Zima, mróz... ciężki okres dla naszych gwiazdeczek

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

No a co w tym dziwnego :?:

Podrzucilem zonke do pracy i z powrotem do wyrka :lol:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

trocin pisze:No a co w tym dziwnego :?:

Podrzucilem zonke do pracy i z powrotem do wyrka :lol:
nic,nic :-P
Awatar użytkownika
dave
Posty: 8
Rejestracja: 23 gru 2008, o 10:59
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: dave »

Warszawa Powiśle termometr rano wskazywał -15,5 stopnia, moja gwiazda zapaliła bez najmniejszego problemu :mrgreen:

ale nauczyłem się, niestety na własnym błędzie, żeby nie składać lusterek przy takich mrozach, siłowniki zamarzły :cry:
Ex: E 220 Classic z 1996 r.
badys
Posty: 55
Rejestracja: 6 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: raz tu raz tam

Post autor: badys »

mi teraz też odpala - dostał nowe aku i kręci - na starym rano nawet kontrolki nie chciały świecić tylko żarzyły. na razie odpala na 4 garnki -dzisiaj dostanie nowe dwie świece żarowe i będzie startował normalnie. i tak nie jest źle skoro 4 wystarczą do uruchomienia auta. A padły właśnie przy największych mrozach.
98r W210 300td kombi WDB2102251A739338
Obrazek
dutch
Posty: 23
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dutch »

A mój niestety, rano odpalił, ledwo ledwo ale odpalił, przejechałem trochę nawet temperatury silnik nie zdążył złapać odpowiedniej i w korku zgasł bez żadnego komunikatu.
Podejrzewam że gdzieś paliwo w nim przymarzło i pech :(
Oczywiście aku słabe bo jak zgasł zakręciłem nim jeszcze 3-4 razy i niestety już przestał kręcić :(
W210-E270 Avangarde po lifcie
badys
Posty: 55
Rejestracja: 6 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: raz tu raz tam

Post autor: badys »

dutch pisze:A mój niestety, rano odpalił, ledwo ledwo ale odpalił, przejechałem trochę nawet temperatury silnik nie zdążył złapać odpowiedniej i w korku zgasł bez żadnego komunikatu.
Podejrzewam że gdzieś paliwo w nim przymarzło i pech :(
Oczywiście aku słabe bo jak zgasł zakręciłem nim jeszcze 3-4 razy i niestety już przestał kręcić :(
dlatego zawsze gdy zapowiadają mrozy dolewam do ropy benzyny bezołowiowej, 5 litrów na pełen zbiornik i nie ma bata aby się parafina wytrąciła - no chyba że woda.
98r W210 300td kombi WDB2102251A739338
Obrazek
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

do CDI benzyna moze zaszkodzic, jak juz cos wlewac to nafty.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

fabek pisze:jak juz cos wlewac to nafty.
Albo po prostu normalnego środka zapobiegającemu wytrącaniu się parafiny. To nie lata 70., na stacjach są takie rzeczy po 15 złotych...
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Albo po prostu normalnego środka zapobiegającemu wytrącaniu się parafiny. To nie lata 70., na stacjach są takie rzeczy po 15 złotych...
haha jak myslisz z czego sa te magiczne srodki w pieknych kolorowych butelkach, 200ml za 20-30zl? NAFTA :!:
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

hm...a ja sie dzis dowiedzialem ze moj akumulator juz jest cienkawy :mrgreen: kolo 8 rano termometr pokazywal -20'C :-) zszedlem do samochodu...otwieram...przekrecam kluczyk...wszystkie kontrolki sie ladnie swieca i tak dalej...przekrecam na start i dupa...licznik sie wygasza...wszystkie wskazowki wedruja na zero i kuniec...nawet zakrecic nie chcial...ojciec podjechal...podlaczylem sie pod niego i autko zapalilo na dotyk...

ciekawe czy dzis w nocy znow mi zdechnie...zakladam ze tak bo skoro wczoraj zdechl a dzis w sumie jest podobna temperatura za oknem to jutro znow bede sie bawil przewodami :mrgreen: uroki zimy :-P

choc powiem szczerze ze sie nie spodziewalem bo ostatnio to dopoki nie bylo tak jak wczoraj w nocy to akumulator dawal rade...no nic...zobaczymy co bedzie jutro...

a tak na marginesie zapytam...jakie wartosci powinny byc na akumulatorze jakby mi sie chialo isc z miernikiem i pomierzyc te wszystkie prady i napiecia? :-P
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

A u mnie -5 to max wiecej jeszcze tu nie bylo :mrgreen:
E200 2000r
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

to wyjdz z domu.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
czechoj
VIP
Posty: 97
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 18:12
Lokalizacja: DOL

Post autor: czechoj »

u mnie dziś 23*C na minusie ciekawe jak rano gwiazda odpali, chyba rowerem nie bde musiał dzieciaki do szkoły wozić :-P
320 CDI 02`
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

W BolesłAWCU rańcem -10 a tu bryk-- i pali! A po 17 było -20 a tu bryk- i pali! O co tu chodzi!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości