W140 a W210 ?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jeździłem S300td i mniej więcej rusza się tak jak E290td, może ciut lepiej. Natomiast S320 jakaś taka mułowata się wydaje, brakuje troszkę momentu obrotowego. Dlatego też myślę o S420, tutaj i moc i moment optymalne. Orientuje się może ktoś jak w praktyce wygląda zużycie paliwa oraz koszty eksploatacyjne?
Mercedes E290TD '97 W210
Mercedes E300TD '99 W210
Mercedes E320CDI '03 S211
Mercedes E320 '01 S210
Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.
Mercedes E300TD '99 W210
Mercedes E320CDI '03 S211
Mercedes E320 '01 S210
Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.
Tu się mylisz to jest jedna z niewielu sztuk, która ma we właściwym miejscu oznaczenie V12, a napis na schowku S600 to seryjne wyposażenie wersji 2,8 na gazie w oczywistych rękach.kichcio pisze:Moc jak w ciezarowce
Znaczki V12 zle przyklejone chyba, no i czy na schowku w srodku nie powinien miec napisane S 600?
[ Dodano: 2009-01-13, 21:21 ]
No i ciekawe jaka cena, ale auto :shock:
W ogóle tak ze zdjęć to jest jedna z ładniejszych eSek jakie widziałem, gdybym miał własna stacje benzynową juz by nie było tej licytacji.
Jeśli chodzi o moc w S300TD to spokojnie wystarczy do bezstresowej jazdy(łącznie z wyprzedzaniem), oczywiście nie każdemu to wystarczy, czasami śmigam Audi W12 i przez to żadne V8 juz mnie nie rajcuje :-( .
W210 2,9 ex
nic dziwnego, w koncu ma 21 tys przbiegu w co ciezko jest uwierzyc, ale po obejrzeniu srodka nie mam zadnych pytan. bryla mercedesa, ksztalt lamp sa ponadczasowe i jak Boga kocham te auto wyglada duzo lepiej niz niektore wspolczesne.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Z pewnością jeden z najlepszych egzemplarzy w kraju.
Nie mam pytań.
Co do silników to dyskusja jest bez sensu, wiadomo że każdy jeździ inaczej jedni wolniej drudzy szybciej. Było o tym w temacie rekordów prędkości bodajże:), na polskich drogach liczy się moment obrotowy, moc ma drugorzędne znaczenie.
swoją drogą fajnie by było jak by to cudo kupił ktoś z nas
Nie mam pytań.
Co do silników to dyskusja jest bez sensu, wiadomo że każdy jeździ inaczej jedni wolniej drudzy szybciej. Było o tym w temacie rekordów prędkości bodajże:), na polskich drogach liczy się moment obrotowy, moc ma drugorzędne znaczenie.
swoją drogą fajnie by było jak by to cudo kupił ktoś z nas
ex: E 220 CDI '00
dobrze...podobna dyskusja byla na innym forum o MB i niektorzy poruszyli tam bardzo ciekawa kwestie...ze w danych technicznych mamy podawany moment na silniku...a na kola idzie inny moment i to nie jest podawane...moze ktos wie gdzie sa dane tego typu? bo tak naprawde nie liczy sie moment na silniku a moment na kolach...a to zalezy od skrzynii, mostow itd...wiec moze sie okazac ze diesel z duzym momentem i benzyna o duzej mocy na kolach maja podobny moment ogolnie napisalem to co wyczytalem i sam nie umiem sie do tego ustosunkowac bo sie na tyle nie znamGradzik pisze:na polskich drogach liczy się moment obrotowy, moc ma drugorzędne znaczenie.
hm...ale do eSki to wedlug mnie pasuje jakas duza i mocna benzynka (oczywiscie niezagazowana )
Zeby poznac moment na kolach musialbys pojechac na hamownie, gdzie dysponuja sprzetem pozwalajacym okreslic moment na kolach. Moment mierza na silniku, kolach i wale, oczywiscie moment na silniku jest najwyzszy i ta informacje wszedzie podaja.Klosiak pisze:w danych technicznych mamy podawany moment na silniku...a na kola idzie inny moment i to nie jest podawane...moze ktos wie gdzie sa dane tego typu? bo tak naprawde nie liczy sie moment na silniku a moment na kolach...a to zalezy od skrzynii, mostow itd...wiec moze sie okazac ze diesel z duzym momentem i benzyna o duzej mocy na kolach maja podobny moment
Watpie zeby benzyna miala podobny moment na kolach co diesel (oczywiscie silniki porownywalne) a na pewno nie przy tak niskich obrotach i nie z taka charakterystyka. W dziale tuning jest fotka z wynikami na hamowni mojego 2.9
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
raczej nie chodzi przy jak niskich obrotach jest dany moment a raczej o jego przebieg...znaczy mialoby to znaczenie jakby nie istaniala redukcja biegu...trocin pisze:a na pewno nie przy tak niskich obrotach
bardzo ladny przebiego momentu ma benzynowy silnik od VW 1.8T...linia jest praktycznie plaska w dlugim przedziale obrotow...
a tak pozatym to wlasnie dzieki temu ze benzyna wyzej sie kreci to diesel z wyzszym momentem ucieka jej nieznacznie na poczatku a ona go potem dochodzi...po prostu jest tak ze w dieslu czuc kopa jak sie wcisnie gaz ale zaraz ciag sie konczy bo sie koncza obroty...a w benzynie nie czuc tak mocno kopa ale za to dluzej ciagnie na danym biegu...
poki co moim zdaniem to optymal to taki diesel 200-250KM z automatem i moc duza i moment duzy cos ala 320CDI
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości