W210 początkiem końca Mercedesów??

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

W140 po liftingu, wszystko na miejscu, wg. mnie wzór ergonomii, wygląd w zależności od gustu, dla mnie nie ma ładniejszego
Załączniki
W210 1997r
W210 1997r
W140 97r
W140 97r
W140 97r
W140 97r
W210 2,9 ex
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

Właśnie,kto koledze naopowiadał bajek o sypiących się ASB, prawda jest taka że żadna skrzynia sterowana elektronicznie nigdy nie dorównała bezawaryjnością ASB sterowanym hydraulicznie( wszystkie 4-o biegowe) to samo się tyczy silników merca w których masowo padała elektronika-CDI, najrozsądniejszym zatem zakupem byłoby kupno niezajeżdżonego 2.9, 2.5 lub 3.0 bez turbiny. Mam takiego i dzisiaj na trasie 102km przy spokojnej jeździe spalił mi na trasie 6.5l !!. Pamiętać trzeba że im więcej cylindrów tym mniejsze wysilenie całego zespołu napędowego i większe przebiegi do naprawy głównej. Oczywiście najważniejszym kryterium przy wyborze jest ogólny stan techniczny. Ja swojego sprowadziłem z Belgii, mam problem z rudym jak większość kolegów, oglądałem parę innych i nowszych jednak wybór padł na ten model czego nie żałuję, oryginalny przebieg, historia pojazdu( bezwypadkowość no i te 136 mocnych nie wysilonych koni, o kulturze pracy silnika 6-cio cylindrowego nie wspomnę. Kolega taryfiarz chodzi za mną cały czas z propozycją zamiany na W210 po lifcie, inic z tego nie będzie.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

jaro324 pisze: 2.9, 2.5 lub 3.0 bez turbiny.
Zeby bylo jasne - 2.5 albo 3.0 bylo w wersjach z turbo lub bez, a 2.9 tylko z turbo.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

To prawda, kiedyś Rosjanie reklamowali w telewizji belgijskiej ładę samarę na tenże rynek takim spotem reklamowym: nie ma centralnego zamka, nie ma elektrycznych szyb, nie ma klimatyzacji, nie ma szyberdachu, nie ma komputera...nie ma co się popsuś :mrgreen: podobnie jest z oczkami, z doświadczenia wiem że im mniej tym lepiej. Ogólnie i skrzynie i turbiny merca należą do jednych z najbardziej wytrzymałych ale jednak "niemanie" czasami jest lepsze niż ewentualne przyszłe koszty.Dodam jadnak że oczywiście nie ma złotej reguły.Zawsze jest coś za coś i właściwie wszystko zależy od oczekiwań kupującego. Reasumując uważam że im starszy tym lepszy. Co nie znaczy że kiedyś nie przesiądę się np na W211!! :?: Swoją drogą to idealne auto- mechanika mercedesa blachy audi!
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

W211 nigdy... A co do turbo to w MB jest to bardzo wytrzymaly element ;-) A ew. regeneracja to koszt ok. 800zl (ale do 500kkm powinna wytrzymac bez problemu)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
pietia1908
Posty: 81
Rejestracja: 2 sty 2009, o 13:58
Lokalizacja: łódz

Post autor: pietia1908 »

Dzieki za rady:) kiedys znawaca mercedesow mi powiedzial ze przed liftem skrzynie sa nie dopracowane wiec tak napisalem.Po wpisie sadze ze okulary przed liftem sa jakby lepsze skoro kolega by sie nie zamienił na okulara po lifcie:)Ja jeszcze nie wiem bo zajebiscie podobaja mi sie w 140 to jest jedyny samochod najlepszy jakiego wyprodukowali ale okular juz nowszy rocznik i fajna buda wiec zastanowie sie:)
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

eee z tym najlepszym to bym się tak nie rozpędzał, najlepszy to był WUUUstodzwatrzyyy!! jak sie mylę to niech ktoś mi to powie. Ach, kiedyś woziłem laski takim 240d, to były czasy!
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Koledzy szpiedzy!!! Będę żył!
Znalazłem ...plamę oleju pod moim.....i to pod skrzynką . Rozpacz!!!!!!
A potem myśl chyża : to niemożliwe! Kilka gazet na podłogę , najazd i czekanie.
Całego sylwestra chlałem w stresie. Dzisiaj wyjazd i--- sucho!!!
Przeciez tam dzień wcześniej stała skoda na wodę, Fela 1,6 dopiero co od mechanika wzięta. I to ona sie "zlała" nieco , temat dla prokuratora .

Niech żyje 300TD /98 !!

Hej!

(tylko mi nie wycinajcie , gady, posta albowiem na temacie jestem!)
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

jaro324 pisze:Właśnie,kto koledze naopowiadał bajek o sypiących się ASB, prawda jest taka że żadna skrzynia sterowana elektronicznie nigdy nie dorównała bezawaryjnością ASB sterowanym hydraulicznie( wszystkie 4-o biegowe) to samo się tyczy silników merca w których masowo padała elektronika-CDI, najrozsądniejszym zatem zakupem byłoby kupno niezajeżdżonego 2.9, 2.5 lub 3.0 bez turbiny. Mam takiego i dzisiaj na trasie 102km przy spokojnej jeździe spalił mi na trasie 6.5l !!. Pamiętać trzeba że im więcej cylindrów tym mniejsze wysilenie całego zespołu napędowego i większe przebiegi do naprawy głównej. Oczywiście najważniejszym kryterium przy wyborze jest ogólny stan techniczny. Ja swojego sprowadziłem z Belgii, mam problem z rudym jak większość kolegów, oglądałem parę innych i nowszych jednak wybór padł na ten model czego nie żałuję, oryginalny przebieg, historia pojazdu( bezwypadkowość no i te 136 mocnych nie wysilonych koni, o kulturze pracy silnika 6-cio cylindrowego nie wspomnę. Kolega taryfiarz chodzi za mną cały czas z propozycją zamiany na W210 po lifcie, inic z tego nie będzie.
nie dodales ze ten kolega chce Ci wcisnac krema z przebiegiem bo inaczej bys sie zamienil 8-)
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Ciekawy jestem co by powiedział kolega Jaro324 jak by się przejechał takim 300 TD .Czy dalej by zachwalał wolnossącego :mrgreen: Ja bym chętnie 320CDI przytulił mimo ,że ten który mam jest od niego solidniejszy i mocy ma pod dostatkiem. W zasadzie wirus załatwi sprawę ale co fabryka to fabryka.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

O kolego, masz rację że wcale bym nie pogardził paroma konikami a szczególnie znacznie większym momentem obrotowym, jednak napatoczył mi się wolnossący i tak już musi być, chciałbym się kiedyś kajtnąć takim na turbince żeby poczuć różnicę, jak któryś z kolegów będzie w Chełmie to zapraszam do siebie, czym chata bogata., i nigdy nie twierdziłem że mój jest naj naj!
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
ajan
Posty: 12
Rejestracja: 29 lis 2008, o 23:20
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: ajan »

A w moim merolu wszystko działa i nie ma problemów 160 tyś.km.


"Czas to jedyna droga od początku do końca jednokierunkowa."

[ Dodano: 2009-01-10, 20:57 ]
nie wiem jak wrzucić foto.

[ Dodano: 2009-01-10, 21:21 ]
220CDI z 1999 roku.To jest 3 merc.Jeżdżę od 112000 km teraz ma 160tyś. (116 KM)
Ksenony, 6 bieg.siedzenia materiał,ESP,Tempomat,po lifcie,Awangrde
Usterki:
Klapki w kolektorze ssącym sam wymieniłem.
Nie dzałał termometr zewnetrzny,okazało się że żarówki ,przy okazji uzupełniłem pozostałe.
Mogę zmienić oprogramowanie na 143 KM ale czy warto,może proszę o opinie?

Potwierdzam:
"A Merolem sie człek powozi, samochodami zaś się jeździ."

[ Dodano: 2009-01-10, 21:33 ]
dobre strony merc w 210:
http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/ ... 0ak-2x.pdf
http://www.mb.org.pl/
http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewforum.php?f=1027
http://mercedesy.republika.pl/
http://www.mercmania.pl/
http://pl.youtube.com/watch?v=Yg8hyAw86kg
http://motonews.pl/forum/?op=fvf&c=188&f=14
Załączniki
mercedes.JPG
mercedes.JPG (19.76 KiB) Przejrzano 4754 razy
DAMIAN3619
VIP
Posty: 25
Rejestracja: 5 lis 2008, o 02:18
Lokalizacja: clayton-le-moors

Post autor: DAMIAN3619 »

Jak czytam te posty to mi sie momentami nie dobrze robi jeden chwali 124 drugi scorpio(ktory tez nie byl zaudanym modelem i rdzewieje duzo mocniej od mesia),a trzeci chce skonczyc na skodzie zas czwarty mowi ze 140-tka to bardzo udany model(co nie jest wcale prawda ,a najlepszym przykladem tego jest moj przyjaciel ktory kupil 140tke z salonu w 98 roku i wiecie co -straszna lipa do zeszlego roku dwa razy juz malowany spawany i cudowany,auto od nowosci serwisowane i utrzymywane naprawde super a jednak,z ledwoscia sie go pozbyl w zeszlym roku za jedyne 33 tys i byl tak szczesliwy ze prawie tydzien pil.Wiec proponowalbym wszystkim tym co sie nie podoba 210 zeby pozmieniali je na 124 140 scorpio skody i inne gady a te forum niech zostawia w spokoju dla tych ktorzy lubia swoje oczka i nie przeszkadza im ze od czasu do czasu cos w nim pogrzebia bo to nie scorpio ktore z opowiesci kolegi jest praktycznie bezobslugowe :lol: :lol: :lol: mialem dwa cosworthy scorpio i nie plakalem ale czesciej przy nich grzebalem niz przy mojej gwiazdce a i zaczynaly gnic ostro. Tym tez proponowalbym zamknac ten temat poniewaz jest strasznie glupio rozwiniety.
A chcialbym jeszcze dodac na temat skrzyni zeby bylo jasne ,to mercedesowskie skrzynie automatyczne sa najmocniejszymi ze wszystkich aut europejskich i japonskich nie wspominajac juz o amerykanach,a jezeli ktos nie wierzy to proponuje kupic sobie jaki kolwiek model np. z grupy volkswagena byle byl na automacie i wtedy pogadamy,osobiscie znam jedenascie osob ktore mialy auta z grupy vw i kazdy z nich naprawial sprzegielka w automacie koszt od 2000 zl w zwyz,a w angli od 1300 funtow w zwyz,i powiem wam ze jesli chodzi o anglie to kazdy warsztat zajmujacy sie tym ma roboty po uszy.
NIECH TE FORUM POZOSTANIE DLA TYCH CO KOCHAJA SWOJE W210 ,A NIE DLA TYCH CO BYLI ZMUSZENI KUPIC ZMECZONE OCZKO A TERAZ NA NIE NARZEKAJA BO MYSLELI ZE NASTEPNY MILION ZROBIA BEZ WKLADU FINANSOWEGO.

Ale cisnienie mi sie podnioslo na co niektorych madrali. :evil:

pozdrawiam i jesli kogos urazilem to przepraszam ;-)
E 300 DT 177 KM 98`
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Kolego, forum jest dostepne dla wszystkich i moga tu wyrazac sobie swoje zdanie i opinie, tak ze nie podniecaj sie niepotrzebnie, cisnienie masz spore, o zdrowie trzeba dbać :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

DAMIAN3619, tylko ze scorpio kosztuje 96 6 tys a mercedes 20
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości