rano poszukam zdjęć przed zabiegiem. a czy zaraz po polerce robiłem zdjęcie to nie pamiętam. najwyżej zrobię zdjęcie jak wygląda aktualnie, czyli ok 6miechów po polerceS.W.A.T pisze:Masz moze zdjecia jak wyglada przed/po zabiegu?
Matowe reflektory - renowacja/polerowanie. Jak to zrobić?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
S.W.A.T, sorki że tak późno, ale odnawiam drewno z konsoli środkowej i się zapomniałem
obiecane fotki.
reflektor polerowałem pod koniec sierpnia.
robiłem to ręcznie bo nigdzie nie mogłem dostać papierów ściernych na rzep no i tak wyszło jak widać
obiecane fotki.
reflektor polerowałem pod koniec sierpnia.
robiłem to ręcznie bo nigdzie nie mogłem dostać papierów ściernych na rzep no i tak wyszło jak widać
z tego co pamiętam to reflektory poliftowe są klejone więc wymiana nie była by taka prosta jak w naszych przedliftachlancer pisze:a czy nie lepiej kupić nowe szkła ???? Przerabiał to ktoś ??? wydatek 120 PLN
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Mnie polerka kosztowała 20zł (papier + pasta automax). 4-paka nie licze ale bez niego to h... nie robota Ładna słoneczna sobota. Lampy obkleiłem taśmą ochronną (zostalo mi z remontu w mieszkaniu). Papier miałem nałożony na małą gąbkę od naczyń (elastyczna ale w miarę sztywna). Zacząłem od papieru 800 a kończyłem na 2500. Ten ostatni papier zastąpił pastę na końcowe wypolerowanie. Lampy jak nowe. dlaczego więc na początku wspominałem o paście automax? Ano dlatego ze potem jej używałem dla podtrzymania połysku po kilkukrotnych myciach auta na myjni. Tak więc sama polerka to koszt tylko papieru (13zł) i późniejsze podtrzymanie połysku (pasta za 7zł). Obecnie lampy nie potrzebują już tej pasty, czystość i połysk utrzymuje się juz stale
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
Opis z pasty Automax
Pasta na bazie wosku, wody i rozpuszczalników oraz drobnodyspresyjnego ścierniwa do polerowania powierzchni lakierowanych lekko ścierna, skutecznie usuwa drobne rysy i zmatowienia. Idealna do czyszczenia i konserwacji karoserii, biżuterii, sztućców oraz wielu innych przedmiotów.
po ekspozycji rozpuszczalników.powierzchnia jest bardziej podatna do uszkodzenia!
Opis z pasty Carex
profesjonalnie wypolerowanie powierzchni bez chemicznego naruszenia ich powierzchni
Wolą kupić to.
http://www.autoren.pl/e-shop---renowacj ... hp?item=25
Pasta na bazie wosku, wody i rozpuszczalników oraz drobnodyspresyjnego ścierniwa do polerowania powierzchni lakierowanych lekko ścierna, skutecznie usuwa drobne rysy i zmatowienia. Idealna do czyszczenia i konserwacji karoserii, biżuterii, sztućców oraz wielu innych przedmiotów.
po ekspozycji rozpuszczalników.powierzchnia jest bardziej podatna do uszkodzenia!
Opis z pasty Carex
profesjonalnie wypolerowanie powierzchni bez chemicznego naruszenia ich powierzchni
Wolą kupić to.
http://www.autoren.pl/e-shop---renowacj ... hp?item=25
Samochód ten jest moją miłością
a Ty jak się w końcu nazywasz? Kacper Burry czy Jakub Tomszu?Kacper Burry pisze:Opis z pasty Automax
Pasta na bazie wosku, wody i rozpuszczalników oraz drobnodyspresyjnego ścierniwa do polerowania powierzchni lakierowanych lekko ścierna, skutecznie usuwa drobne rysy i zmatowienia. Idealna do czyszczenia i konserwacji karoserii, biżuterii, sztućców oraz wielu innych przedmiotów.
po ekspozycji rozpuszczalników.powierzchnia jest bardziej podatna do uszkodzenia!
Opis z pasty Carex
profesjonalnie wypolerowanie powierzchni bez chemicznego naruszenia ich powierzchni
Wolą kupić to.
http://www.autoren.pl/e-shop---renowacj ... hp?item=25
Na innym forum tez się zarejestrowałeś żeby robić reklame:
http://forum-mechanika.pl/threads/poler ... 3%B3w.567/
szósty post od dołu oraz póżniejsze...
Nawet nie potrafiłeś poprawnie wpisać auta w wizytówcę, Mercedes C210 nie istnieje. No chyba że ta fabia to ten Twój C210....
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
w kwestii polerki - uwaga dla ludzi z wyższym wykształceniem - jak macie matowe reflektory to lepiej, żeby taką usługę wykonał fachowiec - chyba, że chcecie stopić plastik reflektora lub co gorsza wypolerować dziurę .... Ja swoje oddałem do regeneracji (wraz ze środkiem) - odbłyśniki były już ... a właściwie to już ich nie było. Teraz - reflektory jak nowe - świecą i już nie doświetla mi drogi fiat CC jadący za mną!!!!!
P.S. przy ksenonach unikajcie płynu do spryskiwacza z Biedronki - przede wszystkim śmierdzi, a ponadto niszczy plastikowe reflektory (zostawia biały osad i wchodzi w reakcję z plastikiem!!!!!!)
P.S. przy ksenonach unikajcie płynu do spryskiwacza z Biedronki - przede wszystkim śmierdzi, a ponadto niszczy plastikowe reflektory (zostawia biały osad i wchodzi w reakcję z plastikiem!!!!!!)
E430 T 4MATIC AVANGARDE
ja dałem za dwa reflektory 500 zł, znalazłem też za 700. W ramach prac wykonane zostało: kompletna regeneracja odbłyśników (naniesienie nowego odbłysku), czyszczenie reflektora, regeneracja szkła (a właściwie plastiku). Dodam, że mam ksenony a auto jest po lifcie - co wiąże się z odklejeniem szybki od reflektora (z tego co wiem w przedliftach można wymienić szybkę na nową i nie trzeba bawić się z regeneracją szkła). Całość tj. wysłanie reflektorów, naprawa, odesłanie trwała niecały tydzień. Da się wytrzymać.
Moje uwagi: reflektory świecą rewelacyjnie chociaż szybki - pomimo iż są po regeneracji nie wyglądają na nowe ale głównie dlatego, że przed regeneracją miały mnóstwo obtłuczeń od drobnych kamyczków, czego przeszlifowanie nie usuwa .... ale to drobiazg.
P.S. przed wyborem fachowca warto zadać pytanie na forum - może ktoś już korzystał i może służyć opinią .....
Moje uwagi: reflektory świecą rewelacyjnie chociaż szybki - pomimo iż są po regeneracji nie wyglądają na nowe ale głównie dlatego, że przed regeneracją miały mnóstwo obtłuczeń od drobnych kamyczków, czego przeszlifowanie nie usuwa .... ale to drobiazg.
P.S. przed wyborem fachowca warto zadać pytanie na forum - może ktoś już korzystał i może służyć opinią .....
E430 T 4MATIC AVANGARDE
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Sobie chyba żartujeszpawel5858 pisze:w kwestii polerki - uwaga dla ludzi z wyższym wykształceniem -
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości