Brak mocy/ brak błędów - HELP!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 9 maja 2010, o 14:57
- Lokalizacja: Jarocin
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Właśnie wróciłem od gościa co robi tłumiki - wszystko jest ok - nie jest zapchany katalizator.
Byłem też u mechanika - innego, ten teraz twierdzi, że może egr wymaga przeczyszczenia bo jest np. ciagle otwarty? Węże nie "puchną" jakby turbo nie doładowywało.
[ Dodano: 2012-02-18, 14:33 ]
P.S.
Czy jest na forum może jakaś instrukcja "krok po kroku" jak wyczyścić EGR w w210 2,9TD 1997r.? Szukałem ale nie znalazłem.
Mam już powoli dość jeżdzenia do pseudo fachowców i chciałbym zrobić sam zabrać się za takie czyszczenie.
Byłem też u mechanika - innego, ten teraz twierdzi, że może egr wymaga przeczyszczenia bo jest np. ciagle otwarty? Węże nie "puchną" jakby turbo nie doładowywało.
Nie załamuj mnie - w tym tygodniu włożyłem w auto 3700zł. Możesz podać więcej szczegółów? co kosztowało aż 2K?lukaszjarocin pisze:mialem taki sam problem pojechalem do serwisu wymienili mi tam zawor EGR 2 zawory jakies podcisnienia i jakis malutki czujnik co wszystko kosztowalo mnie 2 tys PLN Pozdrawiam...
[ Dodano: 2012-02-18, 14:33 ]
P.S.
Czy jest na forum może jakaś instrukcja "krok po kroku" jak wyczyścić EGR w w210 2,9TD 1997r.? Szukałem ale nie znalazłem.
Mam już powoli dość jeżdzenia do pseudo fachowców i chciałbym zrobić sam zabrać się za takie czyszczenie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 9 maja 2010, o 14:57
- Lokalizacja: Jarocin
jestem akurat w niemczech i nie mam faktury przy sobie ale tak zawor EGR cos kolo 600 700zl czujniki podcisnienia te male chyba cos kolo 300 400 zl za szt sa 2 i taki maly czujnik nie wiem od czego on jest 400, 500 zl odstawilem auto do serwisu z takim problemem jak ty i wymienili mi ten zawor egr i 2 te podcisnieniowe odebralem auto w sobote dojezdzam do chaty a auto znowu nie chodzi pojechalem tam w ponidzialek to stwierdzili mi ze jeszcze taki maly czujnik musza mi wymienic ale wymienili go i wszystko jest ok i zastanawialo mnie pyt czy potrzebna byla wymiana reszty podzespolow bo odnioslem wrazaenie ze serwis wykonal naprawe metoda prob i bledow
Mercedes W210 sedan 1997r.
2.9td Automat
WDB2100171A420472
2.9td Automat
WDB2100171A420472
No to i ja opisze wam swoj problem ktory wystapil u mnie dzisjaj. oczko 1998r 2.9TD w automacie.
Auto od 0 w zwyz zbiera sie dobrze tylko do max 130 z wielkimi bolami moze troche wiecej biegi zmienia nie szarpiac nie przeciagajac ale w momencie gdzy np. przy 50km/h wcisne mu doslownie pedal w podloge zredukuje dojdzie do np.60km/h osiagnie 3tys obrotow i cos go trzyma silnik wyje a on nic nie przyspiesza jak by stal w miejscu a jak stopniowo dodaje mu gazu powoli to sie rozbuja dobrze ale tez nie wiecej niz 130 POOOOMOOOOCCCCCCYYY!!!!!
Auto od 0 w zwyz zbiera sie dobrze tylko do max 130 z wielkimi bolami moze troche wiecej biegi zmienia nie szarpiac nie przeciagajac ale w momencie gdzy np. przy 50km/h wcisne mu doslownie pedal w podloge zredukuje dojdzie do np.60km/h osiagnie 3tys obrotow i cos go trzyma silnik wyje a on nic nie przyspiesza jak by stal w miejscu a jak stopniowo dodaje mu gazu powoli to sie rozbuja dobrze ale tez nie wiecej niz 130 POOOOMOOOOCCCCCCYYY!!!!!
....:::::BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY::::::......
<<<MERCE ŁAPIĄ ZA SERCE>>>
<<<MERCE ŁAPIĄ ZA SERCE>>>
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 9 maja 2010, o 14:57
- Lokalizacja: Jarocin
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
lukaszjarocin pisze:identyczny problem mialem a jak np na P zostawisz i wcisniesz gaz w podloge to pewnie tez kreci sie do 3 tys obrotow
dzięki za informację - u mnie obroty idą do maxa jeśli lewarek jest ustawiony na "P". Wierzę, że przeczyszczenie EGR wystarczy, choć mogę się mylić.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja obecnie szukam informacji po forach i nie tylko jak zdemontować i wyczyścić EGR - chcę to zrobić raczej samemu - chyba, że będzie to mega skomplikowane - wtedy oddam do warsztatu.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dzieki bartek4334 odnalazłem ten link około 2 dni temu i faktycznie do tej pory jest to najlepsza foto instrukcja odnośnie czyszczenia EGR.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dzisiaj ponownie wróciłem od mechanika - podłączył auto pod komputer - dzisiaj już pojawił się błąd P1470 - podpowie ktoś co to jest? Czy jest to kwestia wymiany tego czujnika czy problem leżey gdzieś "głębiej"?
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dużo tego trochęherianm pisze:P1470 to przetwornik ciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania.
Do sprawdzenia szczelność podciśnień, przewodów powietrznych, intercoolera, stan turbiny, przetwornik ciśnienia doładowania, elektryka.....
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 46 gości