E320 gotowanie sie wody w zbiorniku wyrównawczym
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ja znowu u siebie w 3.0td po jezdzie dosc ostrzejszej jak mi temperatura podskakiwala do 100stopni to jak odkrecealem korek od zbiorniczka to potrafilo nawet wywalic 3litry plynu. Wiec wybor padl na uszczelke pod glowica bo jak wraz z dodawaniem gazu weze sie pompowaly i po odpuszczeniu robily sie flakowate. Tak samo jak temperatura podeszla do 100 stopni to juz nie dalo rady z niej zejsc nawet podczas jazdy non stop bylo 100stopni.
Jak skoncze to dam znac czy juz jest u mnie dobrze.
Pozdro.
Jak skoncze to dam znac czy juz jest u mnie dobrze.
Pozdro.
WDB2102251A699098
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
Plyn moze wybijac ze wzgledu na zbyt wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia spowodowane nieszczelnoscia wspomnianej uszczelki.joker pisze:Arus, A co ma uszczelka pod gowica do zwiekszonej temperatury ukladu chlodzenia?
Wiec ma wplyw nie na temperature, a na cisnienie i wybijanie plynu.
Widzac taki objaw nie wiesz czy plyn ma 110st. i sie gotuje(np problem z termostatem), czy ma 90st. i jest wybijany przez spaliny z glowicy.
Poprostu wylatuje i koniec.
Czy jak w moim przypadku wylatywal bo poprostu jezdzilem z niedokreconym korkiem.
Ja zrobilem ten test bo wydawalo mi sie ze mam za sztywne weze gumowe i myslalem ze jest tam za duze cisnienie.
Ale jak sie okazalo bylo takie jak powinno byc.
[ Dodano: 2013-06-23, 17:55 ]
Kolega chcial cos dodac do dyskusji ???mesio14 pisze:Odkryłeś Amerykę
E320CDI 2001 Kombi Avantgarde
WDB2102261B317977
WDB2102261B317977
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości