EPC - Brak zapłonu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Bo 124 to ostatni prawdziwy Mercedes (m.in. grube, srebrzone styki w instalacji).tonidriver pisze: Witam,
ja mam w124 90' i szczerze powiedziawszy niewiem co to znaczy "zasniedzialy styk" 8-) a auto ma juz 19 lat :-P
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Mnie sie wydaje, że to nie rodzaj diesla D, TD, TDI, CDI, itd. ma znaczenie w zimie, tylko ropa i jej jakość. Wiadomo że jest granica, przy której najlepszy silnik nam nie odpali, nie z powodu kondycji, tylko wydzielonej parafiny :roll:
S124 200 D ASB '91 ex
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO
Oo\=|=/oO
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO
Oo\=|=/oO
Siemka :-), pisząc o typach silników, mialem na myśli, że i tak wytrąci się parafina w filtrze i go zwyczajnie mowiac zapcha/zaklei. Jednak wydaje mi sie (tak zapewniają na stacjach jednak czy to prawda) że w jednym dystrybutorze jest dieselek zwykly, w innym do -22 i jeszcze o wiekszej tolerancji temperatury. Ja szczerze jakos nie jestem przekonany do dolewania czegokolwiek. Pozdrawiam :-)
S124 200 D ASB '91 ex
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO
Oo\=|=/oO
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO
Oo\=|=/oO
Stacje benzynowe od połowy kwietnia do końca września sprzedają paliwo letnie, wiosną i jesienią przejściowe do minus kilku stopni, a od grudnia mają obowiązek sprzedawać paliwo zimowe. ON powinien wytrzymać temperaturę do -20 stopni. Jeśli jest zimniej, warto dodać środka zapobiegającego wytrącaniu się parafiny.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 8 mar 2008, o 17:33
- Lokalizacja: warszawa
Witam wszystkich
Mam pytanko gdzie znajduje się ten przepływomierz bo taka sytuacja zdarzyła się u mnie wczoraj na postoju wyświetlił mi się komunikat EPC motor elektronics i dzisiaj juz gabloty nie uruchomiłem zmieniłem filtr paliwa i niestety nic kręci ale ni odpala.
Mam pytanko gdzie znajduje się ten przepływomierz bo taka sytuacja zdarzyła się u mnie wczoraj na postoju wyświetlił mi się komunikat EPC motor elektronics i dzisiaj juz gabloty nie uruchomiłem zmieniłem filtr paliwa i niestety nic kręci ale ni odpala.
AVANGARDE 3.0 TD W 210 98 r.
VIN:WDB2100251A599974
VIN:WDB2100251A599974
No i okazało się że woda była w filtrze paliwa i dlatego paliwo mi przymarzło
[ Dodano: 2009-01-11, 02:09 ]
Igor, Powinien być przy osłonie silnika. Masz wlot powietrza do filtra to przy samej puszce z filtrem jest przepływomierz.
U mnie były styki zanieczyszczone pomiędzy wtryskiem a komputerem. Elektro-mechanik przeczyścił i śmiga. A jak podpięli komputer to krzyczało że trysk nr. 2 padł.
[ Dodano: 2009-01-11, 02:09 ]
Igor, Powinien być przy osłonie silnika. Masz wlot powietrza do filtra to przy samej puszce z filtrem jest przepływomierz.
U mnie były styki zanieczyszczone pomiędzy wtryskiem a komputerem. Elektro-mechanik przeczyścił i śmiga. A jak podpięli komputer to krzyczało że trysk nr. 2 padł.
W210-E270 Avangarde po lifcie
Dzięki wielkie
spróbuję to odłączyć i zobacze co się bedzie działo, jeszcze raz dzięki pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-01-12, 14:15 ]
Witam
Koledzy powiedzcie mi czy bez przepływomierza samochód powinien odpalić ??????
[ Dodano: 2009-01-15, 21:46 ]
Witam
Niestety odłączenie przepływomierza nic nie dało, byłem zmuszony zaciągnoc merca do warsztatu. Stoi tam juz drugi dzień i okazuje się że mam nie szczelną pompę wtryskową i silnik się zapowietrza, ale zobaczymy czy to napewno to narazie czekam na diagnozę pompa pojechała do uszczelnienia zobaczymy jaki bedzie efekt.
pozdrawiam
spróbuję to odłączyć i zobacze co się bedzie działo, jeszcze raz dzięki pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-01-12, 14:15 ]
Witam
Koledzy powiedzcie mi czy bez przepływomierza samochód powinien odpalić ??????
[ Dodano: 2009-01-15, 21:46 ]
Witam
Niestety odłączenie przepływomierza nic nie dało, byłem zmuszony zaciągnoc merca do warsztatu. Stoi tam juz drugi dzień i okazuje się że mam nie szczelną pompę wtryskową i silnik się zapowietrza, ale zobaczymy czy to napewno to narazie czekam na diagnozę pompa pojechała do uszczelnienia zobaczymy jaki bedzie efekt.
pozdrawiam
AVANGARDE 3.0 TD W 210 98 r.
VIN:WDB2100251A599974
VIN:WDB2100251A599974
Mam podobny problem. Odpaliłem dzis normalnie. Komputer pokazywał ze mam 3 litry paliwa. udałem sie prosto na stacje paliw i 200 metrów przed stacja mi zgasł. EPC świeci. Dolałem jakies 5 litrów paliwa i dalej to samo. Rozrusznik kreci ale nie odpala. Podejrzewam ze sie mógł zapowietrzyc. Do tej pory jezdziłem autem i nic z nim podejrzanego sie nie działo ale pierwszy raz miałem tak mało paliwa w zbiorniku. Czy ktos mogłby powiedziec w jaki sposob odpowietrzyc 270 cdi? Z góry dziekuje.
270 CDI WDB2102161B227243
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości