brak ladowania, wspomagania, spadl pasek klinowy?? 320cdi

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

igor_szym
Posty: 45
Rejestracja: 5 maja 2010, o 22:57
Lokalizacja: Wrocław

brak ladowania, wspomagania, spadl pasek klinowy?? 320cdi

Post autor: igor_szym »

Witam. Dzisiaj dzien jak codzien odpalilem swoje autko normalnie w210 320cdi zeby zagrzac przed jazda i poszedlem odsniezac podjazd do garazu. Po odsniezeniu ok 15min wchodze do auta i widze na wyswietlaczu komputera komunikat akumulatora ze jest problem z ladowaniem, mysle nic, ruszam i czuje ze nie ma rowniez wspomagania, zgasilem autko raz dwa, podnosze maske odkrecam pokrywe silnika i widze bardzo luzny pasek klinowy, jak to mozliwe ze sam spadl??? wymianialem go w porzadnym warsztacie jakies 3 miesiace temu, mam prosbe mogl by ktos zamiescic schemat i opis poszczegolnych rolek przez ktore ma przechodzic, jutro sproboje naprawic poniewaz dzisiaj jest juz ciemno i nic prawie nie widac, jak to mozliwe ze sam sie poluzowal i spadl?? na co zwrocic uwage jak bede go zakladal?? mial ktos podobny problem??? niemozliwe jest mozliwe ehh :(

[ Dodano: 2012-02-03, 20:25 ]
viewtopic.php?p=55575 znalazlem tutaj schemat ale czy taki sam jest w 2.2cdi i 3.2cdi??? prosze o pomoc. pozdrawiam
Ex-W210 290td elegance 1996r
W210 320cdi avantgarde 2001r
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Nie jestem w stanie zapodac schematu ale powiem ci zebys zwrocil uwage na napinasz i luzne rolki. Te plastikowe rolki maja do siebie ze sie latwo krusza. Nie zdziwilbym sie jesli ta gorna sie polamala i spadla a za nia pasek spadl. Czasem nie wprawieni kierowcy patrza i maja wrazenie (na pierwszy rzut oka) ze wszystko jest oki a potem okazuje sie ze pasek "opiera sie" na srubie od rolki a rolka poszla sie czesac.

Sprawdz ich stan i sile naterzenia napinacza. W pracy wymieniamy je na peczki w Sprinterach. :przestraszony:

Jak dobrze pamietam jest jeszcze jedna rolka miedzy pompa wody i wspomaganiem. Reszta jest "mniej-wiecej" tak samo.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Nie mam pojęcia co sie stało :D Tylko tak mogę pomóc.

Obrazek
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
igor_szym
Posty: 45
Rejestracja: 5 maja 2010, o 22:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: igor_szym »

czyli 2.2cdi i 3.2cdi maja tak samo??? jutro bede rozbieral to napisze co bylo powodem. pozdro dzieki
Załączniki
schemat
schemat
Ex-W210 290td elegance 1996r
W210 320cdi avantgarde 2001r
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Na to wygląda, ze to samo :)
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
igor_szym
Posty: 45
Rejestracja: 5 maja 2010, o 22:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: igor_szym »

a jak tam dziala napinacz?? musze jakas lyzka podwazac czy na srubie jest, i kluczem mozna go poluzniac i napinac??
Ex-W210 290td elegance 1996r
W210 320cdi avantgarde 2001r
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Z boku jest wypust na ktory mozesz nalozyc koncowke i kluczem naciagnac. A co do roznic to zwroc uwage na wszystkie rolki bo luzne powinny byc dwie a nie jedna jak na obrazku.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Nie "luźna" ale jedna.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
igor_szym
Posty: 45
Rejestracja: 5 maja 2010, o 22:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: igor_szym »

niezabardzo zrozumialem oco wam chodzi, w sensie napinacz jest jeden a rolka prowadzaca jest nieruchoma??

[ Dodano: 2012-02-03, 22:39 ]
a dam rade zrobic to sam w domowym zaciszu?? bez podnosnika?? bo jak tam patrzylem to strasznie malo miejsca, jedynie ta oslone wiatraka chlodnicy moge sciagnac zeby bylo wiecej miejsca
Ex-W210 290td elegance 1996r
W210 320cdi avantgarde 2001r
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Dasz choc troche sie na pracujesz. Odepnij klipsy od oslony wiatraka i sproboj wetknac reke w dolna czesc zeby go lekko podgiac i wysun ja na zewnatrz i dzieki temu zyskasz troche miejsca. Jesli wciaz bedziesz mial problem to odkrec gorna belke (4sruby 10mm) i lekko odegnij chlodnice. Dostep jest kijowy ale to juz urok 6cio cylindrowego monstera.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości