xenon-odbudowa instalacji potrzebne porady

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

12345Artur
Posty: 38
Rejestracja: 9 wrz 2012, o 23:36
Lokalizacja: Mielec

xenon-odbudowa instalacji potrzebne porady

Post autor: 12345Artur »

Witajcie
moj w210 przedlift fabrycznie został wyposażony w xenon, w obecnym stanie pojazd ma lampy z oznaczeniem DC oryginalne xenon ale co z tego...poprzedni właściciel mózg usunął przetwornice, acconto wstawił zwykłe żarówki h...coś tam. Nie będę opisywał jak to zrobił bo mnie sz...trafić chciał jak to zobaczyłem.
W każdym razie, wiadome, świecić to nie świeci, bynajmniej nie tak jak powinno.

Gdzie fabryczne przetwornice w w210 były montowane/schowane? Bo po zakupie przetwornic chce je wstawić tak jak było w oryginale. No i dalej nie wiem jak to z podłączeniem do palnika D2R-> czy z przetwornicy idzie kabel prosto do palnika czy jakiś zapłonnik po drodze jest czy coś jeszcze innego....

Hida to by było podpiąć 5 minut, a jak to w oryginale ma wyglądać?

pozdrawiam i czekam na podpowiedzi, każde zdjęcia mile widziane

:)
E320 CDI 00r
był: E300 TD 98r
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Przetwornica przychodzi prosto na zarowke. Wszystko schowane jest pod plastikowa obudowa reflektora. Nie ma zadnych przewodow od przetwornicy do zarowki-tam jest jakby takie gniazdo, ktore osadza sie na zarowke po przykreceniu przetwornicy do obudowy reflektora. Na koniec wszystko zamykasz tak ze nie widac nic. Oczywiście mowa o swiatlach mijania.

PS, ale ogladajac zdjecia reflektorow, zauwazylem ze roznie to wygladalo.
Ja mam u siebie oryginal i tak to wyglada.
Załączniki
Tak to u mnie wyglada
Tak to u mnie wyglada
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, o 21:16 przez neonblue, łącznie zmieniany 2 razy.
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
12345Artur
Posty: 38
Rejestracja: 9 wrz 2012, o 23:36
Lokalizacja: Mielec

Post autor: 12345Artur »

samą sobie wtyczkę kojarzę, chodźby w bmw gdzie miałem na D2S, ale do D2R wtyczka powinna być z wyglądu taka sama

yhy czyli poprostu wszystko schowa się w lampie. To sympatyczne rozwiązanie ma oko:)

no nic pozostaje działać.

Jeszcze sie zastanawiam tylko czy kupować oryginały używki przetwornice czy wrzucić HID'owskie przetwornice.... ale chyba lepszym sensem będzie oryginał.

Swoją drogą ma ktoś hidy w oryginalnych lampach pod d2r? pokazują błędy spalonych żarówek?
E320 CDI 00r
był: E300 TD 98r
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Zobacz jeszcze, bo np, na allegro widze ze rozne sa te reflektory do przedliftow.
Montowali roznie przetwornice-nawet o tym nie wiedzialem. Niech sie wypowie ktos bardziej kumaty w tym temacie, co i jak aby pozniej zonka nie bylo i tylko niepotrzebnie sie wykosztujesz!
Załączniki
A sa jeszcze takie
A sa jeszcze takie
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
ArturD
Posty: 37
Rejestracja: 3 lis 2012, o 14:59
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: ArturD »

Głowy sobie nie dam uciąć ale u mnie przetwornica jest chyba pod lampą. Jutro sprawdzę i dam znać.

No i przy okazji sprawdzę czy to w ogóle oryginalna instalacja.
WDB2100631A818970
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

U mnie w oryginale przetwornica jest pod lampą.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
ArturD
Posty: 37
Rejestracja: 3 lis 2012, o 14:59
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: ArturD »

Potwierdzam przetwornice są pod lampami także u mnie. Potrzebujesz więcej info to daj znać. Pozdrawiam
WDB2100631A818970
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

ArturD pisze:Potwierdzam przetwornice są pod lampami także u mnie. Potrzebujesz więcej info to daj znać. Pozdrawiam
Nie wszedzie-tak jak pisalem!
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
12345Artur
Posty: 38
Rejestracja: 9 wrz 2012, o 23:36
Lokalizacja: Mielec

Post autor: 12345Artur »

Witam
zamontowałem oczywiście pod lampami -tak u mnie było miejsce, ori przetwornice mercedesa, wszystko w porządku tylko jeden problem mam
zapalam światła i: mrygną oba światła na 2 sekundy i ciemno
pozniej jak uruchomie od nowa to przewaznie mrygna oba albo jedno i tyle
oczywiscie przy okazji wali bledy spalonej zarowki na desce ale to szczegół.... (wcześniej jak wspomnialem w lampy od xenonu gosc wpierniczył h7 żarówki i mało tego tak opiłował wejście że nie widziałem w jakiej pozycji ma być żarnik założony, w którą stronę tym druciekiem czy do gory czy do dołu...)

no i musze tak z 10 x wylaczyc i wlaczyc swiatła to w koncu oba zaskoczą i pozniej swieca normalnie, jak zgasze i wlacze od nowa to normalnie sie uruchamiaja jak powinny, ale przez te powiedzmy 10 uruchomien to jedna bedzie działac albo zaswieci sie i zgasnie albo obie...itp...dziwne objawy

fakt faktem-zbesztacie mnie-ale kupiłem jakieś niedrogie palniki na alledrogo-myślicie, że to tu jest ten sęk? że wrzucenie jakiś lepszych palników to rozwiąże?

pozdrawiam
E320 CDI 00r
był: E300 TD 98r
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Mialem podobnie, jak zakupiłem podróbki żarników, płaciłem po 120 zl za sztukę. :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Awatar użytkownika
m4tig
Posty: 50
Rejestracja: 15 gru 2012, o 15:14
Lokalizacja: Ruda Slaska

Post autor: m4tig »

Żarniki, u siebie także miałem lipne podróby Philipsa.. Wymieniłem na orginał i ręką odjął...

Wcześniej jak było zimno, musiałem włączać i wyłączać światła aby żarnik zaskoczył i sie rozżarzył.
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

Ja mam żarniki za 50 zł komplet i już rok nic się nie dzieje. :)
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
12345Artur
Posty: 38
Rejestracja: 9 wrz 2012, o 23:36
Lokalizacja: Mielec

Post autor: 12345Artur »

zamontowalem philipsa i odrazu startują za 1 szym razem:)

ale mam głupie pytanie, jak ma być ten palnik w lampie włożony, tzn ten pręt na palniku ma być do góry czy mam wkładać żarówke tym prętem do dołu? nie mam oznaczen ani nic ... za cholere nie wiem jak powinno byc prawidłowo, w tej chwili mam założone prętem do góry
E320 CDI 00r
był: E300 TD 98r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości