[w140]Regulacja linki gazu - ASR LH mode

Problemy dotyczące pozostałych Mercedesów W211, W124, W220, W140, W202 itd.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

m00n
Posty: 30
Rejestracja: 3 mar 2008, o 07:15
Lokalizacja: Morąg

[w140]Regulacja linki gazu - ASR LH mode

Post autor: m00n »

Witam
Nigdzie nie moge znalezc informacji jak prawidlowo wyregulowac linke gazu w silniku m119.970
Problem jest taki, ze oddalem automat do regeneracji i wszystko bylo by pieknie gdyby Panowie nie zaczeli regulowac linki gazu i skrzyni. W tym momencie co jakis czas wyskakuje mi kontrolka asr i silnik przechodzi w tryb limp home mode. Wczesniej nie bylo tego problemu.
Bledy zczytane na SD to:

ASR
030
EFP
055
224

Blad 030 to brak komunikacji z CAN i tego bledu nie mozna skasowac
055 nie mam pojecia
224 to czujnik pod pedalem gazu.

Wczesniej tych bledow nie bylo. Wiazka silnika nowa, wiazka przepustnicy w idealnym stanie zarowno na zewnatrz jak i w srodku przy plytce drukowanej, kable miekkie, cale izolacja sie nie kruszy.

Z informacji ktore znalazlem w internecie to przyregulacji ciegien sa dwa czarne znaki ktore powinny na siebie nachodzic. Jak skrecilem linke od gazu tak zeby znaki sie pokrywaly to obroty byly 1500 i od razu asr sie zapala. Niestety mam ulamany plastikowy gwint od regulacji i teraz juz nie moge tego zmienic (linka juz zamowiona)

Pytanie teraz jest takie: Jak wyregulowac te dwa ciegna zeby bylo ok ? Bo wydaje mi sie owszem znaki musza sie pokrywac ale powinny sie one schodzi w okreslonym miejscu, bo w tym momencie ciegno od linki skrzyni jest wychylone na maxa w prawo (stoajc przodem do maski) i jak podciagne do niego ciegno gazu to linka ma za mocny naciag i wbija od razu ASR.

Prosilbym szczegolnie o pomoc kolegi noc, ktory ma szeroka wiedze na temat tego modelu :)

Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-05-13, 08:12 ]
Znalazlem dokumentacje jak to dokladnie zrobic.

http://www.benzworld.org/forums/attachm ... rottle.pdf

Prosba do kogos obeznaneggo czy moglby to lopatologicznie napisac :) ?

[ Dodano: 2013-05-13, 15:31 ]
Dobra tyle co znam angielski + google translate

Sprawdzenie

1. Zaplon wylaczony
2. Sprawdzic ogolna kondycje linki gazu (bowden cable) w razie potrzeby wymienic
3. Odlaczyc element (2) z jednej strony (rozumiem ze wystarczy wyjac po jednej stronie z tego lozyska kulkowego ?)
4. Sprawdzic CTP stop (co to jest te CTP stop) Tego zdania ni cholery nie moge zrozumiec

"Crank lever must be resting against ctp stop (arrow) of electronic accelerator (ea) actuator (m16/1) (stop audible)

5. Podłączyć element (2) po jednej stronie

Sprawdzenie naciagniecia kabla bowdena (11)

Turn connection rod (2)

I teraz chodzi wykrecenie calego elementu czy krecenie jedna ze srubek ? jak tak to ktora ?

Koncowki (czarne strzalki) na elmentach 7 i 8 musza byc ustawione dokladnie na przeciwko siebie, podczas gdy elment 11 jest podlaczony.

Lock nuts at ball socket ??? co to znaczy

Ustawienie WOT (pelnego otwarcia przepustnicy)

Zaplon wlaczony, silnik wylaczony, wcisnac pedal gazu do konca, bez wciskania kickdowna

Kolejne dziwne zdanie ktorego nie kumam

Crank lever (1) must be resting against WOT stop of electronic accelerator actuator (m16/1) (stop audible); alter position of adjusting nut (29) if neccesary

Setting CTP ???

Sprezyna (26) Nie moze miec luzu, zmien pozycje elementem 32 jesli jest to konieczne.

Nasmarowac wszystkie elementy samrem w plynie.

Mam juz ooglny zarys jak sie do tego zabrac prosze tylko o wyjasnienie tych szczegolow.
w202 c200 esprit pb
arturo13
Posty: 1
Rejestracja: 22 paź 2015, o 10:31
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: arturo13 »

Witam
Ja mam taki problem od początku i dlatego mam pytanie czy i jak poradziłeś sobie z tym problemem ?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości