Spadek mocy

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Adaś nie mam powodu kłamać,nie pomyślałeś o tym ?
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

gdzieś był schemat jak skuteczni ominąć EGR w CDi używając diody oraz paru rezystorów ale czy komuś chciało by się w to bawić?
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

napisałem co kolega zrobił i wisi mi to czy Adaś mi wierzy czy nie. Jechaliśmy tym autem ostatnio ze 400km i idzie jak burza a z gazem do dechy nie puszcza dymka :P
kebor0
Posty: 59
Rejestracja: 22 maja 2008, o 18:48
Lokalizacja: Ełk

Post autor: kebor0 »

Witam ponownie ! Jak się wydaje na dziś problem zdiagnozowany i rozwiązany. Przyczyną był nieszczelny EGR /nie trzymał podciśnienia na membranie/. Po wymianie na sprawną i czyściutką używkę autko śmiga aż miło. Mam nadzieję, że taki problem już nie wróci. "Pomagierek" dla kolegi ZGi za celny strzał posłany. Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, o 20:33 przez kebor0, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes S210 270 CDI, Avantgarde, 2000 r, automat, WDB2102161B170807
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Przecież od początku koledzy mówili , trzeba czytać i słuchać
E 270 CDI 2000r, lift, manual
kebor0
Posty: 59
Rejestracja: 22 maja 2008, o 18:48
Lokalizacja: Ełk

Post autor: kebor0 »

Przecież człowiek całe życie się ciągle uczy a i tak głupi umiera !!!!! ;) A tak na bardziej poważnie. Nasze gwiazdy nie są już pierwszej młodości lecz mimo ich wieku wciąż dla większości mechaników szczególnie z małych miast i miasteczek stanowią duży problem. Mam tu na myśli głównie problemy z szeroko pojęto elektroniką. Profesjonalny program diagnostyczny do naszych "dam" czyli "SD" to wciąż na prowincji rzadkość. Dlatego takie "forum" jest nie do przecenienia i dzięki niemu wielu z nas oszczędziło masę pieniędzy. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, o 20:52 przez kebor0, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes S210 270 CDI, Avantgarde, 2000 r, automat, WDB2102161B170807
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

kebor0, najważniejsze, że gwiazda działa. Jak będziesz w Wawie dzwoń :)
kulek1106
Posty: 9
Rejestracja: 27 lis 2009, o 18:35
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: kulek1106 »

Witam. U mnie podobnie silnik przechodzi w tryb awaryjny. EGR wyczyszczony, przewody sprawdzone. Dalej to samo silnik przechodzi w tryb awaryjny. Podłączałem dziś do kompa ale nie wykazało żadnych błędów. Komputer pokładowy nie wyświetla zadnych błędów na tablicy rozdzielczej jak silnik wchodzi w tryb awaryjny. Czy to normalne że komputer pokładowy nie pokazuje błędu jak silnik jest w trybie awaryjnym? Dodam że program do którego podłączalismy auto to nie był SD. Koleżka mój mówi że to przepływomierz? Co wy na to? Mam zamiar jechać do serwisu i tam zrobić diagnostykę ale mam obawy czy tam im wykaże ten błąd skoro komputer pokładowy nie pokazuje żadnych nieprawidłowości? Dzięki.
MERCEDES S210 320 CDI AVANTGARDE 2000
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Komp pokładowy jak go nazywasz, rzadko pokazuje błędy a raczej nie błędy a komunikat. Podjedz na komputer SD tam błędy wyjdą na pewno.
kulek1106
Posty: 9
Rejestracja: 27 lis 2009, o 18:35
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: kulek1106 »

U mnie przepływomierz. Pozdrawiam
MERCEDES S210 320 CDI AVANTGARDE 2000
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości