E200 dławi się, strzela, faluje GDY ZIMNY

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Jak poczytasz forum to zobaczysz, że praktycznie co inny temat z tym problemem, to inna przyczyna.

Pierwszą i najtańszą opcją jest podłączenia pod SD. Chyba że, masz kogoś by pożyczyć części.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

zeby nie wydawać kasy na marne i czytać z gwiazd to trzeba podłaczyć pod kompa
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

wasiliew pisze:Tak wiem, ale na razie muszę się jakoś przebujać z zamiennikiem.
wasiliew pisze:Przepływka podmieniona z SLK, błędów brak
Chciałoby się powiedzieć: a nie mówiłem? :zdrowko:
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

fabek pisze:
wasiliew pisze:Tak wiem, ale na razie muszę się jakoś przebujać z zamiennikiem.
wasiliew pisze:Przepływka podmieniona z SLK, błędów brak
Chciałoby się powiedzieć: a nie mówiłem? :zdrowko:
ja tez w tym tygodniu postaram sie podłaczyc pod kompa i zobaczymy czy mam jakies błendy
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

fabek pisze:Chciałoby się powiedzieć: a nie mówiłem?
A nie mogłeś od razu podpowiedzieć, żebym z SLK wziął? :rotfl:
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
badd
Posty: 122
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 11:56
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: badd »

Kurcze, też mam tak, że mi buja obrotami ;] Kupiłem podróbę, ale zachowuje się dziwnie ;] Czasem jeździ jak powinna, a czasem jak zwalniam to obroty pływają... I na gazie i na benzynie... Wszystko więc wskazuje na przepływkę... Z tym, że zastanawia mnie post zagiel9... Który mówi, że po jakimś czasie przepływka mu się uspokoiła i zgrała... Może się tak zdarzyć? :hyhy:
"It is a good day to die..."

W210 E320 R6 1995 :) - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie :)
zami3
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2011, o 19:40
Lokalizacja: czewa

Post autor: zami3 »

wyczysciłem przepływkę, przepustnice, ale wina leżała raczej po stronie świec bo było widać że się przepalilły a jedna chyba nawet pękła. auto jezdzi teraz bez zadnych szarpan. pod kompem był bład dot. sondy
Awatar użytkownika
miet
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2011, o 22:27
Lokalizacja: Opole

Post autor: miet »

Mam takie sam e objawy jak wasiliew i mam to samo. Przeczytałem już wszystkie tematy o gaśnięciu przy zapalaniu jak zimny, strzelaniu w kolektor i lekkim zamulaniu auta. Czyściłem już przepustnice, zapodałem NGK kable, fajki i świece - problem nie zniknął, a jak zrobiło się zimniej to jest nawet gorzej. Wszystkie rozwiązania kończą się na oryginalnej przepływce, choćby używanej. Czy ktoś z okolic Opola udostępniłby mi taką na podmiankę?
E200T '97 LPG WDB2102351A586649
E270T '01 CDI WDB2102161B356825
adso
Posty: 22
Rejestracja: 13 paź 2010, o 07:36
Lokalizacja: ST

Post autor: adso »

Jak strzela w kolektor to wina na ogół źle wykonanej instalacji gazowej np. nawierty w połowie długości kolektora, długie wężyki od wtryskiwaczy, tanie wtryskiwacze, ustawienia sterownika lpg robione w garażu nie na drodze. Później wszystko wariuje, w pierwszej kolejności układ zapłonowy, zniszczony od strzelania przepływomierz i cała reszta. Jak idzie zima to wszystko zaczyna wyłazić. To jest połowa tematów na forach gazowych.
W210 E200 sedan ASB WDB2100351A186399
Awatar użytkownika
miet
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2011, o 22:27
Lokalizacja: Opole

Post autor: miet »

adso, masz rację, ale chodzi mi o pb, szczególnie jak zimny silnik włączasz z rana. Gaz mam raczej mierny (esgi2, valtek, alaska), ale zamontowany jest dość schludnie. Nawierty są blisko, wężyki równe i krótkie jak się da, valteki regenerowałem i ustawiałem. Poza tym wykluczam lpg, coś nie gra z pb. Jak odbiorę od lakiernika to podmieniam przepływkę, jak nie pomoże to jadę na SD. Myślę, ze problem, który opisał wasiliew, jest tak popularny na forum, ze zasługuję na przypięcie na top w dziale Silnik.
E200T '97 LPG WDB2102351A586649
E270T '01 CDI WDB2102161B356825
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Dziwię się posiadaczom zagazowanych.Co do mnie wpadnie taka MB jest problem z przepustnicą (nie daje się już wpisać, problem zużycia lub pogięcia), czujnikiem ciśnienia atmosferycznego (wystrzał gazu) i przepływomierzem (wystrzał gazu).
Próby adaptacji nie przynoszą w większości wypadków skutku.
Suma tych wydatków na gaz i potem napraw "pogazowych" nijak wg. mnie ma się do oszczędności (gaz-benzyna).
Może źle kalkuluję?
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Ja jeżdżąc na LPG od 4 lat, tylko raz byłem na regulacji instalacji, ponieważ zawsze trzymała parametry. Ewidentnie skończyła się przepływka, i wątpię by była to wina gazu. Wystarczy poczytać na forum, ile osób śmigających na Pb musiało wymienić przepływomierz.

Przypomniałem sobie początki padania przepływki. Zaczęło się zeszłej zimy. Auto odpalało, po czym gasło, i przy następnym rozruchu wszystko ok. Tylko zimą tak było.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
wojtek85
Posty: 13
Rejestracja: 4 kwie 2010, o 12:00
Lokalizacja: koszalin/NL

Post autor: wojtek85 »

Witam.
Mam troszkę inny problem i kontynuuję go pod tym linkiem: viewtopic.php?t=8226. Nie potrafię go jednak przesunąć na początek tematów, dlatego pozwoliłem sobie tutaj umieścić odnośnik. Za niedogodności przepraszam.
w201 - 2.0 1991r ex
w210 - 2.0 1997r ex
Vectra C- 1.9 2004 :(
Romank
Posty: 1
Rejestracja: 4 sie 2010, o 22:13
Lokalizacja: gorzów wlkp.

Post autor: Romank »

Dzięki Wasiliew za powitanie.Pozdrawiam również
rafalk2323
Posty: 3
Rejestracja: 4 gru 2011, o 23:46
Lokalizacja: szczecin

Post autor: rafalk2323 »

witam wszystkich
mam prosbe czy mozecie pisac jakie numery macie na orginalnych boschowskich przeplymoiezarz(NIE NA RURZE!!!!!)bo moj naprzyklad nie ma NIC ZADNEGO NUMERKA ani loga
z gory dzieki
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości