Problem z kick down

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
D@rCjo
Posty: 39
Rejestracja: 28 mar 2011, o 11:48
Lokalizacja: Lublin

Problem z kick down

Post autor: D@rCjo »

Witam!

Zdarzyło mi się parę razy, że po wdepnięciu na maxa, moje oczko nie wystrzeliło do przodu tylko obroty poszły prawie na czerwone.
Po takim zdarzeniu, wciskając gaz przez jakiś czas autko nie ciągnie - rosną tylko obroty.
Po czym sytuacja wraca do normy, biegi zmieniają się prawidłowo i za chwilę kick down działa jak należy.

Innych problemów z ASB nie zauważyłem. Dodam, że wycieków nie ma a olej zmieniony został jakieś trzy miechy temu (od razu po zakupie razem z innymi płynami 8-)

Czemu należałoby się przyjrzeć?

PZdr!
1. W202 C220 CDI Classic '99
2. W210 E270 CDI Avantgarde '00
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Jedź na SD, prawdopodobnie kłopoty z regulacją ciśnienia paliwa.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
D@rCjo
Posty: 39
Rejestracja: 28 mar 2011, o 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: D@rCjo »

A możesz powiedzieć coś więcej - jakie to problemy, z jakim podzespołem związane (pompa wysokiego ciśnienia?)?

I na jakiej zasadzie działa kick down - uruchamia go jakiś przycisk, czy może potencjometr?

Pzdr.
1. W202 C220 CDI Classic '99
2. W210 E270 CDI Avantgarde '00
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Pytanie pierwsze - setki błędów nie do opisania tylko Star Diagnosis.
Kick-Down w Twojej damie nie posiada włącznika.
Komputer (sterownik) skrzyni EGS analizuje położenie pedału gazu (sygnał ze sterownika silnika), prędkość kół (sygnał z układów trakcji), obroty silnika, temperatury, moment aktualnie przekazywany na koła i pewnie jeszcze kilka innych parametrów.
Jednocześnie sprawdza czy któryś ze sterowników nie melduje błędu.
Dopiero wtedy zgodzi się lub nie na zmianę biegu w dół.
Przy okazji pobytu na SD można i tą funkcję sprawdzić.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
D@rCjo
Posty: 39
Rejestracja: 28 mar 2011, o 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: D@rCjo »

Wielkie dzięki kolego #Noc :!:

Nic dodać - nic ująć :idea:
"Pomógł" poszedł, za fachową i konkretną odp.

A swoją drogą. nie wiedziałem, że to taka skomplikowana maszyneria - :shock:,
ale skoro tak, to rzeczywiście nie pozostaje nic innego tylko wizyta na SD!

PzDR!
1. W202 C220 CDI Classic '99
2. W210 E270 CDI Avantgarde '00
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości