Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.
Moderatorzy: SuperBuster11 , zibi2210
mariuszdepka
Posty: 3 Rejestracja: 21 wrz 2011, o 14:40
Lokalizacja: poznan
Post
autor: mariuszdepka » 30 wrz 2011, o 11:46
moim zdaniem duzo daje
czesci uzywane
jarecki500
Posty: 1700 Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań
Post
autor: jarecki500 » 30 wrz 2011, o 11:57
taaa... sprzedawcy :mrgreen:
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
fajneksywysazaj
Posty: 1004 Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ
Post
autor: fajneksywysazaj » 30 wrz 2011, o 13:05
jarecki500 pisze: taaa... sprzedawcy :mrgreen:
:lol:
mariuszdepka pisze: moim zdaniem duzo daje
a kolega używa czy sprzedaje?
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
mesio14
VIP
Posty: 4170 Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Post
autor: mesio14 » 30 wrz 2011, o 13:08
Tyle daje co umarłemu ,,kadzidło''
E 270 CDI 2000r, lift, manual
ralfi89
Posty: 1882 Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: ralfi89 » 3 sie 2012, o 21:31
Ktoś montował takie cudo? tak poważnie
--Arkadia--
Posty: 1185 Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: --Arkadia-- » 3 sie 2012, o 22:03
ralfi89 , bez żartów proszę
fabek
Moderator
Posty: 9462 Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 3 sie 2012, o 23:44
A tak na serio pytanie, dlaczego o magnetyzery nie pytają użytkownicy mocnych diesli i benzyn?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Myski
Posty: 638 Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Myski » 3 sie 2012, o 23:52
Pamiętam, że na forum W201 najwięcej pytań o tuning padało od użytkowników jednostek 2.0D - o straszliwej mocy 70hp. Ci szczęśliwcy z 2.5 Turbo jakoś nie narzekali, a więc i nie pytali;) Coś w tym jest - ale ja wychodzę z założenia - jak fabryka nie dała, to nie może być to rozwiązanie sensowne i prawdziwe.
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"
WDB2100261B079761
kid
Posty: 4807 Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana
Post
autor: kid » 4 sie 2012, o 04:40
mesio14 pisze: Tyle daje co umarłemu ,,kadzidło''
i jest równie skuteczne jak "turbinka Kowalskiego"
fabek pisze: A tak na serio pytanie, dlaczego o magnetyzery nie pytają użytkownicy mocnych diesli i benzyn?
...bo...
ZGi
Doradca
Posty: 1842 Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: ZGi » 4 sie 2012, o 09:47
Panowie, taki magnetyzer naprawdę może przyczynić się do znacznego spadku zużycia paliwa ale muszą być spełnione 2 warunki:
1- magnetyzer nie może być malutki, tylko większych rozmiarów
2- kluczuwa sprawa jest miejsce montażu, nie na przewodach ale... pod pedałem gazu
mesio14
VIP
Posty: 4170 Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Post
autor: mesio14 » 4 sie 2012, o 13:16
Tak, to najlepszy sposób
E 270 CDI 2000r, lift, manual
ukaszo
Posty: 10 Rejestracja: 24 lip 2012, o 19:51
Lokalizacja: Z przed kompa
Post
autor: ukaszo » 4 sie 2012, o 19:30
ZGi pisze: pod pedałem gazu
mozna tez drewniany klocek podlozyc:).
-----------------------
Mercedes w210 classic E2.0
ZGi
Doradca
Posty: 1842 Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: ZGi » 4 sie 2012, o 19:31
ukaszo , ale mowa o magnetyzerach
ukaszo
Posty: 10 Rejestracja: 24 lip 2012, o 19:51
Lokalizacja: Z przed kompa
Post
autor: ukaszo » 4 sie 2012, o 19:32
ZGi pisze: ukaszo , ale mowa o magnetyzerach
Ja zaproponowalem zamiennik:).
mesio14
VIP
Posty: 4170 Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Post
autor: mesio14 » 4 sie 2012, o 19:37
Zastosuj go u siebie , i napisz wrażenie
[ Dodano : 2012-08-04, 19:39 ]
Podaj dane tego twojego cuda ,i nr,vin
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości