Brak mocy/ brak błędów - HELP!

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

lukaszjarocin
Posty: 29
Rejestracja: 9 maja 2010, o 14:57
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: lukaszjarocin »

mialem taki sam problem pojechalem do serwisu wymienili mi tam zawor EGR 2 zawory jakies podcisnienia i jakis malutki czujnik co wszystko kosztowalo mnie 2 tys PLN Pozdrawiam...
Mercedes W210 sedan 1997r.
2.9td Automat
WDB2100171A420472
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

Właśnie wróciłem od gościa co robi tłumiki - wszystko jest ok - nie jest zapchany katalizator.
Byłem też u mechanika - innego, ten teraz twierdzi, że może egr wymaga przeczyszczenia bo jest np. ciagle otwarty? Węże nie "puchną" jakby turbo nie doładowywało.
lukaszjarocin pisze:mialem taki sam problem pojechalem do serwisu wymienili mi tam zawor EGR 2 zawory jakies podcisnienia i jakis malutki czujnik co wszystko kosztowalo mnie 2 tys PLN Pozdrawiam...
Nie załamuj mnie - w tym tygodniu włożyłem w auto 3700zł. Możesz podać więcej szczegółów? co kosztowało aż 2K?

[ Dodano: 2012-02-18, 14:33 ]
P.S.
Czy jest na forum może jakaś instrukcja "krok po kroku" jak wyczyścić EGR w w210 2,9TD 1997r.? Szukałem ale nie znalazłem.
Mam już powoli dość jeżdzenia do pseudo fachowców i chciałbym zrobić sam zabrać się za takie czyszczenie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
lukaszjarocin
Posty: 29
Rejestracja: 9 maja 2010, o 14:57
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: lukaszjarocin »

jestem akurat w niemczech i nie mam faktury przy sobie ale tak zawor EGR cos kolo 600 700zl czujniki podcisnienia te male chyba cos kolo 300 400 zl za szt sa 2 i taki maly czujnik nie wiem od czego on jest 400, 500 zl odstawilem auto do serwisu z takim problemem jak ty i wymienili mi ten zawor egr i 2 te podcisnieniowe odebralem auto w sobote dojezdzam do chaty a auto znowu nie chodzi pojechalem tam w ponidzialek to stwierdzili mi ze jeszcze taki maly czujnik musza mi wymienic ale wymienili go i wszystko jest ok i zastanawialo mnie pyt czy potrzebna byla wymiana reszty podzespolow bo odnioslem wrazaenie ze serwis wykonal naprawe metoda prob i bledow
Mercedes W210 sedan 1997r.
2.9td Automat
WDB2100171A420472
Awatar użytkownika
BlazejKCK
Posty: 47
Rejestracja: 7 gru 2011, o 19:16
Lokalizacja: Koło

Post autor: BlazejKCK »

No to i ja opisze wam swoj problem ktory wystapil u mnie dzisjaj. oczko 1998r 2.9TD w automacie.
Auto od 0 w zwyz zbiera sie dobrze tylko do max 130 z wielkimi bolami moze troche wiecej biegi zmienia nie szarpiac nie przeciagajac ale w momencie gdzy np. przy 50km/h wcisne mu doslownie pedal w podloge zredukuje dojdzie do np.60km/h osiagnie 3tys obrotow i cos go trzyma silnik wyje a on nic nie przyspiesza jak by stal w miejscu a jak stopniowo dodaje mu gazu powoli to sie rozbuja dobrze ale tez nie wiecej niz 130 POOOOMOOOOCCCCCCYYY!!!!!
....:::::BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY::::::......


<<<MERCE ŁAPIĄ ZA SERCE>>>
lukaszjarocin
Posty: 29
Rejestracja: 9 maja 2010, o 14:57
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: lukaszjarocin »

identyczny problem mialem a jak np na P zostawisz i wcisniesz gaz w podloge to pewnie tez kreci sie do 3 tys obrotow
Mercedes W210 sedan 1997r.
2.9td Automat
WDB2100171A420472
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

lukaszjarocin pisze:identyczny problem mialem a jak np na P zostawisz i wcisniesz gaz w podloge to pewnie tez kreci sie do 3 tys obrotow

dzięki za informację - u mnie obroty idą do maxa jeśli lewarek jest ustawiony na "P". Wierzę, że przeczyszczenie EGR wystarczy, choć mogę się mylić.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
BlazejKCK
Posty: 47
Rejestracja: 7 gru 2011, o 19:16
Lokalizacja: Koło

Post autor: BlazejKCK »

u mnie jak na P jest to tez tylko do 3tys max

[ Dodano: 2012-02-19, 16:35 ]
ale musze wam powiedziec ze nie zawsze na P jest max 3tys zdaza sie tak ze na P i idzie na max obroty
....:::::BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY::::::......


<<<MERCE ŁAPIĄ ZA SERCE>>>
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

ja obecnie szukam informacji po forach i nie tylko jak zdemontować i wyczyścić EGR - chcę to zrobić raczej samemu - chyba, że będzie to mega skomplikowane - wtedy oddam do warsztatu.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

--Arkadia--, myśle, że w 2.9TD za bardzo się nie różni :)

viewtopic.php?t=17355
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

dzieki bartek4334 odnalazłem ten link około 2 dni temu i faktycznie do tej pory jest to najlepsza foto instrukcja odnośnie czyszczenia EGR.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
sars313
Posty: 56
Rejestracja: 18 lip 2011, o 12:37
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: sars313 »

ja mam tak ze na N i na P tylko do 3 tys obrotów a na biegach jak mu depne to idzie do maxa. ale z wielkim bulem osiaga 130. tylko ze u mnie na kompie pokazuje błąd p0105 znalazłem i uszczelniłem wszystkie nieszczelności a dalej jest problem
NR VIN WDB2100041A242254
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

dzisiaj ponownie wróciłem od mechanika - podłączył auto pod komputer - dzisiaj już pojawił się błąd P1470 - podpowie ktoś co to jest? Czy jest to kwestia wymiany tego czujnika czy problem leżey gdzieś "głębiej"?
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

P1470 to przetwornik ciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania.
Do sprawdzenia szczelność podciśnień, przewodów powietrznych, intercoolera, stan turbiny, przetwornik ciśnienia doładowania, elektryka.....
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

herianm pisze:P1470 to przetwornik ciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania.
Do sprawdzenia szczelność podciśnień, przewodów powietrznych, intercoolera, stan turbiny, przetwornik ciśnienia doładowania, elektryka.....
dużo tego trochę :/
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Ogarnięty mechanik znajdzie, zacznijcie od najtańszych czyli przewody podciśnienia, one lubią na starość się dziurawić i trzeba je wymienić, ja tak miałem, naprawa ponad rok temu, do teraz nigdy awaryjny tryb się nie powtórzył.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 46 gości