klocher pisze:Ma znaczenie od jakiego silnika był ? Czy 2,5 czy 2.9 czy 2.2 czy nie ma wiekszego znaczenia ?
Najważniejszy jest nr producenta. Numer Twojego to 000 545 36 16.
Znalazłem jeszcze takie numery zamienne:
019 545 69 32
025 545 29 32
028 545 40 32
Ten wymieniony wcześniej na pewno pasuje.
klocher pisze:U mnie chyba walniety skoro świece nowe wymienione ( stare 2 złom , 2 paliły a 1 słabo ) i kontrolka niestety nie gaśnie w ogóle ...
Skoro nie wiesz, czy przekaźnik jest popsuty, to trzeba sprawdzić. Sprawdzasz napięcie na wejściu i na wyjściu. Więcej poczytasz na forum, albo podjedź do elektryka
poprostu musi być od silnika o odpowiedniej ilości cylindrów, nie ma znaczenia pojemność tylko ilosć pinów na świece. ja mam problem że gaśnie za szybko ale być moze przez spaloną świece którą miesiąc temu wymieniałem
klocher pisze:Ma znaczenie od jakiego silnika był ? Czy 2,5 czy 2.9 czy 2.2 czy nie ma wiekszego znaczenia ?
Najważniejszy jest nr producenta. Numer Twojego to 000 545 36 16.
Znalazłem jeszcze takie numery zamienne:
019 545 69 32
025 545 29 32
028 545 40 32
Ten wymieniony wcześniej na pewno pasuje.
klocher pisze:U mnie chyba walniety skoro świece nowe wymienione ( stare 2 złom , 2 paliły a 1 słabo ) i kontrolka niestety nie gaśnie w ogóle ...
Skoro nie wiesz, czy przekaźnik jest popsuty, to trzeba sprawdzić. Sprawdzasz napięcie na wejściu i na wyjściu. Więcej poczytasz na forum, albo podjedź do elektryka
Dzięki za zainteresowanie się sprawą
Sprawdziliśmy przekaźnik po prostu podmieniając go na sprawny na początku nie było efektu jednakże poruszaliśmy wtyczką i eureka kontrolka zgasła dalej idąc tropem zamieniliśmy znów na mój przekaźnik ale już to nie poskutkowało ruszanie wtyczką czyli raczej przekaźnik walnięty mimo wszystko... Otwieraliśmy go luty wyglądały na w porządku coś chyba innego sie musiało w nim popsuć
W ASO ile kosztuje taki przekaźnik orientuje sie ktoś?
osknowiny pisze:A co to jest jak kontrolka świec świeci cały czas i nie gaśnie , świece wymienione i dalej świeci cały czas i nie gaśnie.
Zazwyczaj przekaźnik. Sprawdź go, albo załóż odpowiedni na podmiankę. E220CDI to często spotykana wersja
Najpierw zwróć uwagę na wtyczki - może się poluzowały lub zaśniedziały. Warto sprawdzić takie rzeczy, zanim zacznie się wymieniać pół samochodu.
Szkoda, że wymieniłeś świece, być może niepotrzebnie... Sprawdzałeś ich stan po wyrzuceniu do kosza?
U mnie widze podobne objawy jak w wielu przypadkach.
Przekrecam zaplon, lampka swiec zapala sie na 2 sek, gasnie, odpalam, zapala sie znowu na minute i gasnie i juz ok podczas jazdy.
Ja mam pytanie troche z innej beczki w tej sprawie.
Stalo sie to jak ojciec pojecal do brata i zmieniac chcieli klocki hamulcowe. Przy odkrecaniu kola ukrecila sie sruba, probowali przewiercac itp. Wpadli tez na pomysl aby dospawac lepek co sruby. Odlaczyli akumulator i przyspawali.
Moje pytanie czy takie spawanie moglo uszkodzic swiece / przekaznik?
E-270CDI automat, 2000r. lift, sedan,
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
Jeszcze tylko sie upewnie:
Auto odpala idealnie, jezdzi idealnie, jakby zadnych zmian w zachowaniu nie ma, czy mimo to nalezy sprawdzac ktora swieca i wymieniac? Chodzi mi o to czy czekanie az faktycznie zacznie nie wiem przebierac czy cos moze spowodowac jakies uszkodzenia?
E-270CDI automat, 2000r. lift, sedan,
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
qoompel pisze:Auto odpala idealnie, jezdzi idealnie, jakby zadnych zmian w zachowaniu nie ma, czy mimo to nalezy sprawdzac ktora swieca i wymieniac? Chodzi mi o to czy czekanie az faktycznie zacznie nie wiem przebierac czy cos moze spowodowac jakies uszkodzenia?
Odpowiem Ci w ten sposób: w większości przypadków spalona świeca powoduje dość mocne trzepanie budą i zauważalne kopcenie po odpaleniu. Z drugiej strony jazda ze spaloną świecą jest dość ryzykowna z uwagi na możliwość przepalenia się kolejnych.
Zmierz po prostu która świeca jest spalona (jeżeli to faktycznie świeca) i ją wymień Nawet jeśli sam nie sprawdzisz, to mechanik weźmie za to grosze. Jeśli to nie będzie wina świecy - zaczniesz szukać gdzieś indziej. Jeśli diagnoza się potwierdzi - wymieniasz spaloną i śpisz spokojnie.
Kłaniam. Proszę o podanie numeru katalogowego świec żarowych do mojego Oka. Dziś prawdopodobnie spaliła mi się któraś ponieważ zapala się kontrolka po uruchomieniu silnika. Podziękował
qoompel pisze:. Z drugiej strony jazda ze spaloną świecą jest dość ryzykowna z uwagi na możliwość przepalenia się kolejnych.
Nieprawda system jest tak skonstrółowany że każda świeca jest niezależna.
E320 cdi kombi AVANTGARDE Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018