Źle założone (regeneracja) wtryski paliwa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Źle założone (regeneracja) wtryski paliwa
Witam wszystkich,
Mam mercedesa w245 (B180) z 2006 roku, silnik CDI 1.8 109 KM (wiem, że to nie w210, ale zawsze mercedes i myślę, że logika pracy silników diesla są podobne, po2. nie ma konkretne forum o w245 jak ten o w210).
Mam taki problem, otóż zrobiłem przegląd "duży" (wymiana wszystkich olejów, w tym skrzyni biegów (automat), oraz wszystkich filtrów), mechanik poradził także regenerację wtrysków paliwa (wszystkie 4 szt.), ponieważ samochód dość długo stał nie używany przez poprzedniego właściciela i prawdopodobnie zrobił się nagar na wtryskach. Podobno regeneracja wtrysków ma pomóc w żywotności silnika, samochód ma mnie terkotać, ma pracować ciszej i ma być bardziej żwawy...
Problem polega na tym, że po w/w przeglądzie nie widzę za dużo różnicy w pracy silnika (tak samo dudni, terkocze), nie jest super bardziej żwawy, wręcz odwrotnie, drga mi tak samo lub bardziej, w dodatku jakieś inne elementy się poluzowały i drgania przechodzą na inne elementy i samochód jest głośniejszy... ale to pierdoły, najgorsze jest to, że obroty zaczęły mi falować jak stoję (szczególnie na zimnym silniku), czuć delikatną nie równą pracę silnika, nie mówiąc już o wspomnianych drganiach.
Moje pytanie, czy to może być spowodowane tym, iż źle są uregulowane wtryski? Jak to udowodnić? Jakie mogą być inne przyczyny takiego zachowania silnika? Przed przeglądem silnik nie falował.
Jeszcze jedna sprawa, jak zwalniam, i czuję że automat rzuca na luz, to silnik traci odrobinę mocy, wówczas obroty spada do 800 i wraca, silnik zaczyna bardziej się trząść, czy to normalne?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Mam mercedesa w245 (B180) z 2006 roku, silnik CDI 1.8 109 KM (wiem, że to nie w210, ale zawsze mercedes i myślę, że logika pracy silników diesla są podobne, po2. nie ma konkretne forum o w245 jak ten o w210).
Mam taki problem, otóż zrobiłem przegląd "duży" (wymiana wszystkich olejów, w tym skrzyni biegów (automat), oraz wszystkich filtrów), mechanik poradził także regenerację wtrysków paliwa (wszystkie 4 szt.), ponieważ samochód dość długo stał nie używany przez poprzedniego właściciela i prawdopodobnie zrobił się nagar na wtryskach. Podobno regeneracja wtrysków ma pomóc w żywotności silnika, samochód ma mnie terkotać, ma pracować ciszej i ma być bardziej żwawy...
Problem polega na tym, że po w/w przeglądzie nie widzę za dużo różnicy w pracy silnika (tak samo dudni, terkocze), nie jest super bardziej żwawy, wręcz odwrotnie, drga mi tak samo lub bardziej, w dodatku jakieś inne elementy się poluzowały i drgania przechodzą na inne elementy i samochód jest głośniejszy... ale to pierdoły, najgorsze jest to, że obroty zaczęły mi falować jak stoję (szczególnie na zimnym silniku), czuć delikatną nie równą pracę silnika, nie mówiąc już o wspomnianych drganiach.
Moje pytanie, czy to może być spowodowane tym, iż źle są uregulowane wtryski? Jak to udowodnić? Jakie mogą być inne przyczyny takiego zachowania silnika? Przed przeglądem silnik nie falował.
Jeszcze jedna sprawa, jak zwalniam, i czuję że automat rzuca na luz, to silnik traci odrobinę mocy, wówczas obroty spada do 800 i wraca, silnik zaczyna bardziej się trząść, czy to normalne?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
może w245 to nie w210, ale zawsze Mercedes
pozdrawiam wszystkich!
yo!
pozdrawiam wszystkich!
yo!
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
a nie mówiła babcia, że jak działa to nie ruszać
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
zapewne wtryski trzeba jeszcze zakodować, niektóre modele W210 (te ostatnie) załapały się na kodowane wtryski. nawet zmiana kolejnością rozreguluje pracę silnika, nie mówiąc już o regeneracji, po której wtryski mają całkiem inne parametry.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Fabek, dzięki za info.
tzn regeneracja wtrysków została zrobiona przez mechanika (tylko najwidoczniej źle). A jak się odbywa ponowne kodowanie wtrysków? poprzez komputer czy trzeba wyciągać albo ustawiać ponownie wtryski?
z góry dzięki za pomoc.
tzn regeneracja wtrysków została zrobiona przez mechanika (tylko najwidoczniej źle). A jak się odbywa ponowne kodowanie wtrysków? poprzez komputer czy trzeba wyciągać albo ustawiać ponownie wtryski?
z góry dzięki za pomoc.
może w245 to nie w210, ale zawsze Mercedes
pozdrawiam wszystkich!
yo!
pozdrawiam wszystkich!
yo!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości