290 TD - Problem z immobilizerem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2008, o 11:48
- Lokalizacja: Łódź
290 TD - Problem z immobilizerem
Witam serdecznie wszystkich kolegów z forum
, jestem tutaj nowy, ale od razu mi sie tutaj spodobało . Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem 210 -ki i silniczkiem 290 TD. Mam niestety mały problem ale za to bardzo denerwujący :-( . Czasami poprostu autko samo z blizej nie znanych przyczyn sobie gaśnie i nie daje sie uruchomic wyświetla sie wtedy najczęściej na wyświetlaczu ETS . Stalo mi sie to juz 3 razy w ciągu tygodnia urzytkowania auta. Próbowałem juz różnych metod odpalenia , odlanczalem akumulator na parę minut , używałem wszystkich 3 kluczyków , i ni cholery nie che współpracowac ,,gadzina,, ;/. Raz zablokował sie na tyle skutecznie ze mrugały na przemian diody na lusterku . Potem nagle po jakimś czasie (czasami 5 minut czasami 30, a czasami cała noc) zaskakuje i wszystko jest normalnie aż do następnego razu Mechanik powiedział mi ze to najprawdopodobniej kluczyk ( tzw.scyzoryk) tylko mi sie nie wydaje żeby wszystkie 3 na raz sie obraziły. Miał ktoś z was już taki problem ,albo może ma pomysł co to może byc to proszę piszcie . Każda odpowiedz mile widziana .Pozdrawiam Badyl
, jestem tutaj nowy, ale od razu mi sie tutaj spodobało . Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem 210 -ki i silniczkiem 290 TD. Mam niestety mały problem ale za to bardzo denerwujący :-( . Czasami poprostu autko samo z blizej nie znanych przyczyn sobie gaśnie i nie daje sie uruchomic wyświetla sie wtedy najczęściej na wyświetlaczu ETS . Stalo mi sie to juz 3 razy w ciągu tygodnia urzytkowania auta. Próbowałem juz różnych metod odpalenia , odlanczalem akumulator na parę minut , używałem wszystkich 3 kluczyków , i ni cholery nie che współpracowac ,,gadzina,, ;/. Raz zablokował sie na tyle skutecznie ze mrugały na przemian diody na lusterku . Potem nagle po jakimś czasie (czasami 5 minut czasami 30, a czasami cała noc) zaskakuje i wszystko jest normalnie aż do następnego razu Mechanik powiedział mi ze to najprawdopodobniej kluczyk ( tzw.scyzoryk) tylko mi sie nie wydaje żeby wszystkie 3 na raz sie obraziły. Miał ktoś z was już taki problem ,albo może ma pomysł co to może byc to proszę piszcie . Każda odpowiedz mile widziana .Pozdrawiam Badyl
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2008, o 09:42 przez badyl.lodz, łącznie zmieniany 1 raz.
witaj. Już o tym na forum było pisane: pierwsze co zrób to sprawdź stan układu zasilania, tzn szczególnie szczelność przewodów paliwowych. Druga sprawa: sprawdź stan podstawki oraz lutów modułu, który masz umiejscowiony po prawej stronie przestrzeni silnika. Dokładne jego umiejscowienie jest na forum.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Re: problem z imobilajzerem 290TD:/
Witaj na forum . Czy jesteś pewien , że przyczyna leży po stronie immobilizera , a nie po stronie osprzętu silnika , układu paliwa ,elektryki , napięcia ładowania :roll: . Jak piszesz raz zaczęły mrugać na przemian diody w lusterku i taka właśnie jest oznaka działania immobilizera , tak sygnalizuje działanie blokady zapłonu . Jeśli silnik zgasł kilka razy i nie było oznak działania immo. , to może coś innego powoduje usterkę :roll:badyl.lodz pisze: Czasami poprostu autko samo z blizej nie znanych przyczyn sobie gaśnie i nie daje sie uruchomic Raz zablokował sie na tyle skutecznie ze mrugały na przemian diody na lusterku .
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2008, o 11:48
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki wielki chlopaki za odpowiedzi , ja bym raczej wykluczył tutaj uklad zasilania tzn. paliwowy . Mi sie zdaje raczej ze to coś z elektronika bardzej musi byc związane .Na mój chłopski rozum z tego co wiem to diesla odpalonego żeby zgasi to chyba raczej trza by mu całkowicie oliwę odciac albo solidnie zapowietrzyc . Ten raczej powiedzial bym ze pali wzorowo w każdych warunkach, poza tymi 3 razami. A takie nagle zwody jak mi robi to chyba bym podejrzewał bardziej elektronikę . Może ten moduł sterujący o którym pisał LUKI79 . Tylko nie bardzo wiem co tam sprawdzi. Bo z tego co sie orientuje to raczej jest to ustrojstwo nie rozbieralne ;/ chyba ze jestem w błędzie . A tak na marginesie prąd ładowania tez jest w normie ;-)
W 116 280 SE 73 rok
W 210 290 TD 96 rok
W 210 290 TD 96 rok
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2008, o 11:48
- Lokalizacja: Łódź
Kichcio ja tez nie wiem do koga ta aluzja . Bo raczej te literki , które mi sie wyświetlają są na tyle czytelne ze potrafię je przeczytac i wyświetla sie ETS ( Electronic tracks system) na 100% . Wiec nie bardzo rozumie do kogo sie tyczy ten komentarz :roll: :roll:
W 116 280 SE 73 rok
W 210 290 TD 96 rok
W 210 290 TD 96 rok
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2008, o 11:48
- Lokalizacja: Łódź
Ja tez kurde nie mam pojecie łoooco tu kurde chodzi ale pisze tyle co wiem i widze, a imobilajzer dlatego do tego wplatalem , bo zaczeły mi mrugac te kontrolki na lustrze. A slyszalem ze to oznacza ze jest on zablokowany jezeli daje takie sygnaly. Wlasnie zaraz smigam do znajomka elektronika moze cos wyczaruje madrego jak juz bede wiedzial co i jak to dam znac Pozdro
W 116 280 SE 73 rok
W 210 290 TD 96 rok
W 210 290 TD 96 rok
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2008, o 11:48
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2008, o 11:48
- Lokalizacja: Łódź
Jak na razie nic:) Znajomek podłaczyl mnie za free do kompa, powiedzial tylko ze bede musial odpracowac :p. A czujniczek tez sie znalazł u Wujasa .I na razie muszę troche na nim pojezdzic i sparwdzic czy to napewno to, a jak tak to trza będzie jakąś flaszeczkę postawic . Nowy czujnik cos okolo trzech stówek podobno kosztuje z tego co słyszałem
W 116 280 SE 73 rok
W 210 290 TD 96 rok
W 210 290 TD 96 rok
w moim oku jest to samo czasami predkosciomierz nie dziala, ETS, ABS i kontrolka od recznego sie swieca, a do tego nie czesto nie chce odpalac (EPC sie wyswietla) i jak juz odpali to tryb awaryjny i odcinka przy 3tys
[ Dodano: 2008-06-06, 12:31 ]
sprobujcie wyczyscic przewody od masy znajdujace sie na lewym nadkolu w komorze silnika ;-) spedzilem ostatnio u elektryka 7 godzin i nie znalazl usterki, wiec postanowilem sam to rozkminic :mrgreen: odkrecilem te przewody, wyczyscilem i dziala jak na razie znakomicie 8-) pozdro
[ Dodano: 2008-06-06, 12:31 ]
sprobujcie wyczyscic przewody od masy znajdujace sie na lewym nadkolu w komorze silnika ;-) spedzilem ostatnio u elektryka 7 godzin i nie znalazl usterki, wiec postanowilem sam to rozkminic :mrgreen: odkrecilem te przewody, wyczyscilem i dziala jak na razie znakomicie 8-) pozdro
w210 2.9 td 1997r. Avantgarde
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości