fabek pisze:Szajs jak dla mnie. Opona i felga do wyrzucenia po takiej akcji, wszystko oblepia. Poza tym u nas częściej zdarzają się rozcięcia opon i pęknięcia felg na dziurach/krawężnikach, więc takie psikanie na nic.
Fabek- siejesz herezję.
Pomijając kompresorek to pianka jest dobra ale by właściwie zadziałała to trzeba przejechać po napełnieniu nią koła ok.10-15 km.Wówczas zawarty w niej gaz zaczyna się uwalniać i pompuje koło.Już po napełnieniu koła unosi sie ono wyraźnie i można podjąć jazdę nie jadąc na obręczy.
Jedynym dużym minusem samej pianki jest smród jak z tchórza ale dla oponiarza,dlatego oni te pianki mocno krytykują.Żadnych opon ani felg się nie wyrzuca.Oponiarz myje je od środka i suszy a potem normalnie klei,itd. Zdecydowanie polecam i sam wożę, a nawet na wiosnę musiałem na drodze użyć bowiem wbiła mi sie w oponę długa śruba o średnicy ok. 4-5 mm.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Paweł_S. pisze:Myślę, że lepiej skorzystać z tej rady:
merlin pisze:Lepiej wozić zwykła mechaniczna pompkę a do naprawy zestaw sznur i szydło.
I może jeszcze nitownicę z nitami zrywanymi o różnych średnicach w zalezności od średnicy otworu w oponie? . Sama pompka gówno da bo nie zalepi otworu.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Paweł_S. pisze:Przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisał merlin i pomyśl, czy pianka zaklei otwór większy niż ten, który można naprawić sposobem, który zaproponował.
Po pierwsze to temat jest o zestawie naprawczym koła i o tym piszemy ,a nie o kole zapasowym. Po drugie niejednokrotnie koło zapasowe jest zbędnym balastem i dlatego proponuję się w zamian koła jego alternatywę.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
waldimas pisze:Trzeba jeszcze pamietac o wymianie pianki na nowa co roku bo ja sie zdziwilem po 18 miesiacach jak chcialem uzyc to wyleciala sama woda (pianka shel)
Na każdej oryginalnej jest data ważności.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.