2.2d leje sie paliwo z czterech wtrysków POMOCY

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:59 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Post autor: bizarr1 »

koledzy a powiedzcie jeszcze czy aby wykrecic wtrysk z e 250 rok 96 musze sciagnac metalowa pokrywe zaworow?czy tylko jak tam wczesniej fabek poradzil kluczem dlugim nasadowym 22 lub 23 odkrecajac wczesniej przewody paliwowe?
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:59 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Post autor: bizarr1 »

kolego tylko nie wyobrazam sobie jak odkrecac oczkowym kluczem, skoro tam we wtrysku sa te króćce po bokach , do ktorych sa podlaczone przewody od nadmiaru paliwa, nie zmiesci sie tam klucz oczkowy, wg mnie nie wejdzie, bo beda haczyc te kroćce..
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 21:00 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

bizarr1, napisalem klucz oczkowy, a nie nasadowy :!:
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Post autor: bizarr1 »

Fabek wiem jaki to klucz oczkowy, lecz nie ma tam miejsca aby wsadzic jakikolwiek oczkowy wg mnie to powinien byc jakis rurkowy i to z tego co udalo mi sie zmierzyc ok 20, w zalaczniku przesylam fotki troche niewyrazne, alewidac wyraznie jak na wtrysku sa tylko 2 naprzeciwko siebie powierzchnie plaskie (a nie jak to zwykle bywa szesciokatne) i stad moje obawy ze klucz oczkowy tam nie wejdzie, zobaczcie prosze foto, bo moze to ja czegos nie rozumie. Jak zwykle prosze o wyrozumialosc i pomoc..dzieki pozdrawiam
Załączniki
1.JPG
2.JPG
Zdjęcie025.jpg
Budyń W210
Posty: 92
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Budyń W210 »

bizarr1 pisze:lecz nie ma tam miejsca aby wsadzic jakikolwiek oczkowy wg mnie to powinien byc jakis rurkowy i to z tego co udalo mi sie zmierzyc ok 20, alewidac wyraznie jak na wtrysku sa tylko 2 naprzeciwko siebie powierzchnie plaskie (a nie jak to zwykle bywa szesciokatne) i stad moje obawy ze klucz oczkowy tam nie wejdzie,
Do demontażu potrzebny jest długi klucz oczkowy o rozwartości 22 sześcio lub dwunastokątny. Jezeli grubość ścianki klucza, którym dysponujesz przekracza 1,5mm musisz zdemontować metalową pokrywę zaworów i wyciągnąć króćce osłonowe wtryskiwaczy.. Te dwie płaskie powierzchnie, które widzisz z góry służą do mocowania wtryskiwacza w imadle podczas jego dalszego demontażu.
Foto z Allegro.

Pozdr.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Post autor: bizarr1 »

Precyzyjne wytlumaczenie, bardzi dziekuje kolego;) pozdrawiam
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

roberts150 pisze: Nie raz zalewałem na maxa , nawet o 10L więcej niż podobno ma zbiornik
to musisz miec dlugi wąż do zbiornika ze w niego wejdzie 10L :lol: (ahahahahahahah)
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Post autor: bizarr1 »

Budyń W210,
kolego mam jeszcze jedno pytanie czy wiesz moze gdzie kupic taki klucz do wtryskow, aebym nie musial odkrecac pokrywy zaworow, szukalem na allegro ale nic nie znalazlem, u mnie w miescie (nysa)w zadnym sklepie nie moglem kupic..dzieki z gory..
MB E-250 rok 1996 ELEGANCE VIN WDB2100101A236232
Budyń W210
Posty: 92
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Budyń W210 »

bizarr1 pisze: gdzie kupic taki klucz do wtryskow, aebym nie musial odkrecac pokrywy zaworow, szukalem na allegro ale nic nie znalazlem,
Taki klucz jest w zestawie narzędzi dedykowanym do serwisów MB. Możliwości zakupu pojedyńczego narzędzia są podobne jak np. zakupu miarki do oleju do ASB. Możesz spróbować u przedstawicieli handlowych Wurth, Hazet. Nie bardzo widzę sens kupowania takiego narzędzia za sporą kasę, chyba, że zamierzasz świadczyć usługi. Ściągnięcie pokrywy zaworów to tylko 8 śrub M6, i przy okazji można sprawdzić wyciągnięcie łańcucha i stan krzywek zaworowych.

Pozdr.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

dokladnie tak samo bym zrobil i przy okazji zobaczyl jak spisuje sie olej. bedzie widac.

uszczelka pod pokrywe zaworow kosztuje kolo 50zl wiec koszta nie duze. nie bierz tylko tanich zamiennikow, bo przepuszczaja.

a wtryski sobie normalnym oczkowym odkrecisz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Post autor: bizarr1 »

witam, a podpowiedz kolego jakiej firmy polecasz uszczelke pod ta pokrywe?
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

oryginal lub firmy erling, to nie duzo kosztuje 50-70zl, ale naprawde warto kupic, juz przy samym zakladaniu jak uszczelka wskakuja na swoje miejsce to jest dobrej jakosci. nie warto kupowac chinskich podrobek, bo bedzie przepuszczac olej.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości