zimnym,pomocy

Post autor: mieciu1234 »

Witam
prosze o pomoc, od dluzszego czasu borykam sie z brakiem mocy w e280 b+lpg oraz szarpaniem na benzynie.wizyty u kilku mechanikow szczerze powiem ,mało dały a pozostawily pustki w kieszeniu.
zaczne od poczatku:
nowa jedna cewka
nowe swiece ngk
nowy przeplywomierz bosch
czyszczona przepustnica i jak to mechanik nazwal"gumy"

samochod po wymianie przeplywomierza chodzil tak jak powienien przez miesiac
po tym czasie znowu spadek mocy
szarpie i czasem strzela na benzynie(na gazie jest lepiej choc tez ma czasem slabe chwile-lepsza moc niz na benzynie,brak szarpania)
samochod gdy nie jest rozgrzany do 88 stopni kopci-po osiagnieciu tylu stopni -czysto za mna
czasem nie chodzi na ktoryms z garow i po dluzszej jezdzie po zgaszeniu odpala dopiero za 2 razem.

pozdrawiam
prosze o jakies sugestie :padam: [/i][/b]
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Na komputer
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
mieciu1234
Posty: 7
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: mieciu1234 »

wymienione dodatkowo: nowe kable ,swiece,cewki
na" komputerze nic nie ma " dwoch mechanikow juz rozklada rece,strzelanie i szarpanie wyeliminowane lecz brak mocy nadal pozostaje
mialby ktos z was Panowie jakis pomysl?
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
karlosss.p
Posty: 15
Rejestracja: 9 sty 2014, o 17:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: karlosss.p »

Czy auto zachowuje się tak samo jak przy wcześniejszej awarii przepływomierza? Kupiłeś przepływomierz boscha ale jaki? nowy, używany? Rozumiem, że gaz w twoim aucie to 4 generacja? Może masz rozjechane mapy gazu i benzyny. Byłeś u jakiegoś dobrego gazownika?
VIN: WDB2100171A376556
mieciu1234
Posty: 7
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: mieciu1234 »

Tak,gaz 4generacja. U gazownika wymienione wszystkie filtry + gazownik stwierdził., że do wymiany reduktor bo ma za duże.ciśnienie i nie da się tego zniwelowac Na komp. Jeśli chodzi o benzynę bo ciągle z nią walczę pozostało mi brak mocy. A dokładniej samochód po ruszeniu i wciśnięciu Pedalu gazu powoli Się rozpędza do okolo 2,5 tys obrotów po czym później następuje strzał Jak z procy i w fotel wciska. Przepływomierz nowy bosha, czy możliwe jest żeby padł np:z powodów wcześniejszych "strzałów " w wydech?
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
BigBit
VIP
Posty: 67
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: BigBit »

Sprawdziłbym jeszcze regulator ciśnienia benzyny ,może nie trzyma ciśnienia i np paliwo przewodem podciśnienia dostaje się do przepustnicy .(kopci)
W210 E280 1996 automat
mieciu1234
Posty: 7
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: mieciu1234 »

pozostaje mi nadal brak mocy...wszystko sprawdzone 'niby' wszystko jest w porzadku a jednak nadal nie jest.
moze pozostaje mi tylko kolega noc jesli chce sie z tym uporac przed smiercia? :D
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Skoro powtarza się to często, że od pewnej prędkości obrotowej silnik dostaje kopa -> przepływomierz.
Natomiast jeśli pojawia się to sporadycznie, to odepnij wtyczkę od komputera silnika, sprawdź omomierzem rezystancję cewki wtryskiwacza, a następnie sprawdź rezystancje cewki wtryskiwacza wraz z wiązką - czyli przy wtyczce. Jeśli będą jakieś dziwne wartości, to pewnie wiązka się już sypie, stąd nieregularność pracy.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
mieciu1234
Posty: 7
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: mieciu1234 »

czy mozliwym jest,ze padl czujnik położęnia wału? dlatego gdy odpalam samochod zachowuje sie normalnie(czyt.czuc te 193 km) a po przejechaniu 1-2km po lekkim nagrzaniu silnika nastepuje nagly spadek mocy gdyz czujnik przestaje dzialac?
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

bardzo możliwe.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Nie możliwe. Czujnik albo działa albo nie. Gdyby się okresowo psuł to byłby szarpania (wypadanie zapłonów) i zapis błędu.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

już opisywałem wcześniej mój przypadek,czujnik nie działał po rozgrzaniu.Błąd oczywiście się zapisał.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości