czy mozna jezdzic latem w trybie W skrzyni biegow.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
czy mozna jezdzic latem w trybie W skrzyni biegow.
Przeczytalem kilka postow o tym jak to tryby sprzegielki i inne wnetrznosci asb dostaja
Szybszego zuzycia na skutek jezdzenia latem w trybie W .
Moim zdaniem jezdzi sie dostojniej na W i chcial bym wiedziec czy to szkodzi czy nie .
Dodatkowo z blizej nieokreslonej lektury wynikalo
,ze kiedys oznaczenia Byly sport i comfort a zostaly przerobione bez zmiany konfiguracji asb.
Czekam odpowiedzi bo uwazam ze w jest wlasnie dla mnie .
Szybszego zuzycia na skutek jezdzenia latem w trybie W .
Moim zdaniem jezdzi sie dostojniej na W i chcial bym wiedziec czy to szkodzi czy nie .
Dodatkowo z blizej nieokreslonej lektury wynikalo
,ze kiedys oznaczenia Byly sport i comfort a zostaly przerobione bez zmiany konfiguracji asb.
Czekam odpowiedzi bo uwazam ze w jest wlasnie dla mnie .
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Oznaczanie stylow na skrzyni biegow przeszlo swa ewolucje jako ze chocby powyzszy temat pokazuje nie jest to zbyt jasne.
W210 ma W od winter=zima czyli styl zalecany glownie do jazdy na sliskich nawierzchniach jako ze start z 2-ki daje mniejszy moment.
W W211 to oznaczenie zostalo zamienione prze C od comfort=komfort i chyba nie wymaga wiecej wyjasnien?
Dodatkowo zatrzymywanie na wzniesieniach dziala tylko przy W, co jest niewatpliwie rzecza komfortu.
Nie martw sie o meczenie skrzyni, czy jakies roznice w zuzyciu. Tak samo nie zauwazysz roznic w spalaniu, choc teoretycznie moga byc.
Bierz tylko pod uwage ze jak jestes na W to musisz tez bardziej komfortowo gazu dodawac. Gdy z jakis powodow depniesz mocniej ruszajac, to da komputerowi sygnal na override i gwaltowna zmiane na 1-ke. To juz nie biedzie komfortowe.
W210 ma W od winter=zima czyli styl zalecany glownie do jazdy na sliskich nawierzchniach jako ze start z 2-ki daje mniejszy moment.
W W211 to oznaczenie zostalo zamienione prze C od comfort=komfort i chyba nie wymaga wiecej wyjasnien?
Dodatkowo zatrzymywanie na wzniesieniach dziala tylko przy W, co jest niewatpliwie rzecza komfortu.
Nie martw sie o meczenie skrzyni, czy jakies roznice w zuzyciu. Tak samo nie zauwazysz roznic w spalaniu, choc teoretycznie moga byc.
Bierz tylko pod uwage ze jak jestes na W to musisz tez bardziej komfortowo gazu dodawac. Gdy z jakis powodow depniesz mocniej ruszajac, to da komputerowi sygnal na override i gwaltowna zmiane na 1-ke. To juz nie biedzie komfortowe.
Nie martw sie o meczenie skrzyni, czy jakies roznice w zuzyciu
Gdy z jakis powodow depniesz mocniej ruszajac, to da komputerowi sygnal na override i gwaltowna zmiane na 1-ke. To juz nie biedzie komfortowe.
bez komentarza.
Gdy z jakis powodow depniesz mocniej ruszajac, to da komputerowi sygnal na override i gwaltowna zmiane na 1-ke. To juz nie biedzie komfortowe.
bez komentarza.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Panowie! Faktycznie pol roku jezszilem na w i dlatego wiem ,ze bardziej mi lezy reakcja na polecenia skrzyni na w.manewry parkingowe,jazda w korku czyli to co mam w scenariiszu na prawie kazdy dzien lepiej znosze na w .
w ustawieniu s auto jest niepotrzebnie nerwowe choc to za mocno powiedziane.
A kiedy trzeba po prostu mocniej wcisne gaz ,i nie uwazam, ze to forma kastracji gdyz kastracja jest stanem nieodwracalnym a tu wystarczy pomyslec i te sto koni juz rwie sie do przodu.
w ustawieniu s auto jest niepotrzebnie nerwowe choc to za mocno powiedziane.
A kiedy trzeba po prostu mocniej wcisne gaz ,i nie uwazam, ze to forma kastracji gdyz kastracja jest stanem nieodwracalnym a tu wystarczy pomyslec i te sto koni juz rwie sie do przodu.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 18:55
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Z tego co widziałem i czytałem w instrukcji to nie ma słowa o tym, żeby na ustawieniu W - winter jeździć tylko określony czas, np. tylko 6 miesięy kiedy jest zimno
Tak więc chyba nie ma to za dużego wpływu na skrzynię.
A co do zużycia paliwa to moje doświadczenie wskazuje, że przełączenie z S na W powoduje spadek i to wyraźny zużycia paliwa (w moich badaniach o ok. 2l/100 km).
Tak więc chyba nie ma to za dużego wpływu na skrzynię.
A co do zużycia paliwa to moje doświadczenie wskazuje, że przełączenie z S na W powoduje spadek i to wyraźny zużycia paliwa (w moich badaniach o ok. 2l/100 km).
A moim zdaniem to z tym spalaniem moze miec sens ,u mnie na w jak powuedzialem jest dostojniej
,silnik nie kreci sie jak w hondzie tylko uzywa swoich mocy z dolu zakresu, ktorych mu nie brak.
A wtedy ilosc spozywanego paliwa nie powinna wzrosnac ...
,silnik nie kreci sie jak w hondzie tylko uzywa swoich mocy z dolu zakresu, ktorych mu nie brak.
A wtedy ilosc spozywanego paliwa nie powinna wzrosnac ...
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Z tym spalaniem to troche bardziej skomplikowane.
W daje wczesniejsze zmiany biegow, czyli oszczedzanie. Z drugiej strony ruszanie z 2ki powoduje straty energii na mieszanie konwertora.
Czyli wszystko zalezy jak pedal gazu cisniesz. Raz mozesz zaoszczedzic, raz stracic.
Tak czy inaczej roznice sa niezmierzalne
W daje wczesniejsze zmiany biegow, czyli oszczedzanie. Z drugiej strony ruszanie z 2ki powoduje straty energii na mieszanie konwertora.
Czyli wszystko zalezy jak pedal gazu cisniesz. Raz mozesz zaoszczedzic, raz stracic.
Tak czy inaczej roznice sa niezmierzalne
Hm...w instrukcji jest napisane coś takiego...
"Press switch on symbol “S”. Use this mode for all regular driving."
Po mojemu to jazda w korku i na parkingu to jest regular driving ;-)
Proszę zrzut z instrukcji: http://zapodaj.net/2476bcf4b50df.jpg.html
A z tym spalaniem to się wydaje bo na W samochód jest bardziej mułowaty i mniej przeciąga do wysokich obrotów więc się jeździ spokojniej zamiast szaleć ;-)
Pozdro!
"Press switch on symbol “S”. Use this mode for all regular driving."
Po mojemu to jazda w korku i na parkingu to jest regular driving ;-)
Proszę zrzut z instrukcji: http://zapodaj.net/2476bcf4b50df.jpg.html
A z tym spalaniem to się wydaje bo na W samochód jest bardziej mułowaty i mniej przeciąga do wysokich obrotów więc się jeździ spokojniej zamiast szaleć ;-)
Pozdro!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości