Kupiłem B klasę w automacie i zauważyłem dziwne zjawisko. Obroty na biegu jałowym utrzymują się w granicach 750 ale gdy włączę nawiew (obojętnie na jaką prędkość 1;2;3...) obroty wzrastają do 1000 obrotów gdy ponownie wyłączę dmuchawę na „ 0” to obroty powracają do normalnych czyli 750. Zużycie paliwa znacznie wzrosło.
Jeśli ktoś walczył z podobną przypadłością to proszę o informację.
W245 2,0 CDI automat 103kw z 2008 roku
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- pietruszek
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 kwie 2008, o 20:16
- Lokalizacja: Szczecin
W245 2,0 CDI automat 103kw z 2008 roku
E 210 2.9 TD Avantgarde
B W245 cdi 103 kW 2008r.
B W245 cdi 103 kW 2008r.
Nie spotkałem się z tym w B-klasie ale w Mitsubishi Outlander i jest tak samo.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
może po prostu załącza ci się sprężarka od klimy. i przez to taki wzrost obrotów. Miałem tak w Omedze. Widocznie daje dużo obciążenie. może warto sprawdzić klime, czy nie ma za dużego obciążenia. Myślę że jak pojedziesz do jakiegoś zakładu co robią klime ale i mają elektryka to powinni ci pomóc.
VIN MB: WDB2100071B242306
w210 2.2CDI 00R 116km
BMW e39 530d 00r 194km
Renault Laguna II 2.2 DCi 150km 2002r
Opel Omega bFl 2.0 DTi 101km
Fiat Tempra SW 1,6 1992r
Fiat Tempra sx i.e. cat 1995r
FSO Polonez 1.6
w210 2.2CDI 00R 116km
BMW e39 530d 00r 194km
Renault Laguna II 2.2 DCi 150km 2002r
Opel Omega bFl 2.0 DTi 101km
Fiat Tempra SW 1,6 1992r
Fiat Tempra sx i.e. cat 1995r
FSO Polonez 1.6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości