Na co zwracac uwage kupujc E klase
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Na co zwracac uwage kupujc E klase
Witam, temat taki dla wszystkich co maja zamiar kupic E klase
na co zwracac uwage, co czesto sie psuje, co nie dzialalo juz w waszych jak je kupowaliscie...
Pozdrawiam.
na co zwracac uwage, co czesto sie psuje, co nie dzialalo juz w waszych jak je kupowaliscie...
Pozdrawiam.
ja cały czas jeszcze szukam swojego "okulara" - i im dłużej szukam, tym więcej mam wiadomości o tym właśnie co sprawdzić przed kupnem:
- RDZA: wszelkie ranty (maski, klapy bagażnika, drzwi pod uszczelkami), progi, nadkola, okolice zamków drzwiowych, miejsca za zderzakami. Warto sprawdzić wnęki w bagażniku, oraz stan blachy pod siedziskiem tylnym
- szkła reflektorów robią się ciemne
- silniki Diesla: uszczelnienie pomp wtryskowych Lucasa (tam gdzie są), silniki CDI: padają tubosprężarki, intercoolery, wtryskiwacze, pompy wtryskowe.
- silniki benzynowe: problemy z falującym biegiem jałowym, przepływomierzami, regulatorami biegu jałowego oraz czujnikami położenia wału. Silniki M119 problemy z łańcuchami rozrządu.
- automatyczne skrzynie biegów: koniecznie zwrócić uwagę na częstotliwość wymiany oleju - te skrzynki są wrażliwe, ale najczęstszą przyczyną ich uszkodzenia jest brak systematycznej obsługi.
To chyba tyle mniej więcej, na co trzeba zwracać uwagę - nie zawsze każda wada wystąpi, ale sprawdzić nie zaszkodzi :-)
- RDZA: wszelkie ranty (maski, klapy bagażnika, drzwi pod uszczelkami), progi, nadkola, okolice zamków drzwiowych, miejsca za zderzakami. Warto sprawdzić wnęki w bagażniku, oraz stan blachy pod siedziskiem tylnym
- szkła reflektorów robią się ciemne
- silniki Diesla: uszczelnienie pomp wtryskowych Lucasa (tam gdzie są), silniki CDI: padają tubosprężarki, intercoolery, wtryskiwacze, pompy wtryskowe.
- silniki benzynowe: problemy z falującym biegiem jałowym, przepływomierzami, regulatorami biegu jałowego oraz czujnikami położenia wału. Silniki M119 problemy z łańcuchami rozrządu.
- automatyczne skrzynie biegów: koniecznie zwrócić uwagę na częstotliwość wymiany oleju - te skrzynki są wrażliwe, ale najczęstszą przyczyną ich uszkodzenia jest brak systematycznej obsługi.
To chyba tyle mniej więcej, na co trzeba zwracać uwagę - nie zawsze każda wada wystąpi, ale sprawdzić nie zaszkodzi :-)
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Anonymous pisze:żeby kupić auto bez tych rzeczy co opisujesz to musisz udać się do salonu
Dokładnie, poztym jak się tak ostro wydziwia to na koniec trafia się na maksymalnego szczepa dobrze zatuszowanego. Wbrew pozorom dobrą opcją jest kupić auto lekko uszkodzone z zagranicy. Wtedy jest sporo tańsze i nie kombinowane przez turasów, pozatym powód sprzedaży przez poprzedniego właściciela jest oczywisty, a nie że się sypie, gnije czy ma milion km.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Panowie Witam.... na razie mam W202 C180 '94.. po malu rozglądam sie za nową Gwiazda.....mam pytanie.. czy jest sens interesować sie tym samochodem...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Według mnie to nie jest warte 5999 euro.Do wymiany jest przynajmniej 4 elementy.Reflektor ksenonowy jest bardzo drogi,maska też do tanich nie należy.Błotnik nie wiem ile kosztuje ale to jest tylko to co widać a pod maską może być jeszcze razy dwa koszt.Myślę żeby to zrobić dobrze to trzeba dołożyć około 6tyś zł.
Pozdrawiam.piski
Pozdrawiam.piski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości