Falowanie obrotów 270 CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
To czujniki z dwóch innych silników i roczników.Nie próbowałem zamieniać.
Falowanie należy odróżnić od "piłowania".
Różni się częstotliwością i "odgłosem".
W większości przypadków nierówny stopień sprężania lub uszkodzone wtryski.
Czasem padnięta na 1-2 sekcje - główna pompa CR (gwiazda).
Rzadko nie-kontakty kości sterownika lub uszkodzona wiązka el. silnika z tyłu silnika.
Pęknięte przewody. Czasem podawane powietrze z paliwem (zwykle uszczelki na filtrze paliwa).I jeszcze dużo innych przyczyn.
Czasem wyszukanie, to 6-8 godzin.W serwisie mogą to być dni.
Falowanie należy odróżnić od "piłowania".
Różni się częstotliwością i "odgłosem".
W większości przypadków nierówny stopień sprężania lub uszkodzone wtryski.
Czasem padnięta na 1-2 sekcje - główna pompa CR (gwiazda).
Rzadko nie-kontakty kości sterownika lub uszkodzona wiązka el. silnika z tyłu silnika.
Pęknięte przewody. Czasem podawane powietrze z paliwem (zwykle uszczelki na filtrze paliwa).I jeszcze dużo innych przyczyn.
Czasem wyszukanie, to 6-8 godzin.W serwisie mogą to być dni.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
W takim razie mam zły czujnik w swoim 2.7CDI? Ponieważ ten niżej to czujnik o numerze który podał Avandgarde, czyli taki jak powinien być w moim modelu?
Kolego Noc, a czy nie dziwne, że to falowanie wpływa na temperature zewnętrzną i, że po przejechaniu 15 tyś. km. jest ciągle tak samo? Czy gdyby były to np. te wtryski czy nie powinno być tak, że już by po prostu były do wyrzucenia? U mnie ciągle jest taki sam objaw czy teraz czy dobre 10 tyś. km. wcześniej...
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-01-12, 18:40 ]
Dodam również, że auto tylko przez pewien moment pracuje nie równo - potem chodzi wręcz idealnie.
Kolego Noc, a czy nie dziwne, że to falowanie wpływa na temperature zewnętrzną i, że po przejechaniu 15 tyś. km. jest ciągle tak samo? Czy gdyby były to np. te wtryski czy nie powinno być tak, że już by po prostu były do wyrzucenia? U mnie ciągle jest taki sam objaw czy teraz czy dobre 10 tyś. km. wcześniej...
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-01-12, 18:40 ]
Dodam również, że auto tylko przez pewien moment pracuje nie równo - potem chodzi wręcz idealnie.
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
Przepływka jest nowa ponieważ jakiś czas temu mi padła .
Co do temperatury to chodzi o to, że latem jak autko stało na dworze i było po prostu nagrzane przez temperature zewnętrzną to zaraz po odpaleniu chodziło nie równo.
Teraz zimą sytuacja jest odwrotna, rano po odpaleniu chodzi prawie idealnie, dopiero potem jak sie nagrzeje i go zgaszę po czym znowu odpale trochę faluje.
Panowie i jak z tym moim czujnikiem? Fotka jest na poprzedniej stronie, mam zły czy Ten który podałem w linku Allegro jest nie odpowiedni? Strasznie mnie to nurtuje.
Pozdrawiam
Co do temperatury to chodzi o to, że latem jak autko stało na dworze i było po prostu nagrzane przez temperature zewnętrzną to zaraz po odpaleniu chodziło nie równo.
Teraz zimą sytuacja jest odwrotna, rano po odpaleniu chodzi prawie idealnie, dopiero potem jak sie nagrzeje i go zgaszę po czym znowu odpale trochę faluje.
Panowie i jak z tym moim czujnikiem? Fotka jest na poprzedniej stronie, mam zły czy Ten który podałem w linku Allegro jest nie odpowiedni? Strasznie mnie to nurtuje.
Pozdrawiam
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
Czyli Avandgarde zwyczajnie pomylił numery czujników?
Ten jest prawidłowy, tak? A 611 078 01 49
Ten jest od W211? 0281002698
[ Dodano: 2012-01-13, 16:53 ]
Czyli taki zamówić? http://allegro.pl/zawor-paliwa-bosch-02 ... 25350.html
Aha i takie pytanko, czy te 3 gumki/uszczelniacze z tego czujnika które pokazałm Avandgarde powinny się obracać? U mnie tak jest.
Ten jest prawidłowy, tak? A 611 078 01 49
Ten jest od W211? 0281002698
[ Dodano: 2012-01-13, 16:53 ]
Czyli taki zamówić? http://allegro.pl/zawor-paliwa-bosch-02 ... 25350.html
Aha i takie pytanko, czy te 3 gumki/uszczelniacze z tego czujnika które pokazałm Avandgarde powinny się obracać? U mnie tak jest.
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tak jest. z wyjątkiem końca 2002 i 2003 (oczywiście tylko kombi).
Tam była nowa listwa i nowy czujnik.
Tam była nowa listwa i nowy czujnik.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Davis86, tak Nr.14na rysunku.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
witamcrasch,
miałem b. podobną sytuacje .podjechał kolega z takim samym silnikiem i rocznikiem przełożyliśmy czujnik (tzw.metoda prób i błędów) i jak ręką odjął .
miałem b. podobną sytuacje .podjechał kolega z takim samym silnikiem i rocznikiem przełożyliśmy czujnik (tzw.metoda prób i błędów) i jak ręką odjął .
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Dziękuję bardzo serdecznie za podpowiedź . Ostatnimi czasy nie miałem za bardzo kiedy się za to zająć ale dużo wskazuję, że najpewniej usterka zdiagnozowana więc pozostało tylko potwierdzić i wymieniać, muszę na dniach się za to zabrać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
Autko nie faluje.
Powód: czujnik na listwie CR, koszt łączny nowego wraz z przesyłką (BOSCH): 320 zł.
Trochę się z tym męczyłem, każdy szpec wszystko najchętniej zwalał od razu na wtryski (całe szczęście, że za dużo kasy nie poszło w usunięcie tej usterki, nie zrobiłem chyba nic co było nie potrzebne).
Dzięki za wszystkie podpowiedzi, szczególnie za tą w której kolega podpowiedział by sprawdzić czujnik stukając w niego - to był klucz do sukcesu .
Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz, może by tak przykleić temat? Widzę, że ta usterka czujnika dość 'popularna' jest.
Powód: czujnik na listwie CR, koszt łączny nowego wraz z przesyłką (BOSCH): 320 zł.
Trochę się z tym męczyłem, każdy szpec wszystko najchętniej zwalał od razu na wtryski (całe szczęście, że za dużo kasy nie poszło w usunięcie tej usterki, nie zrobiłem chyba nic co było nie potrzebne).
Dzięki za wszystkie podpowiedzi, szczególnie za tą w której kolega podpowiedział by sprawdzić czujnik stukając w niego - to był klucz do sukcesu .
Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz, może by tak przykleić temat? Widzę, że ta usterka czujnika dość 'popularna' jest.
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości