POWITALNIA - Jesteś nowy? Przywitaj się...
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Witam wszystkich mam na imię Robert i oczywiście jestem nowy na tym forum a zalogowałem się dlatego bo są tu bardzo mądre i przydatne rzeczy i informacje na tema Merca , posiadam Mercedesa E210 98 ROK Ślinik 2300 benzyna..gaz niedawno założony przebieg 314000 .Wszystkich serdecznie witam i pozdrawiam .Robert .
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 maja 2008, o 15:52
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,Mam na imię Michał, posiadam audi A6 C5, zawsze wbudzały we mnie zainteresowanie duże mercedesy z klasą może przyjdzie kiedyś na takiego pora
Ostatnio zmieniony 26 lis 2013, o 17:55 przez MBiały, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C5 1.8T(150ps) Avant-obecnie
Mercedes W124/W210-może kiedyś
"Całe życie możemy się czegoś nowego nauczyć, nigdy nie będzie chyba tak, żeby móc powiedzieć WIEM WSZYSTKO..."
Mercedes W124/W210-może kiedyś
"Całe życie możemy się czegoś nowego nauczyć, nigdy nie będzie chyba tak, żeby móc powiedzieć WIEM WSZYSTKO..."
Hej. Witam szanowną gawiedź forumową.
Mieszkam w Kostrzynie nad Odrą. Dawniej jeździłem kilkoma W124, potem przesiadłem się do volva 760 2.4 td i tak mi zostało do dzisiaj:-)
Mercedesa kupiłem żonie, do powożenia raczej po mieście z dzieciskami. Od spalania ważniejsze dla mnie było - wygoda, bezawaryjność, przestrzeń i bezpieczeństwo. Dlatego kombi, automat, klima i duży motor.
Już podczas zakupu zauważyłem kilka usterek ale mimo wszystko, z pełną premedytacją go wziąłem, bo wiem, że stosunkowo małym kosztem, doprowadzę go do dobrego stanu.
Juz na dzień dobry zauważyłem założony świeżo zawór zwrotny na dolocie do pompy, więc łącząc to z nowiutkim akumulatorem domyslałem się że auto będzie się zapowietrzać. Po odstaniu nocy diagnoza się potwierdziła. Naprawa stosunkowo łatwa i tania.
Kolejna rzecz to prawy żarnik. Jest założona tania podróba, która startuje po 2-3 włączeniu świateł. Wiec kupię 2 oryginalne żarniki i się okaże czy zatrybi. A jak nie to trze będzie pomyśleć i o przetwornicy. Naprawa prosta ale już większe koszty.
Do założenia jest też termostat, bo założony jest karton przed chlodnicę i na trasie temperatura spada poniżej 60 stopni. W mieście co prawda jest ok. Ale nie lubię takiej prowizorki.
Nie wysuwają się sztyce spryskiwaczy reflektorów. silnik słychać że pracuje, więc trzeba sprawdzić co się dzieje.
Nie działa także oprysk tylnej szyby i jej wycieraczka.
No i prawe przeciwmgielne ma uwaloną żarówkę.
Do tego jest sporo ognisk rudej, ale to raczej powierzchowne sprawy i typowe dla okulara z tego co wiem.
No i tak myślę że w miesiąc, góra dwa uporam się ze sprawami technicznymi, a na wiosnę, jak na to zapracuje bezawaryjną zimową jazdą, dostanie nowy lakier.
Mieszkam w Kostrzynie nad Odrą. Dawniej jeździłem kilkoma W124, potem przesiadłem się do volva 760 2.4 td i tak mi zostało do dzisiaj:-)
Mercedesa kupiłem żonie, do powożenia raczej po mieście z dzieciskami. Od spalania ważniejsze dla mnie było - wygoda, bezawaryjność, przestrzeń i bezpieczeństwo. Dlatego kombi, automat, klima i duży motor.
Już podczas zakupu zauważyłem kilka usterek ale mimo wszystko, z pełną premedytacją go wziąłem, bo wiem, że stosunkowo małym kosztem, doprowadzę go do dobrego stanu.
Juz na dzień dobry zauważyłem założony świeżo zawór zwrotny na dolocie do pompy, więc łącząc to z nowiutkim akumulatorem domyslałem się że auto będzie się zapowietrzać. Po odstaniu nocy diagnoza się potwierdziła. Naprawa stosunkowo łatwa i tania.
Kolejna rzecz to prawy żarnik. Jest założona tania podróba, która startuje po 2-3 włączeniu świateł. Wiec kupię 2 oryginalne żarniki i się okaże czy zatrybi. A jak nie to trze będzie pomyśleć i o przetwornicy. Naprawa prosta ale już większe koszty.
Do założenia jest też termostat, bo założony jest karton przed chlodnicę i na trasie temperatura spada poniżej 60 stopni. W mieście co prawda jest ok. Ale nie lubię takiej prowizorki.
Nie wysuwają się sztyce spryskiwaczy reflektorów. silnik słychać że pracuje, więc trzeba sprawdzić co się dzieje.
Nie działa także oprysk tylnej szyby i jej wycieraczka.
No i prawe przeciwmgielne ma uwaloną żarówkę.
Do tego jest sporo ognisk rudej, ale to raczej powierzchowne sprawy i typowe dla okulara z tego co wiem.
No i tak myślę że w miesiąc, góra dwa uporam się ze sprawami technicznymi, a na wiosnę, jak na to zapracuje bezawaryjną zimową jazdą, dostanie nowy lakier.
Volvo 765 2,4 TIC 122KM '87 i... grama rdzy
W210 kombi 300 turbo diesel 177KM '98 i... sporo rdzy:-)
Honda Africa Twin 750 RD04
W210 kombi 300 turbo diesel 177KM '98 i... sporo rdzy:-)
Honda Africa Twin 750 RD04
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lis 2013, o 19:05
- Lokalizacja: Radom
Witam wszystkich. Mam zaszczyt przywitać się z Wami tutaj wszystkimi. Jestem Albercik i od kilku dni posiadam Mercolka W2010 E200 Kompresor 2l. LPG.
Będę wdzięczny za każdą wiedzę którą tutaj uzyskam jak i również postaram się odwzajemnić tym samym.
Pozdrawiam serdecznie.
Będę wdzięczny za każdą wiedzę którą tutaj uzyskam jak i również postaram się odwzajemnić tym samym.
Pozdrawiam serdecznie.
Mercedes Benz W210 E200 2.0 Kompresor Elegance 2000r? LPG. Manual, Sedan.
WDB2100451B119999
WDB2100451B119999
Witam:)
Witam ,zarejestrowałem się na forum by zdobyć wiedzę na te na mat w210:)Mam na imię Szymon 23lata z Jarocina ,obecnie jeżdzę VW scharan oraz renault master.pozdrawiam
Witam wszystkich forumowiczów!
Mam na imię Maciek i mieszkam w Nowym Dworze Mazowiecki, jakiś czas temu w moje łapska wpadł W210 E290 Turbo Diesel.
Ale jego historię opiszę dość szeroko w dziale "Nasze auta"
Mam na imię Maciek i mieszkam w Nowym Dworze Mazowiecki, jakiś czas temu w moje łapska wpadł W210 E290 Turbo Diesel.
Ale jego historię opiszę dość szeroko w dziale "Nasze auta"
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości