BRAK MOCY 290td
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
BRAK MOCY 290td
Witam. Mam problem z mocą. Wygląda to następująco. Gdy odpalam na zimnym silniku auto to wszystko jest ok. Jak zlapie ok. 40-50C chyba przechodzi w tryb awaryjny i przymula go od 2200obr i kreci sie tylko do 3000tys. Turbo chodzi jest ok. o co moze mu chodzić? Spotkal sie ktoś z tym?
U mnie bylo podobnie a wlasciwie identycznie.
Merc jak byl zimny chodzil bardzo dobrze mial kopa i w ogole, ale kiedy nagrzal sie zalaczal sie tryb awaryjny. Problem tkwil w intercoolerze ktory byl nieszczelny, byl pekniety, wiec kiedy turbo sie zalaczalo powietrze uciekalo przez intercooler.
viewtopic.php?t=2436
Merc jak byl zimny chodzil bardzo dobrze mial kopa i w ogole, ale kiedy nagrzal sie zalaczal sie tryb awaryjny. Problem tkwil w intercoolerze ktory byl nieszczelny, byl pekniety, wiec kiedy turbo sie zalaczalo powietrze uciekalo przez intercooler.
viewtopic.php?t=2436
1997 W210 E290 TD Clasic
Automat 722,613xxx
zaslepiony EGR
7,5 l/100km
WDB2100171A402857
Automat 722,613xxx
zaslepiony EGR
7,5 l/100km
WDB2100171A402857
Witam
Koledzy powiedzcie mi co jest mam 3 litrowego turbo dieselka i od wczoraj nie włącza mi się turbina co mogło się stać jeździ bo wiadomo 3 litry ma czym szarpnąć tą budę ale nie działa turbina poprostu przestała działać co to może być czy uż umarła mi turbina tak nagle bez żadnych ozna czy coś znowu mi się odłączyło na dodatek tego padła mi pompa pneumatyczna juz powoli wyprowadza mnie z równowagi mój mieczysław jak jeździł to jeździł a teraz non stop coś się dzieje czy to ma jakieś powiązanie.
Pozdrawiam
Koledzy powiedzcie mi co jest mam 3 litrowego turbo dieselka i od wczoraj nie włącza mi się turbina co mogło się stać jeździ bo wiadomo 3 litry ma czym szarpnąć tą budę ale nie działa turbina poprostu przestała działać co to może być czy uż umarła mi turbina tak nagle bez żadnych ozna czy coś znowu mi się odłączyło na dodatek tego padła mi pompa pneumatyczna juz powoli wyprowadza mnie z równowagi mój mieczysław jak jeździł to jeździł a teraz non stop coś się dzieje czy to ma jakieś powiązanie.
Pozdrawiam
AVANGARDE 3.0 TD W 210 98 r.
VIN:WDB2100251A599974
VIN:WDB2100251A599974
Może zawór EGR? Jak pada turbina to wali z rury dymem i pożera olej...
Ostatnio zmieniony 17 lut 2009, o 20:35 przez delan, łącznie zmieniany 1 raz.
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
Witam
Kolego FABEK powiedz mi jeszcze do czego jest ten filterek wyglądający jak filt paliwa w polonezie lub maluchu napewno wiesz o czym mówię jest on umieszczony pod maską onok komputera????? i jeszcze jedno nie masz kogoś znajomego co by miał pompę centralnego zamka, wyobraź sobie że nie mogę tego nigdzie znaleść, a jak mają to inne nie pasujące do mojego mieczysława.
Pozdrawiam Igor
Kolego FABEK powiedz mi jeszcze do czego jest ten filterek wyglądający jak filt paliwa w polonezie lub maluchu napewno wiesz o czym mówię jest on umieszczony pod maską onok komputera????? i jeszcze jedno nie masz kogoś znajomego co by miał pompę centralnego zamka, wyobraź sobie że nie mogę tego nigdzie znaleść, a jak mają to inne nie pasujące do mojego mieczysława.
Pozdrawiam Igor
AVANGARDE 3.0 TD W 210 98 r.
VIN:WDB2100251A599974
VIN:WDB2100251A599974
Wprawdzie ja to nie febek ;-) ale co tam. A po drugie co to za porównanie do poloneza :shock:Igor pisze: Kolego FABEK powiedz mi jeszcze do czego jest ten filterek wyglądający jak filt paliwa w polonezie lub maluchu...
A co do filtra jest to filtr powietrza, bo jak zawór zmienia swoje położenie to część jego która pracowała do tej pory na podciśnieniu trzeba napowietrzyć. I żeby kurz lub inny syf się nie dostawały do zaworu to po prostu jest filtr.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
Ok dzięki wielkie za podpowiedz. Powiedz mi kolego o jaki zawór chodzi, sorry ale szukam przyczyny nie działającej turbiny dlatego tak wypytuję.
pozdrawiam
igor
[ Dodano: 2009-02-24, 19:29 ]
Witam
Koledzy nie wiecie kto ma do sprzedania pompę centralnego zamka do w 210 na 6 wyjść i dwie kości ?????
nigdzie nie mogę takiej pompki dostać są ale nie takie jakiej szukam..
Pozdrawiam
pozdrawiam
igor
[ Dodano: 2009-02-24, 19:29 ]
Witam
Koledzy nie wiecie kto ma do sprzedania pompę centralnego zamka do w 210 na 6 wyjść i dwie kości ?????
nigdzie nie mogę takiej pompki dostać są ale nie takie jakiej szukam..
Pozdrawiam
AVANGARDE 3.0 TD W 210 98 r.
VIN:WDB2100251A599974
VIN:WDB2100251A599974
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 maja 2010, o 20:00
- Lokalizacja: Zawiercie
Witam Kolegów z forum. Nie chcąc zakładać nowego tematu z brakiem mocy w e290, mam pytanie. Czy ciepło, czy zimno, łapie tryb awaryjny. Łapie od 3 biegu w górę od ok 2500-3000obr. Na 1 i 2 do 4,500 kręci i nic. Byłem na star diagnosis i wyskoczył mi jedynie błąd świec żarowych, tzn do wymiany. Poza tym żadnych błędów. Wobec czego wsiadamy z lapkiem do auta i jedziemy. Od razu mechanikowi nie spodobało się ciśnienie doładowania, które wyniosło 1300 zamiast 1800 mbar. Do tego wyskoczył błąd 1470, który znika po zgaszeniu auta i go później nie widać na SD. Co o tym sądzicie, turbo do wymiany?
p.s.
dolot sprawdzony, IC przemyty, Kat wycięty, przepływka kiedyś wymieniona na oryginał Bosch, nie ma żadnych błędów
p.s.
dolot sprawdzony, IC przemyty, Kat wycięty, przepływka kiedyś wymieniona na oryginał Bosch, nie ma żadnych błędów
s210 2.9TD 98' oczywiście automat:)
VIN: WDB2102171A798979
Jeżeli pomogłem, kliknij "pomógł"
VIN: WDB2102171A798979
Jeżeli pomogłem, kliknij "pomógł"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości