Pali się kontrolka świec - świece sprawne
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Świece
Robie przymiarke magisterska do wymiany/kontroli świec. I kilka pytań:
1. Czynic to na zimno, czy na ciepło i to szybko by nie wystygł??
2. Czy były ptróby z mrożeniem świec np. CO2 a choćby powietrzem sprężonym??Powinne sie skurczyć i lekko wyjść.
3. 30 Nm przy odkręcaniu - to jasne.
4. Jaki gwintownik przygotowac to przeczyszczenia gwintów??[naturalnie w palcach]
5. Czy zwykły smar miedziany wystarczy do montażu ?? Docisk 18 Nm.
Poszperałem tu i tam, ale szybko i z CO2 nie trafiłem nic.
Co wy na to, Koledzy Szpiedzy??
Hej!
1. Czynic to na zimno, czy na ciepło i to szybko by nie wystygł??
2. Czy były ptróby z mrożeniem świec np. CO2 a choćby powietrzem sprężonym??Powinne sie skurczyć i lekko wyjść.
3. 30 Nm przy odkręcaniu - to jasne.
4. Jaki gwintownik przygotowac to przeczyszczenia gwintów??[naturalnie w palcach]
5. Czy zwykły smar miedziany wystarczy do montażu ?? Docisk 18 Nm.
Poszperałem tu i tam, ale szybko i z CO2 nie trafiłem nic.
Co wy na to, Koledzy Szpiedzy??
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Punkt 2 nie jest złym pomysłem,tylko widzę dwa ewentualne problemy.
1-musiałbyś schłodzić TYLKO swiece i prawdopodobnie po tej operacji na szmelc
2-co w sytuacji gdy spieki są na gwincie-mrożenie nic nie da.
1-musiałbyś schłodzić TYLKO swiece i prawdopodobnie po tej operacji na szmelc
2-co w sytuacji gdy spieki są na gwincie-mrożenie nic nie da.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Re: Świece
Najlepjej na ciepłymbaca pisze:Robie przymiarke magisterska do wymiany/kontroli świec. I kilka pytań:
1. Czynic to na zimno, czy na ciepło i to szybko by nie wystygł??
Lipa totalnabaca pisze:2. Czy były ptróby z mrożeniem świec np. CO2 a choćby powietrzem sprężonym??Powinne sie skurczyć i lekko wyjść.
Tego nikt nie wie.baca pisze:3. 30 Nm przy odkręcaniu - to jasne.
10x1baca pisze:4. Jaki gwintownik przygotowac to przeczyszczenia gwintów??[naturalnie w palcach]!
Wystarczy w zupełności.baca pisze:5. Czy zwykły smar miedziany wystarczy do montażu ?? Docisk 18 Nm.
Poszperałem tu i tam, ale szybko i z CO2 nie trafiłem nic.
Co wy na to, Koledzy Szpiedzy??
Hej![/quote]
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Schłodzenie szkody nie zrobi. Można by profilaktycznie jeszcze lutnąc młotkiem tzw. krótki strzał 1 kg młotkiem.
Po tych zabiegach bede odkręcał.
Ale najpierw oringi na wężykach bo piana leci jednym z nich. Zaczynamy od spraw najprostrzych. Hej!
Po tych zabiegach bede odkręcał.
Ale najpierw oringi na wężykach bo piana leci jednym z nich. Zaczynamy od spraw najprostrzych. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
A co ma dać wykręcenie świec? W domyśle sprawnych? Niepotrzebne ryzyko wg mnie, a jak się która będzie chciała spalić to się i tak spali w najmniej oczekiwanym momencie.
U mnie w zeszłym tygodniu padła roczna beru. Wtrysk OK, nie była upalona ani nic
Co do tytułowej kontrolki świecowej - u mnie przestała się zaświecać po wymianie świecy dopiero jak "zresetowałem" kompa, poprzez odpięcie klemy na kilka minut. Bez tego kontrolka zachowywała się podobnie do tego jak opisał autor wątku.
Miedź + aluminium nie jest najszczęśliwszym połączeniem... Może się stworzyć ogniwo i aluminium się zwyczajnie utleni.
Osobiście przy remoncie głowicy świece wkręcałem na sucho (dosłownie, bo głowica była odtłuszczona). Po roku i ~14000km zero problemów z odkręceniem, gwint czyściutki.
U mnie w zeszłym tygodniu padła roczna beru. Wtrysk OK, nie była upalona ani nic
Co do tytułowej kontrolki świecowej - u mnie przestała się zaświecać po wymianie świecy dopiero jak "zresetowałem" kompa, poprzez odpięcie klemy na kilka minut. Bez tego kontrolka zachowywała się podobnie do tego jak opisał autor wątku.
Miedź + aluminium nie jest najszczęśliwszym połączeniem... Może się stworzyć ogniwo i aluminium się zwyczajnie utleni.
Osobiście przy remoncie głowicy świece wkręcałem na sucho (dosłownie, bo głowica była odtłuszczona). Po roku i ~14000km zero problemów z odkręceniem, gwint czyściutki.
WDB1400571A000520
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Padła mi trzecia "owieczka" robiłem co mogłem - urwałem.
Zakupiłem narząd.W przyszłym tygodniu zajmę się wywiercaniem.
Zakupiłem narząd.W przyszłym tygodniu zajmę się wywiercaniem.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Nic się nie utleni.TataDama pisze:
Miedź + aluminium nie jest najszczęśliwszym połączeniem... Może się stworzyć ogniwo i aluminium się zwyczajnie utleni.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Witam,
mam podobny problem jak kolega,który założył ten wątek a mianowice po ciężkim odpaleniu po kilkudziesięciu sekundach podświetla się kontrolka świec. Podobnie jak kolega zrobiłem prowizoryczną ścieżke gdyż została przerwama w wyniku zwarcia.
Biorę się za wymiane przekaźnika i mam pytanie
Otóż czy każdy sterownik z 3.2 cdi (oczywiście mówię o tych na 6 pinów jak mój) będą pasowały?
Doszły mnie słuchy,że każdy,ale nie wiem ile w tym prawdy.
Jak nie to prosze napisać,które będą odpowiednie.
Dziekuje za uwagę
mam podobny problem jak kolega,który założył ten wątek a mianowice po ciężkim odpaleniu po kilkudziesięciu sekundach podświetla się kontrolka świec. Podobnie jak kolega zrobiłem prowizoryczną ścieżke gdyż została przerwama w wyniku zwarcia.
Biorę się za wymiane przekaźnika i mam pytanie
Otóż czy każdy sterownik z 3.2 cdi (oczywiście mówię o tych na 6 pinów jak mój) będą pasowały?
Doszły mnie słuchy,że każdy,ale nie wiem ile w tym prawdy.
Jak nie to prosze napisać,które będą odpowiednie.
Dziekuje za uwagę
VIN: WDB2102161B160795
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości