POMOCY-przewód ciśnieniowy, w lewym nadkolu

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

yaro71
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:30
Lokalizacja: Koszalin

POMOCY-przewód ciśnieniowy, w lewym nadkolu

Post autor: yaro71 »

Witam, potrzebuje numeru katalogowego przewodu ciśnieniowego w lewym nadkolu (wspomaganie), przerdzewiał i niestety jest do wymiany. Awaria zdarzyła się zagranicą i mam mały problemik, trudno się z nimi dogadać-zawsze chcą numer katalogowy części... Mercedes w 210 kombi z nivo, E klasa,220CDI numer vin WDB 2102061A792942.
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

yaro71,

który numer części :?:

Obrazek
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
yaro71
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:30
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yaro71 »

Ja znalazłem inny schemat ,zaraz wkleję, na tym nie widzę.Na tym schemacie nr.11
Załączniki
22222222222222222222.JPG
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Jeśli 11 to

A1243209272

Ale może jeszcze ktoś sprawdzi.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
yaro71
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:30
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yaro71 »

Dzięki, Jak kolega napisał -może jeszcze ktoś sprawdzi.
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

yaro71,

numer jest dobry :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
yaro71
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:30
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yaro71 »

Ok ,dzięki Panowie jutro będę walczył.
Awatar użytkownika
sq9jjx
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 21 lis 2008, o 19:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sq9jjx »

Kolego, jeżeli to przewód 11 to jest problem, temat pojawiał się już kilka razy. Ten przewód z ASO z plastikową końcówką nie będzie pasował, gdyż tej plastikowej końcówki nie ma gdzie wkręcić. Większość ludzi ratuje się dorabianiem tego przewodu z miedzi w warsztacie.

Przewód prowadzi olej do NIVO, ale niestety ten system połączony jest z układem wspomagania więc wspomaganie też nie działa a pompa wspomagania chodzi na sucho.


Tu jest link do tematu viewtopic.php?t=12911 o przewodach NIVO:/
Pozdrawiam Józek

S210 E290 1996 WDB2102171A169290
http://aprs.fi/?_s=os&call=a%2FSQ9JJX-9
yaro71
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:30
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yaro71 »

Kurcze ja mam 1000km,do domu ,a jak by zaślepić ten przewód? To jest od nivo,tylko czy pompa nie będzie chodzić na sucho, tu w holandii to nic nie dorobię.Byle do Polski dojechać...

[ Dodano: 2014-02-17, 21:12 ]
Trochę nie rozumiem jeśli kupie ten przewód ,to dlaczego ma nie pasować? Przecież to od mercedesa,czyżby robili inne części?
Awatar użytkownika
sq9jjx
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 21 lis 2008, o 19:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sq9jjx »

Moim zdaniem jak Ki klapnie tył na glebę, to pompa będzie pompować cały czas żeby go podnieść i w końcu coś innego padnie albo rozerwie jakiś inny przerdzewiały przewód.

Najlepiej było by to wymienić.
Pozdrawiam Józek

S210 E290 1996 WDB2102171A169290
http://aprs.fi/?_s=os&call=a%2FSQ9JJX-9
yaro71
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2012, o 20:30
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: yaro71 »

Już dorobiony z miedzi,koszt w holandii 25euro,dorobili na miejscu.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości