E300D stuki na zimnym
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E300D stuki na zimnym
Witam, posiadam dosc duzy problem z moja gwiazda, a mianowicie na zimnym silniku jak odpalam to pracuje na 5 garow, po kilkunastu sekundach zaczyna nierówno stukac i zalacza sie 6 gar przy tym kopci na bialo. Po kilkunastu nastepnym sekundach chodzi rowno nie kopci ale stuka dalej, po rozgrzaniu stuki slychac ale duzo ciszej. Sprawdzilem wtryski i jeden sie zacinal. Wymienilem go na dobra uzywke, ale stuki nie ustaly, dalej odpala na 5 garow. Szklanki sprawdziłem zadna sie nie poddaje pod naciskiem. Świece raczej sprawne, kontrolka gasnie po odpaleniu. Czy miał ktoś podobny problem? Moze cos z pompą, albo paliwo sie cofa z ktoregos wtrysku? Jeszcze na dniach sprawdze cisnienia na garach. Prosze o jakies wskazówki co moze sie dziac ?
WDB2100201A046338
No od tego należałoby zacząć.tomekryba pisze:Jeszcze na dniach sprawdze cisnienia na garach.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Obawiam się przedwczesnej radości z twojej strony.
Przy jednej spalonej świecy problemy z zimnym rozruchem - w takich temp. jak obecnie mamy nie powinny w ogóle występować. Ile jest takich przypadków gdzie połowa świec spalona, -5*C a silnik bez problemu odpala. Poza tym świece nie maja nic wspólnego ze stukaniem w silniku...
Oby to była faktycznie ta świeca ale... obserwuj co się dziać będzie.
Przy jednej spalonej świecy problemy z zimnym rozruchem - w takich temp. jak obecnie mamy nie powinny w ogóle występować. Ile jest takich przypadków gdzie połowa świec spalona, -5*C a silnik bez problemu odpala. Poza tym świece nie maja nic wspólnego ze stukaniem w silniku...
Oby to była faktycznie ta świeca ale... obserwuj co się dziać będzie.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Mnie odpalał na 3 świecach do -10:D Wszystkie świece mam sprawne, przewody paliwowe szczelne dodatkowo zaworek zwrotny założony. A zawsze rano jak odpalam auto to chwile nie równo pracuje i tak nim troszke szarpie..
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
Sprawdź świece na przekaźniku. Ja miałem uwalone 2 świece przejeździłem 2 zimy bez problemów tylko rzucało silnikiem podczas odpalania na zimno. Om606 to proste silniki i jak nierówno pali to przeważnie świeca pada. W starszych modelach nic nie sygnalizuje spalenia świecy, tylko ręczne sprawdzenie na przekaźniku. Nie lekceważcie spalonej świecy bo raz, ona może się zapiec, dwa, zabijecie poduszki pod silnikiem.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
Może przekaźnik Ci nawala abo wiązka ? Ostatecznie może być wymiana na uszkodzoną świece.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
Wiązka może się kruszyć szczególnie przy wtyczkach od temp, ale wtedy przy zwarciu do masy spaliłby się bezpiecznik w przekaźniku. Mówię jak jest, świeca mimo że sprawna może niedomagać. Dlatego Niemcy wymieniają komplet świec, a nie na sztuki jak u nas się to robi.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
fabek pisze:Dlatego Niemcy wymieniają komplet świec, a nie na sztuki jak u nas się to robi.
i wtedy jak padnie jedna to znaczy, że zaraz resztę szlag trafi
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości