Spadek mocy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
gdzieś był schemat jak skuteczni ominąć EGR w CDi używając diody oraz paru rezystorów ale czy komuś chciało by się w to bawić?
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Witam ponownie ! Jak się wydaje na dziś problem zdiagnozowany i rozwiązany. Przyczyną był nieszczelny EGR /nie trzymał podciśnienia na membranie/. Po wymianie na sprawną i czyściutką używkę autko śmiga aż miło. Mam nadzieję, że taki problem już nie wróci. "Pomagierek" dla kolegi ZGi za celny strzał posłany. Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, o 20:33 przez kebor0, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes S210 270 CDI, Avantgarde, 2000 r, automat, WDB2102161B170807
Przecież człowiek całe życie się ciągle uczy a i tak głupi umiera !!!!! A tak na bardziej poważnie. Nasze gwiazdy nie są już pierwszej młodości lecz mimo ich wieku wciąż dla większości mechaników szczególnie z małych miast i miasteczek stanowią duży problem. Mam tu na myśli głównie problemy z szeroko pojęto elektroniką. Profesjonalny program diagnostyczny do naszych "dam" czyli "SD" to wciąż na prowincji rzadkość. Dlatego takie "forum" jest nie do przecenienia i dzięki niemu wielu z nas oszczędziło masę pieniędzy. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, o 20:52 przez kebor0, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes S210 270 CDI, Avantgarde, 2000 r, automat, WDB2102161B170807
kebor0, najważniejsze, że gwiazda działa. Jak będziesz w Wawie dzwoń
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Witam. U mnie podobnie silnik przechodzi w tryb awaryjny. EGR wyczyszczony, przewody sprawdzone. Dalej to samo silnik przechodzi w tryb awaryjny. Podłączałem dziś do kompa ale nie wykazało żadnych błędów. Komputer pokładowy nie wyświetla zadnych błędów na tablicy rozdzielczej jak silnik wchodzi w tryb awaryjny. Czy to normalne że komputer pokładowy nie pokazuje błędu jak silnik jest w trybie awaryjnym? Dodam że program do którego podłączalismy auto to nie był SD. Koleżka mój mówi że to przepływomierz? Co wy na to? Mam zamiar jechać do serwisu i tam zrobić diagnostykę ale mam obawy czy tam im wykaże ten błąd skoro komputer pokładowy nie pokazuje żadnych nieprawidłowości? Dzięki.
MERCEDES S210 320 CDI AVANTGARDE 2000
Komp pokładowy jak go nazywasz, rzadko pokazuje błędy a raczej nie błędy a komunikat. Podjedz na komputer SD tam błędy wyjdą na pewno.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości