Coś nie tak z silnikiem??

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Szymon
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2008, o 11:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Coś nie tak z silnikiem??

Post autor: Szymon »

Witam! MB W-210 2000r. 2,7CDI automat
Właśnie wróciłem do domu i piszę na gorąco jaki mam problem. Stałem ta skrzyżowaniu i zapaliła się zielona strzałka więc dodałem ostrzej gazu żeby szybko ruszyć i TRZASK... :-( . Coś głośno puknęło (wydaje mi się, że gdzieś z tyłu ale jak to w aucie nieraz się niesie dźwięk), i auto straciło moc, rozpędza się ale bardzo powoli i przez jakiś czas szarpało przy dodawaniu gazu cały czas, nie tylko przy zmianie biegów i po puszczeniu nogi z gazu. Na światłach stanąłem to cały czas obroty skakały góra-dół. Wydaje mi się też, że coś się stało z przełącznikiem W-S przy skrzyni... Wcześniej wyraźnie klikał przy zmianie położenia teraz chodzi bardzo luźno jakby w powietrzu. Autko przestało szarpać zanim dojechałem do domu ale nadal nie ma mocy. Rozpędza się ale bardzo wolno mimo, że pedał wciskam do deski. Co to może być?? Czy ktoś miał podobne objawy?? Dodam, że w aucie były 4 osoby, a hałas był dość głośny... Proszę o rady. W poniedziałek jadę z nim do mechanika ale czy ktoś wie co to może być??
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zalaczyl sie tryb awaryjny z tego co piszesz. trzeba podjechac na diagnoze i odczytac bledy. nic tutaj wiele bez tego nie zdzialamy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Szymon
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2008, o 11:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Szymon »

Witam!
Kiedyś miałem tryb awaryjny i miałem zupełnie inne objawy. Na awaryjnym nie rozpędza się powyżej 80km/h, a mój jedzie znacznie szybciej tylko, że zwyczajnie nie ma mocy. Na obroty wkręca się bardzo powoli, a komputer nie pokazuje żadnych usterek. Poprzednio jak był tryb awaryjny to komputer od razu wyświetlił informację. Jutro mam zamiar jechać do mechanika ale chciałem zobaczyć czy ktoś z Was miał podobne objawy... Najbardziej niepokojący był ten hałas podczas ruszania :-(
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

Prawdopodobnie powstała duża nieszczelność w układzie doładowania powietrza. Sprawdź wszystkie węże na linii turbo - intercooler - kolektor ssący.
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
Szymon
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2008, o 11:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Szymon »

Sprawdziłem, miałeś rację poszedł wąż od doładowania. Najgrubszy biegnący za lewą lampą. Rozłączył się także w tygodniu na spokojnie to zrobię u mechanika bo żeby tam się dostać trzeba zdjąć osłonę... A czy to normalne (tzn. czy to się zdarza)?? czy coś jest nie tak z turbo i ma zbyt duże ciśnienie??
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości