Witam wszystkich. Moje pytanie brzmi czy u Was dmucha z wlotu powietrza do filtra. U mnie idzie wyczuć dosyć mocne falowanie powietrza szczególnie gdy silnik jest zimny. Dodam że idzie wyczuć czasami że silnik lekko faluje gdy siedzę za kierownicą. Wydech jest raczej nierówny gdy przyłożę rękę. Zimą przy mrozach -10 stopni auto odpalało od sztrzała chodziło jakieś 20 sekund równo po czym zaczynało kuleć, szaprać silnikiem jak jakby tylko na 1 cylinder nie paliło po czym powoli wskakiwało i słychać było delikatne eksplozje z tłumika a przy jeszcze większych mrozach auto też paliło od strzała po kilku sekundach zaczynało kuleć po czym potrafiło zgasnąć, jak juz zgasło to musiałem dłużej pokręcić zeby zaskoczyło. Dodam że paliwo się nie cofa. Podejrzewam nieszczelne zawory i proszę o doradzenie mi w gtej sprawie.
chodzi o to że są wahania powietrza (dmucha wciąga) widać dokładnie jak przyłożę zapaloną zapalniczkę. Miałem ściągnięty kolektor, odpaliłem bez, wszystkie kanały w nagarze oprócz 2go cylindra. Ze wszystkich delikatne wibracje powietrza z 2go większe
Mercedes - Benz W210 E220 2.2D 95km 95r.
WDB2100041A033188
Miałem tak. dmucha, wciąga. Myślałem że to dobrze. Jakiś czas temu miałem problem podczas jazdy. Okazało się, że taki zawór czy modulator ciśnienia/ podciśnienia (sam nie wiem) odcinał mi powietrze. Jak wymieniłem ten zawór. Problem się skończył i już nie dmucha, wciąga przy okazji.
zapewnie chodzi Ci o to że EGR był otwarty. U mnie jest cały czas zamkniety i mam ten problem. Moglibyscie sprawdzić jak jest u Was przytykając tylko rękę w okolice wlotu powietrza z podniesioną maską?
Mercedes - Benz W210 E220 2.2D 95km 95r.
WDB2100041A033188