LPG Sekwencja w E200 Kompressor

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
c0y0te
Posty: 37
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 12:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: c0y0te »

Mam pytanko czy taki zestawiki może mi sprawiać w przyszłości problemy po 2 miesiącach mi się rozregulował i się nie da jeżdzić w piątek mam umówionego gazownika.

Reduktor Zavoli,wielozawór Tomasetto wtryskiwacze Omvil,ECU King
--E240 2,6 Pb ASB 2001 Elegance --

-WDB2100622B332112-
Awatar użytkownika
maverick200
Posty: 146
Rejestracja: 2 lip 2011, o 13:35
Lokalizacja: PIERDZISZEWO GÓRNE

Post autor: maverick200 »

poszukuję zbiornika hipoidalnego ( wkoło zapasowe do kombi) - ponoć nigdzie nie ma...
- NIE PISZĘ MODELU MERCEDESA, BO TO SIĘ CAŁY CZAS ZMIENIA
- NIE PISZĘ ILE ICH MIAŁEM, BO BYŚ SIĘ PRZEWRÓCIŁ
- JESTEM FASCYNATEM TEJ MARKI (nie handlarzem) I MIAŁEM ICH DUŻO, A NA TĄ CHWILĘ MAM ICH KILKA
Remik
Posty: 5
Rejestracja: 18 sie 2011, o 20:16
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Remik »

witam :) posiadam E200 kompresor z 99r .... szukam gazownika z okoloc Katowic lub Wielunia ktory zna sie na tym .... pracuje zagranica i auto bedzie smigalo troche kilometrow miesiecznie nie mowiac ile rocznie ... na chwile obecna ma 202 tysiace.. mam nadzieje ze na LPG jeszce 150tysi posmiga :) autko ma 186km :) sedan... butla w koło ... moze ktos wie gdzie mozna cos konkretnego zamontowac .. i jakie mogą byc maksymalne koszta .. pozdrawiam
sensej0s
Posty: 243
Rejestracja: 12 lip 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: sensej0s »

wielun raczej sobie odpuść chyba, ze swoje graty przyniesiesz i powiesz co chcesz. polecę ci gazowika w dąbrowie w wieluniu. sumienny ale graty miej swoje.
W168 1.7CDI 2001r fl.
Remik
Posty: 5
Rejestracja: 18 sie 2011, o 20:16
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Remik »

hmmm... opcja niczego sobie ale jestem na tydzien w kraju i nie mam czasu na jezdzenie ze swoimi gratami ... moze ktos zna kogos godnego polecenia z okolic katowic, sosnowca ??

[ Dodano: 2011-08-21, 21:18 ]
koszt instalacji to 2500zł
urządzenia:
reduktor magic3+wtryski magic jet+elektronika stag4(lub Lecho Mini Sec )


czy ktos wie jak to bedzie chodzic ?? czy to sie wogole oplaca ?

z gory dziekuje za opinie :)
deadcow
Posty: 1
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 12:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: deadcow »

U mnie Kpl instalacja BRC, koszt 3300, rok minął i jak dotąd zero problemów.
SIlnik taki jak u ciebie e200 kompressor 186ps, auto śmiga aż miło
Awatar użytkownika
maverick200
Posty: 146
Rejestracja: 2 lip 2011, o 13:35
Lokalizacja: PIERDZISZEWO GÓRNE

Post autor: maverick200 »

Długo szukałem gazowników, którzy maja pojęcie, co robią, po półtora miesiąca poszukiwań znalazłem: p. Marek Toroń ze Świebodzic koło wałbrzycha - pełen profesjonalizm, zero fuszery, auto śmiga lepiej niż na benzynie i przede wszystkim nie odcina gazu, nawet przy 6 tys obr, co w przypadku brc się często zdarza... dalem 2700, poszukiwałem zbiornik hipoidalny (stojący toroid), bo to kombi, koszt takiego (irene) 900 pln extra i w dodatku nie ma homologacji, a p. Marek załozył zwykły toroid, troszkę pokombinował i oszczędził moje 900 pln... pierwsza liga gazowników - jeszcze nie spotkałem takiej profesjonalki w Polsce i przede wszystkim jest gwarancja na 3 lata bez limitu kilometrów, co się b. żadko zdarza... polecam goraco... nr: 666940972... a nawiasem mówiąc: BRC się chowa do STAGA...

[ Dodano: 2011-09-07, 23:46 ]
aha, no i p. Marek to nie jakis pan Miecio z wiejskiej "stodoły" - tylko specjalista szkolący szwabów...
- NIE PISZĘ MODELU MERCEDESA, BO TO SIĘ CAŁY CZAS ZMIENIA
- NIE PISZĘ ILE ICH MIAŁEM, BO BYŚ SIĘ PRZEWRÓCIŁ
- JESTEM FASCYNATEM TEJ MARKI (nie handlarzem) I MIAŁEM ICH DUŻO, A NA TĄ CHWILĘ MAM ICH KILKA
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

To b.miłe - czyli chcieć to móc - pochwal się resztą osprzętu, bo STAG to "tylko" elektronika.
Zaopatrz się w kabel do podłączenia do staga i wrzuć jak go poustawiał (tylko nic nie zmieniaj, zmiany są notowane przez program a podglądanie nie) - popatrzymy.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

ja mam zagazowanego kompresorka na zestawie jak wyżej "Remik' napisał( ja mam u siebie na elektronice mini sec), oprócz swojego, montowałem ostatnio dwa i chodzą fajnie,


urządzenia:
reduktor magic3+wtryski magic jet+elektronika stag4(lub Lecho Mini Sec )
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Awatar użytkownika
MecDESIGN
Posty: 1
Rejestracja: 27 kwie 2012, o 14:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MecDESIGN »

Mam instalke Landi LSI-NSI + wtryski MED RGI + reduktor Landi Li02 (130KM) fi6mm , auto przy gwałtownym ruszeniu zacina się jakby ktoś odcinał dopływ gazu, tak samo jest na 2jce przy mocniejszym przyspieszaniu . Jaki reduktor zastosować do silnika 192KM ?

mam na oku:
Zavoli Zeta S
KME Silver/Gold
AC R01-250E

Obrazek
M111.944 Lift + LPG
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

Ja mam instalacje LANDI RENZO i reduktor mam taki http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html wtyskiwacze mam oczywiście MED Białe.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

Ostatnio zagazowałem swoje W203(silnik M271) na reduktorze magic 3, wtryski magic jet (hana 2000 też są niezłe tylko droższe) ale na elektronice Stag300 premium z komunikacją po OBD. Mogę wam polecić, super sprawa gdyż ma podgląd błędów ECU oraz opcje adaptacji do korekt ECU z OBD co zapewnia idealną mieszankę- zero wypadania zapłonów.

[ Dodano: 2012-05-10, 21:42 ]
MecDESIGN pisze:Mam instalke Landi LSI-NSI + wtryski MED RGI + reduktor Landi Li02 (130KM) fi6mm , auto przy gwałtownym ruszeniu zacina się jakby ktoś odcinał dopływ gazu, tak samo jest na 2jce przy mocniejszym przyspieszaniu . Jaki reduktor zastosować do silnika 192KM ?

mam na oku:
Zavoli Zeta S
KME Silver/Gold
AC R01-250E

Obrazek
Zavoli ma małą regulacje ciśnienia i trzeba do niego wydajne wtryski, KME Silver jest za słaby - duże spadki ciśnienia, jak KME to Gold, ACR nie mam doświadczenia nie montuję.
Najczęściej stosuję Magic 3 ze względu na gabaryty , wydajność i stabilność. Mało palą, łatwość montażu i mają super dobre odparowanie (wymiennik ciepła) a co za tym idzie zdolność obsłużenia dużych mocy.
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Yellow2008
Posty: 9
Rejestracja: 15 paź 2010, o 15:37
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Yellow2008 »

Witam ja mam W208 z 230 Kompresor 197KM
Też mam LPG STAG300 Premium (ten z OBD) Reduktor KME Gold350 Wtryski Hana2000.

Reduktor ledwo się wyrabia, na przyśpieszaniu temperatura gazu spadała poniżej 0 stopniu, trzeba było dadać dogrzewacz fazy lotnej lub drugi reduktor, ale prostszy i tańszy był dogrzewacz.

Wtryski też były wymieniane, startowałem z Valteków potem MagicJet, dopiero Hana załatwiła sprawę wypadania zapłonów z powodu ubogiej mieszanki.

Acha standardowe świece jednoelektrodowe NGK ze zmniejszoną przerwą do 0,9

Korekty automatyczne z OBD działają do niczego. Walczyłem z tym ale to nieporozumienie.

i tak po kolei wszystko wymagało strojenia czyli pierwsze 10.000km to faza strojenia a kolejne 50.0000km to tankowanie do pełna i jazda. Spalanie typowe to 15l LPG/100km.
Bardzo oszczędzając można zejść do 12l LPG/100km za to w drugą stronę możliwości są znacznie większe. 30l LPG/100km to żadna nowina. :szok:
Ostatnio zmieniony 11 maja 2012, o 21:05 przez Yellow2008, łącznie zmieniany 1 raz.
CLK 230 Kompresor Avantgarde 145KW
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

Reduktory Magic 3 zwykłe wyrabiają się , jest jeszcze Power Magic 3 z wejściem na Cu fi8mm, one są do 350KM, zrobiłem na nim (na jednym reduktorze) Volvo XC60 4400cm3 V8 330KM i hula.
Natomiast wtryski magic jet ja mam w dwóch i nie mam problemu,są tańsze od Hana2000, czasami jakiś jeden się wysypie ,to go wymienię, ale nie ma nic teraz bezawaryjnego.
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Yellow2008
Posty: 9
Rejestracja: 15 paź 2010, o 15:37
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Yellow2008 »

Niestety rzędowa czwórka M111 to silnik z którego nie ma wyjścia ciepłej wody. Jedyny dostępny króciec to ten od ogrzewania, ale aby zimą nie marznąć to trzeba strumień wody podzielić sprawiedliwie ;) Przy ostrej jeździe mamy zużycie gazu 28-30l /100km. Wiem że utrzymywanie prędkości 230-240km/h na całej trasie to sytuacje wyjątkowe ale ma chodzić na gazie jak na benzynie. :hyhy: I wtedy reduktory zaczynają marznąć. KME Gold 350 schładzał się do 30stopni, a gaz do -10stopni. Wystarczyło zwolnić do 200km/h i temperatury podnosiły się po 20stopni. Eksperymentalnie gazownik wkładał inne reduktory, ale stwierdził że problem rozwiąże definitywnie użycie dwóch reduktorów lub ryzykując szybsze zużycie mojego KME dodanie dogrzewacza fazy lotnej.

Co do wtrysków to testy MagicJetów też nie wyszły najlepiej. 200KM z czterech cylindrów to nie 300KM z ośmiu. Nie dało się pogodzić góry z dołem. Albo na wolnych obrotach chodził nierówno ale za to miał pod dostatkiem gazu przy przyśpieszaniu, albo odwrotnie. Równa praca na wolnych obrotach i uboga mieszanka przy mocy maksymalnej. Uboga mieszanka to oczywiście śmierć dla naszych zaworów więc wydanie paru stów na Hana aby je chronić to dobra inwestycja.
CLK 230 Kompresor Avantgarde 145KW
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości