W140 a W210 ?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

300td za slaby? nie grzesz i przemysl to
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

S.W.A.T pisze:300td za slaby? nie grzesz i przemysl to
Dla ciezkiej S klasy, owszem.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

patrzcie tego:

http://moto.allegro.pl/item521195754_me ... 000km.html

:shock: :shock: :shock:
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Moc jak w ciezarowce ;)
Znaczki V12 zle przyklejone chyba, no i czy na schowku w srodku nie powinien miec napisane S 600?

[ Dodano: 2009-01-13, 21:21 ]
No i ciekawe jaka cena, ale auto :shock:
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
adam.k
Posty: 114
Rejestracja: 7 gru 2008, o 21:15
Lokalizacja: SKL

Post autor: adam.k »

Jeździłem S300td i mniej więcej rusza się tak jak E290td, może ciut lepiej. Natomiast S320 jakaś taka mułowata się wydaje, brakuje troszkę momentu obrotowego. Dlatego też myślę o S420, tutaj i moc i moment optymalne. Orientuje się może ktoś jak w praktyce wygląda zużycie paliwa oraz koszty eksploatacyjne?
Mercedes E290TD '97 W210
Mercedes E300TD '99 W210
Mercedes E320CDI '03 S211
Mercedes E320 '01 S210

Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

kichcio pisze:Moc jak w ciezarowce ;)
Znaczki V12 zle przyklejone chyba, no i czy na schowku w srodku nie powinien miec napisane S 600?

[ Dodano: 2009-01-13, 21:21 ]
No i ciekawe jaka cena, ale auto :shock:
Tu się mylisz to jest jedna z niewielu sztuk, która ma we właściwym miejscu oznaczenie V12, a napis na schowku S600 to seryjne wyposażenie wersji 2,8 na gazie w oczywistych rękach.
W ogóle tak ze zdjęć to jest jedna z ładniejszych eSek jakie widziałem, gdybym miał własna stacje benzynową juz by nie było tej licytacji.
Jeśli chodzi o moc w S300TD to spokojnie wystarczy do bezstresowej jazdy(łącznie z wyprzedzaniem), oczywiście nie każdemu to wystarczy, czasami śmigam Audi W12 i przez to żadne V8 juz mnie nie rajcuje :-( .
W210 2,9 ex
dw89
Posty: 5
Rejestracja: 23 mar 2008, o 22:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: dw89 »

Witam
kichcio pisze:czy na schowku w srodku nie powinien miec napisane S 600?
Emblemat na schowku w W140 występował tylko modelach 600 SE/SEL z pierwszych dwóch(100% procentowej pewności nie mam) lat produkcji.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

nic dziwnego, w koncu ma 21 tys przbiegu :!: w co ciezko jest uwierzyc, ale po obejrzeniu srodka nie mam zadnych pytan. bryla mercedesa, ksztalt lamp sa ponadczasowe i jak Boga kocham te auto wyglada duzo lepiej niz niektore wspolczesne.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Gradzik
VIP
Posty: 422
Rejestracja: 30 sie 2008, o 12:07
Lokalizacja: Opoczno/Warszawa

Post autor: Gradzik »

Z pewnością jeden z najlepszych egzemplarzy w kraju.

Nie mam pytań.

Co do silników to dyskusja jest bez sensu, wiadomo że każdy jeździ inaczej jedni wolniej drudzy szybciej. Było o tym w temacie rekordów prędkości bodajże:), na polskich drogach liczy się moment obrotowy, moc ma drugorzędne znaczenie.


swoją drogą fajnie by było jak by to cudo kupił ktoś z nas :D
ex: E 220 CDI '00
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Gradzik pisze:na polskich drogach liczy się moment obrotowy, moc ma drugorzędne znaczenie.
dobrze...podobna dyskusja byla na innym forum o MB i niektorzy poruszyli tam bardzo ciekawa kwestie...ze w danych technicznych mamy podawany moment na silniku...a na kola idzie inny moment i to nie jest podawane...moze ktos wie gdzie sa dane tego typu? bo tak naprawde nie liczy sie moment na silniku a moment na kolach...a to zalezy od skrzynii, mostow itd...wiec moze sie okazac ze diesel z duzym momentem i benzyna o duzej mocy na kolach maja podobny moment ;) ogolnie napisalem to co wyczytalem i sam nie umiem sie do tego ustosunkowac bo sie na tyle nie znam :)

hm...ale do eSki to wedlug mnie pasuje jakas duza i mocna benzynka :) (oczywiscie niezagazowana ;) )
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Klosiak pisze:w danych technicznych mamy podawany moment na silniku...a na kola idzie inny moment i to nie jest podawane...moze ktos wie gdzie sa dane tego typu? bo tak naprawde nie liczy sie moment na silniku a moment na kolach...a to zalezy od skrzynii, mostow itd...wiec moze sie okazac ze diesel z duzym momentem i benzyna o duzej mocy na kolach maja podobny moment ;)
Zeby poznac moment na kolach musialbys pojechac na hamownie, gdzie dysponuja sprzetem pozwalajacym okreslic moment na kolach. Moment mierza na silniku, kolach i wale, oczywiscie moment na silniku jest najwyzszy i ta informacje wszedzie podaja.
Watpie zeby benzyna miala podobny moment na kolach co diesel (oczywiscie silniki porownywalne) a na pewno nie przy tak niskich obrotach i nie z taka charakterystyka. W dziale tuning jest fotka z wynikami na hamowni mojego 2.9
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

trocin pisze:a na pewno nie przy tak niskich obrotach
raczej nie chodzi przy jak niskich obrotach jest dany moment a raczej o jego przebieg...znaczy mialoby to znaczenie jakby nie istaniala redukcja biegu...

bardzo ladny przebiego momentu ma benzynowy silnik od VW 1.8T...linia jest praktycznie plaska w dlugim przedziale obrotow...

a tak pozatym to wlasnie dzieki temu ze benzyna wyzej sie kreci to diesel z wyzszym momentem ucieka jej nieznacznie na poczatku a ona go potem dochodzi...po prostu jest tak ze w dieslu czuc kopa jak sie wcisnie gaz ale zaraz ciag sie konczy bo sie koncza obroty...a w benzynie nie czuc tak mocno kopa ale za to dluzej ciagnie na danym biegu...

poki co moim zdaniem to optymal to taki diesel 200-250KM z automatem :) i moc duza i moment duzy :) cos ala 320CDI :)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Klosiak, nie rozwalaj prosze tematu taka tematyka.

Ktos wie, jak fotki tej pieknej eSki zapisac do wlasnego kompa?>
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

kichcio pisze:Klosiak, nie rozwalaj prosze tematu taka tematyka.

Ktos wie, jak fotki tej pieknej eSki zapisac do wlasnego kompa?>
kliknij na zdjecie prawym i wybierz zapisz :D
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Domyslam sie ;)

Przez IE zapisalem, w Operze sie nie dalo.
E 220 CDI '01 Elegance
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości